Symptomer

Jeg har også veldig ømme bryster, murringer i magen, men føler meg ikke særlig gravid. Er vel fortsatt i sjokk over at det faktisk er tilfelle!! :D
Er det flere som engster seg for at det skal gå galt?

Murring i magen og litt sliten i korsryggen, ellers fin fin form! Jeg sliter faktisk med søvnen (noe jeg aldri ellers gjør ) sovner sent og våkner kjempetidlig , noen andre som har det slik ?
Sånn har jeg det også... resulterer i at jeg går rundt å er konstant trøtt :/ Tenker at det er psyken min som forbereder seg på å tiden med babyen, da er det jo en fordel å våkne lett når babyen trenger deg :)

Jeg har også veldig ømme bryster, murringer i magen, men føler meg ikke særlig gravid. Er vel fortsatt i sjokk over at det faktisk er tilfelle!! :D
Er det flere som engster seg for at det skal gå galt?
tror det er helt naturlig og engste seg, vertfall er slik som meg som leser alt jeg kommer over :/

Har jo bare hørt av alle at man er såå kveødstrøtt og klarer så vidt å holde seg våken til 21.. Hmm, godt vi er flere!

haha, våknet opp i går og hadde fått nytt navn... "Hej mitt navn er sulten, om du inte eter kommer jag og klusser med dej" hvor langt er du på vei?

Haha :D Bare 4+2. Er litt oppblåst på kveldene også.

ja, jeg vet. men det er mye mye større sannsynighet for det skal gå bra en dårlig, man må bare huske på det :) tenker mye på det selv

Det er sant! Dessuten er det jo ingen grunn for at det skal gå annet enn bra :) Vi får bare holde ut disse ukene;) Fastlegen min ba meg prøve å skyve hele graviditeten fram i tid, og ikke tenke så mye på det, men det er jo helt umulig:)

Murring i magen og litt sliten i korsryggen, ellers fin fin form! Jeg sliter faktisk med søvnen (noe jeg aldri ellers gjør ) sovner sent og våkner kjempetidlig , noen andre som har det slik ?

Har det helt likt som deg - har hatt søvn som du beskriver her i snart to uker..! :p begrenset hva man kan finne på kl fem på morgenen.

Huff huff, heldigvis ikke såå tidlig med meg! Håper det går seg til snart

Det håpet jeg og. Men her ligger jeg... Fredag morgen kl 04.35. En av få som er aktiv inne på dette forumet på denne tiden av døgnet :p

Det håpet jeg og. Men her ligger jeg... Fredag morgen kl 04.35. En av få som er aktiv inne på dette forumet på denne tiden av døgnet :p
Stakkers deg <3 hvordan var søvnerytmen før du ble gravid ? Jeg er sann som kan sove i 12 timer tilvanlig

Er 6+1 i dag, her er symptomene sykt vonde pupper, kvalme som kommer og går, hodepine, sinnsykt trøtt hele tida i tillegg har jeg mensmurringer på venstre side og på venstre side i korsryggen.. Verker litt.. Så litt bekymra for det, noen andre?

3+5 i dag. Småkvalm, uggen i kroppen, kjennes ut som mensen er på vei i magen, av og til skikkelige kraftige stikkende smerter i magen, og ømme pupper. Føler meg altså ikke i form enda det er så tidlig. Lurer på hvordan fortsettelsen blir de neste ukene... Flere som har/ har hatt det slik?

Back
Topp