Summerbabymama
Snart mamma til to <3
Murringer, kvalme, dårlig matlyst. Litt ekstra trøtt kanskje
Er bare 4+1 sånn ca, så det kommer vel mer 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri hørt noe lignende.. Åssen er det da?Noen som vet hva dette bak navlen er? Utrolig ekkel følelse![]()
Aldri hørt noe lignende.. Åssen er det da?
Jeg har ikke kjent noe bak navelenNoen som vet hva dette bak navlen er? Utrolig ekkel følelse![]()
Jeg har ikke kjent noe bak navelenhehe
Hehehe, får håpe det gir segDa er du heldig! Og jeg som ikke liker navler heller da![]()
Er det bare meg som ikke har symptomer lenger? Kjenner av og til murringer i magen som ved pms. Blir ganske stressa. Er jo bare 5+1, men hadde trodd at jeg sku kjenne det mer på kroppen? ( hehe, ja er litt skuffa)
Jeg kjenner nesten ingenting, sist kom kvalmen med brask og bram i uke 6, spent på om den gjør det nå også. Håper egentlig den ikke gjør detEr det bare meg som ikke har symptomer lenger? Kjenner av og til murringer i magen som ved pms. Blir ganske stressa. Er jo bare 5+1, men hadde trodd at jeg sku kjenne det mer på kroppen? ( hehe, ja er litt skuffa)
Oi, da er det i gang for deg, håper du ikke er skikkelig kvalm held døgnetJepp, da var det første dagen jeg faktisk var så kvalm at jeg måtte kaste opp![]()