Symptomer..

Har bare litt murringer i magen og en enorm matlyst! Kjenner at brystene begynner og bli ømmere i dag! Er 4+1 så er tidlig enda ;)

I dag føler jeg meg som en gammel dame. Verker i korsryggen og tisser hele tiden :P

Jeg har murringer i mage og korsrygg, må tisse hele tiden, er oppe minst en gang om natta for å tisse. Også kviser, men det har jeg hatt siden jeg slutta på pillene:confused:

Jeg har murringer, kjennes nesten ut som tr er rett rundt hjørnet.. Småkvalm til tider, spesielt hvis jeg er sulten! Også er magen litt ustabil, har vel aldri gått på do så mange ganger om dagen, altså ordentlig på do :p sorry :o

Testet positivt i dag. I natt drømte jeg en hel masse tull og har sovet urolig i hele natt.våknet flere ganger, noe som er veldig ulikt meg. I går og i dag har jeg en del stikkinger i lysken. Når jeg hoster eller nyser strekker det veldig . Ømme bryster har jeg hatt i noen dager allerede.

Noen som vet hva dette bak navlen er? Utrolig ekkel følelse :p

Er det bare meg som ikke har symptomer lenger? Kjenner av og til murringer i magen som ved pms. Blir ganske stressa. Er jo bare 5+1, men hadde trodd at jeg sku kjenne det mer på kroppen? ( hehe, ja er litt skuffa)

Er det bare meg som ikke har symptomer lenger? Kjenner av og til murringer i magen som ved pms. Blir ganske stressa. Er jo bare 5+1, men hadde trodd at jeg sku kjenne det mer på kroppen? ( hehe, ja er litt skuffa)

Nei, det fleste mine er borte og. Spesielt alle murringene jeg hadde. Men er like normalt å ha få som mange symptomer :)

Jeg kjenner heller ikke noe sœrlig symptomer. Er 5+5 i dag. Trodde virkelig jeg skulle kjenne mye mer, men så sant alt står bra til med spira er jo det bare positivt. :)

Jeg kjenner nesten ingenting, sist kom kvalmen med brask og bram i uke 6, spent på om den gjør det nå også. Håper egentlig den ikke gjør det:o
Ellers så hadde jeg mye mer mensensmerter sist gang, fra uke 4-7, som var ganske vonde, får prøve å nyte tiden hvor alt føles bra:)

4+3 nå, og de siste dagene har jeg ikke følt meg gravid i det hele tatt! Alt er borte. For meg som alltid har hatt mye plager fra dag 1 i begge svangerskap, så er det egentlig ganske deilig når jeg glemmer at jeg er gravid! Litt skummelt uten symptomer også, men det er jo like normalt det, så velger å tro at det bare er noe jeg skal nyte så lenge det varer!

Er litt øm i korsryggen, kjenner jeg er småhoven i underlivet og ømme bryst. Har kjent symptom en liten stund, men har ignorert dem og tenkt att jeg bare har ønsket så hardt å bli gravid att symptomene kom :-P

Jepp, da var det første dagen jeg faktisk var så kvalm at jeg måtte kaste opp:eek::p

Back
Topp