Symptomer..

Nei, det fleste mine er borte og. Spesielt alle murringene jeg hadde. Men er like normalt å ha få som mange symptomer :)

Sniker fra mai. Har termin i slutten av måneden så mer likt her enn i mai på symptomer. De kommer og går for det meste, men ømme bryster består :p
 
Da kjenner jeg bekkenløsningen her, utrolig kjedelig!! Tror jeg bare skal ringe legen på mandag og håpe jeg får henvisning til en manuellterapaut. Leste om at slyngetrening kan gjøre underverker, så det er jo verdt et forsøk!
 
Murringer i livmorområdet og stølhet i magen, samt kriblende følelse "inni" brystvortene på en måte...
 
Da kjenner jeg bekkenløsningen her, utrolig kjedelig!! Tror jeg bare skal ringe legen på mandag og håpe jeg får henvisning til en manuellterapaut. Leste om at slyngetrening kan gjøre underverker, så det er jo verdt et forsøk!

Jeg har aldri hatt bekkenløsning, så aner ikke hvordan det kjennes.. Men jeg har begynt å verke ganske greit i korsryggen, kjennes ut som det presser eller no i ryggen, ganske vondt igrunn!!

I tillegg har jeg mye murringer og øm mage.. Ikke så vonde pupper enda, bare litt vondt hvis jeg dytter på de :p haha..

Noen andre liknende?
 
Jeg har aldri hatt bekkenløsning, så aner ikke hvordan det kjennes.. Men jeg har begynt å verke ganske greit i korsryggen, kjennes ut som det presser eller no i ryggen, ganske vondt igrunn!!

I tillegg har jeg mye murringer og øm mage.. Ikke så vonde pupper enda, bare litt vondt hvis jeg dytter på de :p haha..

Noen andre liknende?

Jeg har også veldig øm korsrygg!
 
Ømme pupper
Ligamentsmerter
Kvalm og trøtt.

Det er det jeg "lider" mest av
om dagen.
 
God morgen...
Også svært trøtt...la meg før ti i går, men hjelper ikke stort når 2åringen drar mamma opp av sengen før 6... Blir nok mindrevhvile i dette svangerskapet ja...
Ømme bryster
Stikninger nederst i magen.
Heldigvis ikke så kvalm, enn så lenge..
 
Jeg er bare trøtt, og noe ømme pupper.. Så er litt bekymra selv for å ha så lite symptomer, men ser jo at flere her har det samme... Så da er det kanskje innenfor normalen?
 
Her har halsbrann meldt seg..
hadde håpet det ikke skulle komme ennå!
 
Kjenner meg igjen der ja.. :) Veldig lite symptomer her, håper at jeg unngår kvalmen denne gangen når forrige svangerskap var værre :)
 
Var kvalm fra dag en med begge de to andre og d gav seg aldri, mens denne gangen har eg ingen symptomer i d hele tatt...sånn at eg ikke helt tror på at eg faktisk e gravid...men nyter d også da, hadde ikke trodd d gikk an å ha d sånn :)
 
Jeg hadde første episode med oppkast i går (6+5). Håper det var en engangshendelse :p
 
Ømme pupper
større pupper
ekstremt sliten og trøtt
sover dårlig
bisarre drømmer
svak hodepine
smaks/luktforandringer
murringer i magen
Murringer i korsryggen
småkvalm
følsom i humøret

Og jeg er bare 2 dager på overtid.. Hjelpes, hvordan skal dette gå..
 
Ømme pupper
større pupper
ekstremt sliten og trøtt
sover dårlig
bisarre drømmer
svak hodepine
smaks/luktforandringer
murringer i magen
Murringer i korsryggen
småkvalm
følsom i humøret

Og jeg er bare 2 dager på overtid.. Hjelpes, hvordan skal dette gå..
hahaha.. er det førstemann?
 
Back
Topp