Symptomer?

Veldig lite symtomer! Hadde aldri trodd jeg var gravid nå hadde det ikke vært for flere positive tester :p men i dag har jeg kjent på en del sterke mensmurringer. Blir litt stressa for har alltid sånne sterke murringer før mensen, men vet jo samtidig at det er vanlig å ha menssmerter i begynnelsen av svangerskapet. Ellers hadde jeg litt halsbrann i dag, må tisse ganske ofte og har litt ømme brystvorter. :)

-Kvalme av og på, litt sterkere i dag..
-Ømme bryst
-NULL energi
-Irritabel
-Tissetrengt
-Luft i magen
-Oppblåst
-Svingete humør/irritabel
-Ekstremt mye utflod!
-Trøtt
-Sensitiv for lukter
-Hodeverk
-Svimmel
-Pos. tester :p

Nummer to er på vei ♥ 18. Februar 2014

Dytt

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Nå er kvalmen kommet snikende på, brystene er litt mindre ømme enn de har vært. Konstant trøtt!

16.02.14 <3

Jeg har hatt mye smerter i nedre del av rygg ganske lenge nå. Går det an å ha bekkenløsning så tidlig? Jeg har fra før problem med bekken og rygg så jeg vet ikke om det er graviditet eller mine vanlige plager:p

Termin 13.februar med første frøet:)

Jeg har hatt mye smerter i nedre del av rygg ganske lenge nå. Går det an å ha bekkenløsning så tidlig? Jeg har fra før problem med bekken og rygg så jeg vet ikke om det er graviditet eller mine vanlige plager:p

Det sies at det kommer tidligere for hvert svangerskap så det er ikke umulig, kan bare være midlertidige smerter å. Hadde forferdelig vondt i bekkenet 2 dager eg så forsvant de bare.

Får håpe det ikke er varig så tidlig, det kan være slitsomt

Det sies at det kommer tidligere for hvert svangerskap så det er ikke umulig, kan bare være midlertidige smerter å. Hadde forferdelig vondt i bekkenet 2 dager eg så forsvant de bare.

Får håpe det ikke er varig så tidlig, det kan være slitsomt
Håper også det bare er forbigående.:) Kan jo være pga livmoren som strekker seg.

Mensmurringer ble borte noen dager, så er de tilbake i dag.

Termin 14. februar <3

Her har puppene vokst, gått opp 2 str. allerede! :O Djiiiiiz.. kommer til å bli like store som sist! haha.. gikk fra en D til G :/ Og så har jeg hatt noen bt.fall.. men ellers ikke flere sympt. Er 5+6 nå :)

Nå er jeg 7+4, og symptomene er som følgende:
*kvalm
*trøtt (spesielt formiddagen)
*tissetrengt
*brystene har forandret seg til gravidbryster
*hormonell
*liten energi (huset ser ikke ut..)
*stikninger i livmora
*oppblåst morgen og kveld
*periodevis svimmel

Har pos. test, godt nivå på hcg og har sett en liten levende reke i magen på ul.
Bekkenet smalt til for litt siden, men har roet seg ned igjen

Her har puppene vokst, gått opp 2 str. allerede! :O Djiiiiiz.. kommer til å bli like store som sist! haha.. gikk fra en D til G :/ Og så har jeg hatt noen bt.fall.. men ellers ikke flere sympt. Er 5+6 nå :)
Haha samme her, begynte å gå med sportsbh orket ikke vanlige sist. De var enorme. Er også 5+ 6 og kjenner ikke noe annet. Godt det ikke bare er meg:)

Idag er jeg 6 uker og symptomene er:)
Store ømme bryster
Tisser ofte
Sulten, men ikke mat lyst
Stikkinger innimellom
Hodepine, våkner opp med det nesten hver dag( har ikke tenkt at det er svangerskaps relatert siden jeg har vært syk!
Rennende utflod de 2 siste dagene

Jenta mi født 17.07.07❤

Lite energi, trøtt, fryser, kvalm, svimmelhet, vondt i korsryggen. Og kjempevondt i puppa!!

app! Venter nr 3 :) 15.02

Får alle mye større pupper som gravide eller trenger de ikke vokse i hele tatt? Jeg har ganske små pupper og ser ikke for meg at de skal bli enormt mye større.

Får alle mye større pupper som gravide eller trenger de ikke vokse i hele tatt? Jeg har ganske små pupper og ser ikke for meg at de skal bli enormt mye større.
Mine er større allerede :(

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Sterke mens smerter nå/ kan også minne om luft smerter. Ubehagelig :(

Jenta mi født 17.07.07❤

er 6+5 i dag og symptomene er:
Trøtt
sulten ofte
tisser ofte
ømme pupper
humørsvingninger, klikker fort
fryser

Begynner å komme nå, men jeg er bare 5+0 da. Utrolig kvalm på kveldene, trøtt hele døgnet og puppene er så såre at jeg knapt kan ha på bh. Men igjen så er det verre uten :P Er også fryktelig oppblåst! Mangler bare sure oppstøt nå, så er det komplett ;)

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Back
Topp