Symptomer?

Bakevimsa

Glad i forumet
Hvordan er det med symptomene? Merker dere at dere er gravide?

Jeg merker ikke at jeg er gravid, og vet av erfaring at jeg burde nyte det så lenge jeg kan.
Har ikke fått mensen som skulle vært her for snart en uke siden, og testen viser to ganske klare streker.. Vært kvalm og svimmel to dager, men ikke hatt antydninger til noe siden torsdag. Da luktet maten til mine kollegaer ikke godt, og jeg spiste en bit av frokosten før jeg måtte gi meg med frokosten. Jo, og så reagerte jeg veldig på pollen forrige uke, men det har også gitt seg.. Tenker at kvalmen kan ha vært pga jeg fikk resultatet onsdag, og da var onsdag og torsdag to tøffe dager..
 
Jeg ble kvalm et par dager før jeg tok testen. Det varte ei lita uke, så ga det seg. Sånn bortsett fra når mannen utsetter meg for tørrfisk... eller når det er på morgenen... eller når jeg forsøker å svelge større (vitamin)piller enn folat. Men altså, stort sett bedre.

Den "reelle" kvalmen setter stort sett inn litt senere, noen sier "når hjertet begynner å slå", 25 dager etter EL, sånn for min del mot slutten av denne uka. vi får se hva som kommer....
 
ikke noe særlig til symptomer annet enn melkspreng, og voksende pupper og en bult på magen. har vært kvalm 2 ganger hittil, håper jeg slipper unna med de 2 gangene :)
 
Jeg er rundt 4 uker gravid og allerede 3 dager etter EL kjente jeg mensmurringer og smerter i magen. Har egentlig bare blitt værre og værre og de siste 3-4 dagene har jeg vært kvalm, svimmel, skikkelig vondt i magen, vondt i ryggen, ømme brystvorter og ellers bare følt meg uvell...

Fikk en svak positiv test igår, og to klare positive i dag! Er overlykkelig :)
 
"Godt" å høre at det ikke bare er meg. Sist så var jeg dårlig fort, men så testet jeg mye senere da. Så kommer sikkert i slutten av uken her også da, ganske likt meg deg Sara. 5uker i dag (minst, tror egentlig jeg er litt lengre på vei mtp når jeg kunne blitt gravid).

Gratulere så mye Lineeey! Håper du ikke får flere plager nå..
 
Ikke noe mere enn at jeg er trøtt og gjester hele tiden :/ litt mensmurringer og stikkontakt nederst i magen idag
 
Jeg er veldig trøtt for tiden og puppene er super ømme. I tillegg merker jeg humørsvingninger mer. Kort vei mellom irritasjon og gråt :p Har litt halsbrann som plager meg til tider. Er 5 uker på vei i dag.
 
kjenner ingenting. sist hadde jeg litt menssymptomer rundt ikm og ømme pupper, men puppa har vel blitt for slapp. haha
Men håper å slippe unna kvalmen denne gangen også :)
går det an å slippe unna den?
da krysser jeg fingrene for det altså. ønsker meg en kvalmefri graviditet.

hører alle si at bekkenløsningen blir verre for hvert svangerskap, og kjenner jeg gruer meg til det. samme med kynnere, de var ganske vonde sist gang.
 
Kvalm og trøtt, litt stikkinger i livmorområdet, og... sa jeg kvalm? Har ikke kastet opp i dag da heldigvis
 
Er kanskje litt ekstra trøtt? Utenom det er det kun krysset på testen og uteblitt mens som tilsier at jeg er gravid.
 
Jeg har mensmurringer, litt stikkinger i korsryggen, ømme bryster og er supertrøtt!
 
Idag er jeg sulten:) må ha meg noe brødskiver nå :) ellers ikke så veldig mye. Noe stikkinger nederst. Puppene er mindre ømme, men kjenner de er tunge når jeg tar av bh.
 
Skulle ønske jeg hadde mer, så jeg fortere merker om det går galt... Men er mer trøtt, oppblåst på kvelden og merker det litt i bekkenet.
Håper virkelig ikke at jeg får samme type kynnere som sist, det er det jeg gruer meg mest til av symptomer. Men bare dette går bra, skal jeg gladelig ha kynnere!
 
Har ikke hatt så voldsomme symptomer jeg heller. Sist gang ble jeg kvalm med en gang, og det varte til uke 6 (sånn ca. da embryoet "døde"). Denne gangen var jeg kvalm i et par dager, så gikk det over. Var bekymret, men jeg tok den testen med ukeindikator, og den målte 3+ når jeg var 5+2, så hormonnivået er ihvertfall rett.

Ellers har jeg bare litt ømme pupper, litt oppblåst og har til tider hatt litt murringer
 
Gjespete, tynge pupper, vondt i ryggen og bekkenet.. pluss dårlig i magen.. takker meg heller til kvalme da altså

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Trøtt,halsbrann vond bekken :( bekkenet bekymrer meg litt, dette er altfor tidlig:(
 
Har lest at folk merker at de er gravide før de har testa seg osv... jeg merker ikke en dritt, med unntak av humøret og oppblåst mage. Ellers føler jeg meg ikke spesielt gravid. Er kanskje heldig? (5 + 3 dager på vei...kanskje litt tidlig å merke noe?)
 
så var det disse symptomene da....... kjennes ut som at drøvelen min bader i sure oppstøt i kveld...... æsj...
 
Back
Topp