Symptomer?

Ingen spesielle symptomer her heller! dårlig matlyst har jeg.. Så sliter jeg sånn med smerter nederst i magen hver kveld/natt. Regner med det er livmoren som strekker seg, men hvor vondt skal det være da? Neste ikke sovet de siste 3 nettene, veldig lyst å knaske smertestillende, men det er vel ikke å anbefale det heller...

Det kan gjøre ganske vondt :/ Forrige gang endte jeg opp med å levere urinprøve hos legen, overbevist om at jeg hadde en blæreinfeksjon fordi jeg hadde så vondt. Skjønte ikke at jeg var gravid :P

Siden jeg ikke har noen andre spesielle symptomer, går jeg rundt og "venter" på en blødning! *Håper snart på flere symptomer*

Ingen spesielle symptomer her heller! dårlig matlyst har jeg.. Så sliter jeg sånn med smerter nederst i magen hver kveld/natt. Regner med det er livmoren som strekker seg, men hvor vondt skal det være da? Neste ikke sovet de siste 3 nettene, veldig lyst å knaske smertestillende, men det er vel ikke å anbefale det heller...
Paracet er ikke farlig i moderate mengder, mens Ibux derimot bør unngås.

Det jeg har fryktet, altså en blødning, er nå en ralitet.. Enda bare en liten blødning, men alikevell... *krysser alt for at den gir seg nå*

Her starta det i grunn med småkvalme kombinert med ekstrem matlysst, før brystene plutselig bestemte seg for å gå helt Pamela, samtidig som at jeg ikke bare er trøtt mye, men rett og slett går i koma 4-5 ganger om dagen, i tillegg til min vanlige nattesøvn. Men jeg har etterhvert begynt å bare nyte det, ja, bortsett fra sovebiten da, den kan være skummel med en fireåring i hus, men han er som regel snill og sitter og ser tv eller sitter og tegner så jeg får sove :love7

her har mistet alle symptomene utenom bekkenet og ømme bryster (tunge og store også) pluss at jeg kjenner litt smerter ved livmora..
nesten så jeg venter på en sa uten at jeg tenker for mye på det, men har enda ikke (bank i bordet!!!!) hatt noe blødning enda..

her er det murring nederst i magen, kjenner det river til i bekkenet når jeg snur meg fort, ubehagelig... ufattelig trøtt,(hele tiden) og jeg har noe veldig til frysninger om kvelden. må i hvert fall ikke glemme de store å sykt ømme puppene, måttet kjøpe meg nye stoooore bher :) har heldigvis ikke noe kvalme enda :)

Her var det veldig ømme pupper, og strek smerter i når jeg reiser meg fort eller nyser, så trodde ikke jeg egentlig var gravid er første barne vi venter. Krysser fingrene for at kvalmen ikke kommer.

4+4 idag og fortsatt ingen symptomer, skikkelig migrene idag og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :(

Mine symptom er ømme bryst som også har auka i omfang :p, små stikk i magen innimellom, og veldig veldig trøtt.. Kasta opp ein gong ein kveld her i forrige veke, ellers er det som regel brekninger det blir med, gjerne om morgon og kveld. Berre ikkje kvar dag då, og håpa det ikkje blir verre/meir :p

Ja jeg er trøtt og kvalm... Og værre skal det sikkert bli. Ja og ømme pupper...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

var mye uka etter EL, som egentlig er alt for tidlig, men grunnen til at jeg testet så tidlig. trodde det var uvi..ubehag i mage og rygg, uggen og sliten, varmere enn vanlig.

imorgen skulle jeg hatt mens, men nå er det bare mensmurringer jeg kjenner. håper det holder seg slik:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ømme pupper, litt stikkinger ellers ingenting annet:)

Trøtt,ømme pupper,tisser hele tiden og uren hud...

Trenger ikke bety sa hvis du ikke blør;) har ikke mye symptomer jeg heller:)
kom litt blod istad... men ikke sist jeg var.. får se i morgen. da skal jeg uansett til legen..
vet det ikke trenger å bety noe, men føler bare på meg at jeg kommer til å miste...

Jeg skjønte at jeg var gravid før jeg testet positivt fordi jeg kjente igjen de bittesmå tegnene.... mensmurring, uten at mensen kom, tyngre pupper, vondt å nyse og andre "strekkesmerter" i lyskeområdet. Kjenner fremdeles disse tegnene i tillegg til at jeg liksom føler at jeg balanserer helt på kanten av å være kvalm, men ikke ordentlig kvalm liksom.... Kjenner også at jeg har blitt mer trøtt de siste dagene... reagerer ikke på lukter og mat enda... Men det startet vel et par uker senere de forrige gangene....

Utrolig mye ligamentsmerter! Har hatt mest på høyre side. Litt mye hormoner i kroppen til sambos fortvilelse. Ellers i god form og føler jeg har ekstremt mye energi!

Back
Topp