Symptomer?

5+2 idag og symptomene er ømme bryster, trøtt. Thats it
Andre enn meg som ikke har symptomer?

Har ikke mer symptomer enn ømme bryster her i gården, er 4+6 i dag..

Har har murringer/stikk i magen i over en uke, så har hatt på følelse at jeg er gravid siden da.
Er ca 4+3 i dag.
Eller er jeg veldig oppblåst, endel luft i magen og i dag har kvalmen kommet snikende. Vært uggen ungene dag, ikke sånn spy kvalm enda:/
Ellers er formen grei, var ute å løp 6 km i går, og det var godt:) Så håper p kunne fortsette med løpeturene mine lenge:)

Store gull født 13.10.2011
Lille gull ventes 19.02.2014

Og så har je melk i puppa, men det tror jeg er fordi je ikke har mista det helt siden jeg ammet snuppa:)

Store gull født 13.10.2011
Lille gull ventes 19.02.2014

Jeg har vært veldig opp og ned. Periode med mange symptomer, så ingen og nå en uholdbar kvalme og tretthet. Skal se film med min datter nå, lurer på hvordan det går.

Lite her! Føler meg ikke gravid. Er 6+2 i dag.
Litt småuggen innimellom, litt murringer/stikking i magen, stooore, ømme pupper og er trøtt hele tiden :P og hyppige toalettbesøk, til og med om natten :P
Men satser på at det er gode tegn, selv om symptomene var tydeligere rundt da jeg skulle hatt mensen. :)

Ingen store plager. Murringer/strekkninger, ekstremt trøtt, husker ikke at jeg sovna sittende i en stol sist svangerskap :P har hendt gjentatte ganger siste uka.. Litt verk i brystene, og hormoner til tusen.. Mannen sier bare hipp hurra :P
Sist havna jeg på sykehuset av oppkast og var totalt dehydrert.. Så håper det ikke skjer denne gangen for det er ikke noe morro! Sist begynte kvalmen uke 6.. Så har enda 1/2 uke på meg :P hvis det blir likt da, noe som skal noe til...

Er det noen flere som har rastløse ben, de kiler innvendig på en måte? Ubehagelig, man får ikke sove, nå bevege på de hele tiden.

Ellers har jeg ømme pupper, strekninger i magen langs trusekanten, kan gjøre passe vondt noen ganger. Veldig trøtt. På kanten til kvalm de siste to dagene.

4+6 i dag.

Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app

Er redd kvalmen har begynt å snike seg på idag...

Termin 9.februar med første frøet:)

Er det noen flere som har rastløse ben, de kiler innvendig på en måte? Ubehagelig, man får ikke sove, nå bevege på de hele tiden.

Ellers har jeg ømme pupper, strekninger i magen langs trusekanten, kan gjøre passe vondt noen ganger. Veldig trøtt. På kanten til kvalm de siste to dagene.

4+6 i dag.

Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app
Jeg hadde det i begynnelsen uke 3-5, kjenner ikke til det nå :)

Jenta mi født 17.07.07
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2 :)

Jeg har kjøpt magnesium tabletter i dag for å se om det hjelper. Fint å høre at det ikke alltid varer så lenge.

Halsbrann, veldig oppblåst, å litt ømme bryst , tisser heele tia ,er de symptomene jeg har foreløbig:)

lillemann skal bli storebror <3

Ømme pupper, tisser ofte, sover dårlig

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Jeg har så ømme bryster at jeg vurdere å sove med sportsbh om natten hehee

Termin 9.februar med første frøet:)

Ingen spesielle symptomer bortsett fra at jeg er ufattelig trøtt!!! sova nettopp på badegulvet mens ungene bada... og har sovet 10 timer i natt..

Hmmmm ja har jeg symptomer, næææ brystene er litt øm kanskje ja det et bare det:)

Forrige svangerskap hadde jeg ikke mye symptomer, litt morgenkvalm men husker ikje når den kom. Blir spennende å se denne gang. Er 5+5 så er sikkert rundt hjørnet.
Vil ha mere symptomer jeg

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Back
Topp