Symptomer?

Følt meg fyllesyk i dag så da er det håp om at jeg fortsatt er gravid eller noen blødninger :)

Jeg er fryktelig trøtt og uopplagt, men det kan også være pollenallergi.. Jeg kjenner at det gjør vondt i livmora hvis jeg strekker meg brått eller løfter tungt (noe jeg må gjøre mye på jobb..)

Nå begynner jeg å kjenne at jeg er gravid, men enn så lenge ikke så ille som jeg husker at jeg var forrige gang.
Kvalm om morgenen/formiddagen, trøtt og svimmel. På jobb i dag så smalt bekkenet til, noe som er så alt for tidlig (5+3)..

Skikkelig vond bekken:( håper det går over, fikk ikke sove inatt:(

I dag ble jeg kvalm i 1-2-tiden, men det gikk heldigvis over etter et par timer. Håper det ikke blir særlig verre enn det nivået det var på. Har spyfobi, så jeg nekter å kaste opp...

Jeg er rett og slett små kvalm ( uffen ) hele tiden. Bekkenet værker, så frykter tidlig bekkenløsning denne gangen også og ikke minst overfølsome bryst
Ellers er jeg veldig øm nede i magen, kjennes ut som det strekker seg og drar der nede... Flere som har opplevd det så tidlig?
Jeg kan ikke huske at jeg hadde de strekke følelsene så tidlig sist

Sent from my iPad

Nå har jeg ingen symptomer i hele tatt. Kunne gjerne vært litt kvalm el noe for å berolige meg selv litt :p

- taster fra appen :)

Mine symptomer er vel egentlig de samme som når man venter mensen igrunn :p

- murringer/menssmerter
- ømme pupper(annerledes enn ved mensen, da det er kuler i puppene nå og de er større/hovene)
- trett! Gjesper hele tiden

Ikke noe kvalme ennå.
Med førstemann så kom kvalmen på dagen jeg forventet mensen, og det er jo enda ca 4 dager til :p

Å bli forkjølet er det en symptom? Tett nese tung i hode, hode pine og begynnende feber;( æsj som om jeg ikke hadde nok med mine isjas som slår seg vrang på nettene.
Ellers ingen andre symptomer :/

Mensmurring/stikking/noe som ligner på luft. Samt at jeg i dag begynte å gråte av at jeg sølte klorin på gulvet... humørsvingninger anyone? :p

Har så og si ingen symptomer! :P Bortsett fra at mensen ikke er til stede, og at jeg er TRØTT som fy!! :P Og i dag har jeg vært svimmel, kunne ikke snu meg brått eller gjøre brå bevegelser, for da svartnet det for meg.. :confused: Enklere sagt enn gjort når man jobber med 1 og 2-åringer... ;) Er også litt kvalm når det går en stund mellom hvert måltid, men ikke noe som plager meg:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Mye stikking nederst idag ellers ingen andre symptomer. Føler meg egentlig ikke gravid:/

Ømme pupper, trøtthet er helt borte??

Kvalmen kom i går... Er på en måte glad for det siden det tyder på at det går bra, men samtidig er det helt jævlig.

Mensmurring/stikking/noe som ligner på luft. Samt at jeg i dag begynte å gråte av at jeg sølte klorin på gulvet... humørsvingninger anyone? :p

Ja, jeg kan gråte av små ubetydelig ting om dagen. Har hatt to episoder i dag. Ene var en liten oppmerksomhet mannen ga meg, og den andre gangen jeg gråt var når jeg skulle si til mannen at Prinsesse Madeleine har så nydelig brudekjole. Ellers er fortsatt mine symptomer usigelig trøtthet - kan sove mellom 5-11 timer uten at jeg blir noe mer uthvilt :p Sinnsykt ømme pupper, må sove med en topp om natta, hvis ikke føles det som kniver i brystvorta :-/ I dag har jeg også hatt litt stikkinger nedentil, som ikke er så behagelig engentlig :p

Småkvalm om jeg ikke spiser regelmessig (akkurat som sist)
Og stikninger i livmoren

Er lykkelig for alle tegn jeg kan få, da det ikke har gått opp for meg at etter 8mnd så klaffet det endelog :-D

Ingen spesielle symptomer her heller! dårlig matlyst har jeg.. Så sliter jeg sånn med smerter nederst i magen hver kveld/natt. Regner med det er livmoren som strekker seg, men hvor vondt skal det være da? Neste ikke sovet de siste 3 nettene, veldig lyst å knaske smertestillende, men det er vel ikke å anbefale det heller...

Back
Topp