Symptomer uke 5+?

Veslejente

Glad i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
☀️Påskeliljene 2026☀️
Siste to dagene har jeg fått flere symptomer. Håper de er positive, men klarer ikke slå fra meg at det kan ha noe med abort å gjøre. Har ingen blødninger.
Er mer kvalm, hodeverk, mensmurringer og murring i korsrygg. Kommer å går litt. Verst på kvelden.litt gult slim i dag. Er 5+1 i dag :angelic: hvilke symptomer hadde dere ?

Er 5+6. Kun uteblitt mens og ekstrem trøtthet. Hos meg kommer ikke kvalmen før uke 7.

5+1 her. :)

Murrer litt.
Veldig trøtt.
Sover dårlig.
Ømme bryst.
Til tider svimmel.
Litt småuggen, men ikke kvalm.
Ekstreme humørsvingninger :facepalm:
Siste uken vært veldig forkjølet òg :hungover:

5+6 her.
-Ømme bryster
-Humørsvingninger
-Dårlig matlyst på morgenen, stor på kvelden
-Ganske trøtt, men sover dårlig

5 + 3
Ømme bryst
Svært trett
Svimmelhet
Blødde plutselig neseblod i går
Luktesansen begynner å bli forsterket

6+1 men veldig lite symptomer enda.

litt trett, men det er jeg vant med ifm lavt stoffskifte, så vanskelig å si om det skyldes det ene eller det andre.

Litt stikkinger i magen, men ellers ingen symptomer

5+5 her :)
Uteblitt mens.
Brunt utflod.
Veldig trøtt til tider.
Litt ømme bryst og stikker i de innimellom.
Har hatt perioder hvor jeg har vært veldig varm. Har følt jeg har hatt en innvendig varmeovn.
Har hatt mensmurringer, så trodde den skulle komme.
Mye luft i magen.

5+5
Veldig, veldig trøtt! Sånn to timer og trøtt igjen trøtt.
Våkner med voldsomme mensmurringer omtrent hver natt
Ømme pupper
Veldig oppblåst (Litt av medisiner)
Tungpusta (Men er litt overstimulert, så kan komme av det)

5+5
Veldig, veldig trøtt! Sånn to timer og trøtt igjen trøtt.
Våkner med voldsomme mensmurringer omtrent hver natt
Ømme pupper
Veldig oppblåst (Litt av medisiner)
Tungpusta (Men er litt overstimulert, så kan komme av det)
Hvordan overstimulert? Tungpustet her og. Trodde kondisen ga opp :hilarious:

Hvordan overstimulert? Tungpustet her og. Trodde kondisen ga opp :hilarious:
Fikk litt vel stor dose med Gonal F under stimulering. De gikk opp med dobbelte fra forsøk 2.
Så var innlagt på sykehus flere timer på onsdag, er blå lilla på hånda etter blodprøve og har EKG lappmerker over hele overkroppen.
Men de fant ikke noe mer enn store eggstokker og litt væske her og der. Så middels overstimulert og beskjed om å ta det med ro og være flink til å ta blodfortynnende sprøytene mine. Så håper jeg at det roer seg ned.

Fikk litt vel stor dose med Gonal F under stimulering. De gikk opp med dobbelte fra forsøk 2.
Så var innlagt på sykehus flere timer på onsdag, er blå lilla på hånda etter blodprøve og har EKG lappmerker over hele overkroppen.
Men de fant ikke noe mer enn store eggstokker og litt væske her og der. Så middels overstimulert og beskjed om å ta det med ro og være flink til å ta blodfortynnende sprøytene mine. Så håper jeg at det roer seg ned.
Å wow!! Hørtes heftig ut. Da må du ta det med ro og høre på legene. Jul er jul, kos, men kan være stress ;)

Stor klem :Heartred

Å wow!! Hørtes heftig ut. Da må du ta det med ro og høre på legene. Jul er jul, kos, men kan være stress ;)

Stor klem :Heartred
Jeg ble redda av svigermor som kom innom med masse julekaker i går. Da slapp jeg å bake så mye.
For jeg er ikke i bra form, men bare den lille holder seg fast, så skal det gå veldig bra det. Har venta i 12 år på dette, så skal klare å være i dårlig form en stund.

Er ikke så unormalt med IVF behandling tror jeg og bli litt overstimulert.

Jeg ble redda av svigermor som kom innom med masse julekaker i går. Da slapp jeg å bake så mye.
For jeg er ikke i bra form, men bare den lille holder seg fast, så skal det gå veldig bra det. Har venta i 12 år på dette, så skal klare å være i dårlig form en stund.

Er ikke så unormalt med IVF behandling tror jeg og bli litt overstimulert.
Takk og lov for svigmor :Heartred Det var bra.

Dette takler du veldig fint synes jeg. God innstilling :) Kos deg masse i julen og bli ivaretatt :)

Takk og lov for svigmor :Heartred Det var bra.

Dette takler du veldig fint synes jeg. God innstilling :) Kos deg masse i julen og bli ivaretatt :)
Jeg er ikke så god på å ta det med ro da, men er ikke så mye annet å gjøre enn det.
Så jeg får bare rusle og slappe av. Sånn er det i blant, og det er en god grunn til det nå :D

5+1 svært lite symptomer foreløpig. Trøtt og sliten, av og til litt vondt i hodet og svimmel.

5+3
Oppblåst
Ømme bryster
Akutt sulten (og kvalm hvis jeg ikke spiser)
Svimmel
Trøtt!

og alt kommer og går litt :)

4+3

Så og si ingen symptomer annet enn litt murringer, litt ømme bryst og at jeg er trøtt hele tiden.

Back
Topp