Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå MÅ duJeg er ikke så god på å ta det med ro da, men er ikke så mye annet å gjøre enn det.
Så jeg får bare rusle og slappe av. Sånn er det i blant, og det er en god grunn til det nå![]()
Skjønner godt det er vanskelig. Og hvertfall nå som det stort sett er nok å drive med hos alt og alle 
Det er så mye en skulle ha gjort. Men er fjerde gangen jeg er gravid på to år, så bør kanskje roe ned og gro god hybel nå.Nå MÅ duSkjønner godt det er vanskelig. Og hvertfall nå som det stort sett er nok å drive med hos alt og alle
![]()
Det er noe med detDet er så mye en skulle ha gjort. Men er fjerde gangen jeg er gravid på to år, så bør kanskje roe ned og gro god hybel nå.
Kanskje det kommer noe godt ut av det, og ikke bare dumme aborter.
Det er helt sikkert andre som kan trå til. Og mye kan du sikkert drøye. 
Jula kommer uansett den, så får den bli som den blir. Vi avlyste feiring hjemme i år, så vi drar heller bort og får det servert.Det er noe med detDet er helt sikkert andre som kan trå til. Og mye kan du sikkert drøye.
Vær verdens beste hybelhus så vil hybelboeren trives lenge nok![]()

Det var nok lurtJula kommer uansett den, så får den bli som den blir. Vi avlyste feiring hjemme i år, så vi drar heller bort og får det servert.
Det er best nå.
Jeg gjør alt jeg kan. Og håper at den liker seg nå. Gjør så godt jeg kan. Lille mirakel som er laget på Riksen![]()

Det skal virkelig passes godt på i jula, og jeg håper det holder seg der.Det var nok lurtNå skal du bare kose deg og ivaretatt lille mirakelet ditt
![]()
Har en god følelseDet skal virkelig passes godt på i jula, og jeg håper det holder seg der.