Symptomer uke 5+?

5+3
Begynte med kvalme i går. Ikke så ille at jeg har kasta opp, men begynner å bli vanskelig å holde det hemmelig på besøk hos familie i jula. I tillegg til at jeg ikke rører alkohol føler jeg ihvertfall mamma er mistenksom.

Jeg er ikke så god på å ta det med ro da, men er ikke så mye annet å gjøre enn det.
Så jeg får bare rusle og slappe av. Sånn er det i blant, og det er en god grunn til det nå :D
Nå MÅ du :Heartred Skjønner godt det er vanskelig. Og hvertfall nå som det stort sett er nok å drive med hos alt og alle :wideyed:

Nå MÅ du :Heartred Skjønner godt det er vanskelig. Og hvertfall nå som det stort sett er nok å drive med hos alt og alle :wideyed:
Det er så mye en skulle ha gjort. Men er fjerde gangen jeg er gravid på to år, så bør kanskje roe ned og gro god hybel nå.
Kanskje det kommer noe godt ut av det, og ikke bare dumme aborter.

Det er så mye en skulle ha gjort. Men er fjerde gangen jeg er gravid på to år, så bør kanskje roe ned og gro god hybel nå.
Kanskje det kommer noe godt ut av det, og ikke bare dumme aborter.
Det er noe med det :Heartred Det er helt sikkert andre som kan trå til. Og mye kan du sikkert drøye.

Vær verdens beste hybelhus så vil hybelboeren trives lenge nok :love7

Det er noe med det :Heartred Det er helt sikkert andre som kan trå til. Og mye kan du sikkert drøye.

Vær verdens beste hybelhus så vil hybelboeren trives lenge nok :love7
Jula kommer uansett den, så får den bli som den blir. Vi avlyste feiring hjemme i år, så vi drar heller bort og får det servert.
Det er best nå.

Jeg gjør alt jeg kan. Og håper at den liker seg nå. Gjør så godt jeg kan. Lille mirakel som er laget på Riksen :Heartpink

Jula kommer uansett den, så får den bli som den blir. Vi avlyste feiring hjemme i år, så vi drar heller bort og får det servert.
Det er best nå.

Jeg gjør alt jeg kan. Og håper at den liker seg nå. Gjør så godt jeg kan. Lille mirakel som er laget på Riksen :Heartpink
Det var nok lurt :) Nå skal du bare kose deg og ivaretatt lille mirakelet ditt :Heartred

Det var nok lurt :) Nå skal du bare kose deg og ivaretatt lille mirakelet ditt :Heartred
Det skal virkelig passes godt på i jula, og jeg håper det holder seg der.

- ømme bryst
- veeeldig trøtt
- mensmurringee
- hetetokter
- andpusten
- svimmel
- litt småuggen
- stikninger i lysken
- humørsvinger
- halsbrann
- smerter i bekkenet

....kan hende jeg er gravid :laughing002:love7

Er 6+3 nå og mine symptomere er:
- Veldig kvalm (kom plutselig 5+4), ligger rett ut i sofaen. Begynner bare å spy hvis jeg beveger meg for mye fra rom til rom i huset, eller spiser et skikkelig måltid
- Litt ekstra trøtt. Kan ligge i senga 12 timer ila et døgn
- Lite matlyst (sikkert pga kvalmen)

Back
Topp