Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kjøpt Miwana Naturell Plus. Ikke like bra som vanlig nesespray, men funker bedre enn vanlig saltvannsspray siden den inneholder mer salt. Og er trygg for gravidetett nese Alltid det første tegnet på at jeg er gravid og forventer at det blir som sist, gir ikke slipp før et par uker etter fødsel. Vet det ikke er bra med for mye nesespray men har ikke overlevd uten om dagene
tett nese Alltid det første tegnet på at jeg er gravid og forventer at det blir som sist, gir ikke slipp før et par uker etter fødsel. Vet det ikke er bra med for mye nesespray men har ikke overlevd uten om da
Jeg har kjøpt Miwana Naturell Plus. Ikke like bra som vanlig nesespray, men funker bedre enn vanlig saltvannsspray siden den inneholder mer salt. Og er trygg for gravide
Den må skaffes asap. Blir gal har tatt noe otrivin, alternativet har vært null søvn. Saltvann kan ta seg en bolle
tett nese Alltid det første tegnet på at jeg er gravid og forventer at det blir som sist, gir ikke slipp før et par uker etter fødsel. Vet det ikke er bra med for mye nesespray men har ikke overlevd uten om dagene
Det er ikke farlig med nesespray (otrivin/rhinox etc) for gravide. Er bare produsentene som sikrer seg mot alt. Er avhengig selv.. Legen har også bekreftet det, og sa også at "det er ikke i graviditeten man skal ta kampen for å slutte".Jeg har kjøpt Miwana Naturell Plus. Ikke like bra som vanlig nesespray, men funker bedre enn vanlig saltvannsspray siden den inneholder mer salt. Og er trygg for gravide
Nei, otrivin er ikke farlig for gravide, og kan fint brukes ved feks tett nese ved forkjølelse Men den er jo generelt avhengighetsskapende, og det er ikke bra å bruke den utover de 10 dagene som er anbefalt. Det er bedre å prøve og finne andre alternativer da, ettersom tett nese er noe gravide kan slite med store deler av graviditeten. Miwana Plus er ikke avhengighetsskapende og funker bedre enn vanlig saltvannssprayDet er ikke farlig med nesespray (otrivin/rhinox etc) for gravide. Er bare produsentene som sikrer seg mot alt. Er avhengig selv.. Legen har også bekreftet det, og sa også at "det er ikke i graviditeten man skal ta kampen for å slutte".
Vis vedlegget 400831
Vis vedlegget 400830
Graviditet og legemidler
Se hvilke medisiner du kan og ikke kan bruke i graviditeten. Ved smerter under graviditet er førstevalget smertestillende tabletter med virkestoffet paracacetamol.www.helsenorge.no
Ja, ser den. Har aldri fått noe særlig effekt av saltvannsspray inkludert mirwana plus, men så har jeg vært avhengig siden jeg var 16 og daNei, otrivin er ikke farlig for gravide, og kan fint brukes ved feks tett nese ved forkjølelse Men den er jo generelt avhengighetsskapende, og det er ikke bra å bruke den utover de 10 dagene som er anbefalt. Det er bedre å prøve og finne andre alternativer da, ettersom tett nese er noe gravide kan slite med store deler av graviditeten. Miwana Plus er ikke avhengighetsskapende og funker bedre enn vanlig saltvannsspray
Da skal jeg prøve den Har prøvd så mye forskjellig for vil så gjerne ikke bli avhenging av Otrovin igjen, men ingenting har funket så langtJeg har kjøpt Miwana Naturell Plus. Ikke like bra som vanlig nesespray, men funker bedre enn vanlig saltvannsspray siden den inneholder mer salt. Og er trygg for gravide
Er det avhenginghets skapende for min del å Har brukt det en god del utenom svangerskap å, så hadde endelig vært uten ganske lenge før jeg ble gravid. Så krysser alt for at jeg greier å finne noe. Men gjør jeg ikke det så får det bare funke med Otrivin ut svangerskapet igjenDet er ikke farlig med nesespray (otrivin/rhinox etc) for gravide. Er bare produsentene som sikrer seg mot alt. Er avhengig selv.. Legen har også bekreftet det, og sa også at "det er ikke i graviditeten man skal ta kampen for å slutte".
Vis vedlegget 400831
Vis vedlegget 400830
Graviditet og legemidler
Se hvilke medisiner du kan og ikke kan bruke i graviditeten. Ved smerter under graviditet er førstevalget smertestillende tabletter med virkestoffet paracacetamol.www.helsenorge.no
Finnes andre gode alternativer for Otrivin som ikke er ødeleggende for slimhinnene og samtidig likeså effektive som Otrivin. Nasonex f eks. Tror du får den reseptfritt, ellers ulike alternativer du kan få med resept. Jeg bruker Dymista fast, på resept, kan trygt brukes under graviditet ifølge TryggmammamedisinEr det avhenginghets skapende for min del å Har brukt det en god del utenom svangerskap å, så hadde endelig vært uten ganske lenge før jeg ble gravid. Så krysser alt for at jeg greier å finne noe. Men gjør jeg ikke det så får det bare funke med Otrivin ut svangerskapet igjen
Har prøvd både Nasonex og Dymista, ingen av de som funker under svangerskap for meg Nasonex har aldri funket for min del men dymista funket veldig bra under allergi sesong men ikke svangerskap. Jobber godt med fastlegen for å prøve og finne noe som funker men vanskelig når jeg blir så sykt tett som jeg blir.Finnes andre gode alternativer for Otrivin som ikke er ødeleggende for slimhinnene og samtidig likeså effektive som Otrivin. Nasonex f eks. Tror du får den reseptfritt, ellers ulike alternativer du kan få med resept. Jeg bruker Dymista fast, på resept, kan trygt brukes under graviditet ifølge Tryggmammamedisin
Har du undersøkt det hos legen? Leste om det i en annen tråd i August-gruppa. Det kan være helt ufarlig, men kan også være alvorlig..Jeg er utrolig trøtt hele tiden, er 14+2 idag. I tillegg har jeg ekstrem kløe på hele kroppen, noe som er vanvittig plagsomt :/
Har nevnt det for legen, så lenge det ikke er i håndflaten eller under fotsålen, så er det ikke farlig. ForhåpentligvisHar du undersøkt det hos legen? Leste om det i en annen tråd i August-gruppa. Det kan være helt ufarlig, men kan også være alvorlig..
Thread 'Det kløøøøør!!'
https://forum.babyverden.no/threads/det-kløøøøør.2038575/