Symptomer og plager (mars)

Hvilke symptomer eller plager har du?

  • Kvalm

    Votes: 39 54,9%
  • Trøtt/ sover dårlig

    Votes: 51 71,8%
  • Må tisse oftere/ inkontinens

    Votes: 41 57,7%
  • Vondt i bekkenet

    Votes: 22 31,0%
  • Vondt i andre muskler/skjelett

    Votes: 13 18,3%
  • Svimmel

    Votes: 13 18,3%
  • Blir lettere andpusten

    Votes: 48 67,6%
  • Hjertebank

    Votes: 15 21,1%
  • Hevelser i kroppen/åreknuter

    Votes: 0 0,0%
  • Forstoppelse/fordøyelsesproblemer

    Votes: 36 50,7%
  • Halsbrann

    Votes: 9 12,7%
  • Humørsvingninger

    Votes: 24 33,8%
  • Temperaturendringer (for varm/kald)

    Votes: 21 29,6%
  • Urinveisinfeksjon/sopp/andre underlivsplager

    Votes: 2 2,8%
  • Muskelkramper

    Votes: 4 5,6%
  • Andre symptomer/plager

    Votes: 8 11,3%
  • Ingen symptomer eller plager!

    Votes: 1 1,4%
  • Andre symptomer eller plager

    Votes: 0 0,0%
  • Ingen symptomer eller plager!

    Votes: 1 1,4%

  • Antall som har svart
    71
Har prøvd både Nasonex og Dymista, ingen av de som funker under svangerskap for meg :smiley-ashamed004 Nasonex har aldri funket for min del men dymista funket veldig bra under allergi sesong men ikke svangerskap. Jobber godt med fastlegen for å prøve og finne noe som funker men vanskelig når jeg blir så sykt tett som jeg blir.
Så kjedelig det ikke har virket for deg. Prøvd større dose, kombinert Dymista med noe annet f eks? Håper du finner noe som hjelper:)
 
Blir sykt fort andpusten, er trøtt (som vanlig), men sover veldig godt, og har mye vondt i korsryggen på venstre side, men innbiller meg at det har med sittestilling på jobb å gjøre, ikke graviditeten.
 
20+5. kvalme, kløe, trøtthet, andpusten, tisser heele tia, ingen matlyst, strekkmerker, tett nese, bekkensmerter, smerter i bein, humørsvingninger til helvette, hodeverk, fatigue, søvnløshet, fortere sliten, hjertebank, halsbrann… altså eneste jeg ikke har fått er vell underlivsplager og nå jinxa jeg sikkert det Forteller meg selv at det er verdt det til slutt og alt glemmer for hvert spark man kjenner. Men fy f hvor tungt det er altså!
 
Er det flere som har gått ned i vekt? Jeg har gått ned 2kg siden januar, det er igrunn ikke mye men jeg er tynn fra før og har sliti med å komme opp til den vekta jeg var i utgangspunktet.. Jeg prøver å spise nok men har sliti veldig med kvalme uten oppkast. Føler egentlig at magen begynte å komme litt nå etter helgen så syntes det var så rart jeg hadde gått ned enda mer når jeg veide meg idag.

PS: jeg har ikke noe sykdommer eller noe sånt. Bare høy forbrenning
 
Er det flere som har gått ned i vekt? Jeg har gått ned 2kg siden januar, det er igrunn ikke mye men jeg er tynn fra før og har sliti med å komme opp til den vekta jeg var i utgangspunktet.. Jeg prøver å spise nok men har sliti veldig med kvalme uten oppkast. Føler egentlig at magen begynte å komme litt nå etter helgen så syntes det var så rart jeg hadde gått ned enda mer når jeg veide meg idag.

PS: jeg har ikke noe sykdommer eller noe sånt. Bare høy forbrenning
Jeg oppdaget nå i ste at jeg har gått ned :arghh: Skjønner ikke hvordan det er mulig. Er kvalm men kaster ikke opp, passer på å få i meg så og si normalt med mat og ligger for det meste på sofaen. Men magen vokser så tenker som så at det betyr at babyen får i seg den næringen den trenger men jeg gjør nåkk ikke det. Så håper det snur snart, rekner med at grunnen til at jeg er så utslitt om dagene er pga det..
 
Back
Topp