Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kvalmen har slått til for fullt, blir svimmel og enda mer kvalm om jeg ikke spiser regelmessig. Trøtt, sovner på sofaen mellom 21 og 22 hver kveld. Ellers ingenting Håper jeg klarer å holde kvalmen i sjakk med å spise ofte.
I går var jeg uvel. Spiste en brownie og drakk koffeinfri te, og så måtte jeg bare fly på toalettet fordi jeg brakk meg så fælt, men ingenting kom opp da, men er så ubehagelig å være kvalm:/
Litt ømme pupper og litt stikkinger i livmora/lysken, og det er faktisk alt denne gangen. (enda ) Forrige gang hadde jeg voldsomme menssmerter og var trøtt, kvalm og uggen. Nyter dette, håper det holder seg sånn lenge!
Vel, jeg har fått et roligere temperament. Gubben har gjettet på at jeg var gravid en uke før testen nettopp pga av endringen i humøret Noe småkvalmen. Kjenner hele tiden at det jobber nedi der, og det er en veldig fin følelse. Dette er barn nr. 3, og på et vis føler jeg meg mer balansert enn på lenge. Dette har jeg gledet meg til
er 5 +4 på vei, fikk vite på mandag som var nå at jeg var gravid! Opplever ikke så kraftige symptomer, bortsett fra at jeg blir litt lettere uggen når jeg kjører bussen eller hvis det er lenge siden jeg har spist. Blir fort sulten og føler meg utrolig trøtt hele tiden. Itillegg har jeg litt følsomme bryster og mye luft i magen
5+2 idag plages mest om kveldene med slapphet å uvelhet som kommer og går, nettene er fylt med vonde menssmerter å tidvis maga sjau så får ikke sovet så godt som det føles jeg trenger når man er ekstra trøtt.også.
Nå er jeg 7+3 og er kvalm i etapper utover dagen. Har også merket at hodepinen har meldt sin ankomst, og trøttheten er vedvarende... Håper det går over snart
Her har kvalmen kommet. Er 7+2 i dag tror jeg. I løpet av helgen har jeg bare blitt mer og mer uggen og kvalm. Skikkelig dårlig til tider med skjelvinger og kvalm følelse i kjeven. Fortsatt ingen oppkast, og håper jeg unngår det.