Symptomer nå da jenter?

Tunge bryst og veldig med stikkinger ellers ingenting :)

Har du ikke rett på å slippe å jobbe når du er gravid som frisør. Hadde ei vennine som var frisør. Hun sa det til meg[/quote
nei ikje så lenge du har mulighet til det og klarer det. Selvfølgelig du skal ikke stå å puste inn på blekemiddel og farge, men vi har slik avsuger. Det verste gor meg nå er at jeg reagere på luktene og alt som har med salongen å gjør:( blir spenndenes å gå på jobb idag nå når eg er 10 ganger verre enn igår;( fader at det skulle begynne så tidligt denne gangen, pleier ikke før i uke 6 til vanligt

Jeg er 5+1. Til tider uggen. Skikkelig vondt i rygg/hofte, mensmurringer, hovne og ømme bryster, cravings på mandler DØGNET rundt samt utmattet og trøtt hele tida. Får liksom ikke sovet nok :( Hvordan skal man takle jobb i denne tilstanden?

:( uff. Stakkars. Rett og slett. Kjenner jeg har begynt med litt uggenhet på mårraen. Men det er jo bare småtterier i forhold til deg. Å jeg klarer å klage. Fysj. Skjems

Takk :) hadde jeg hatt morgen eller kvelds kvalme...ikke døgnet rundt:( og den er så plagsom og, ekkel smak i munnen, ne får vell prøve å legga meg..orker ikke sitte oppe nå når det er slikt

Hadde litt murringer (som minte om menssmerter) i begynnelsen, men nå er jeg bare VELDIG oppblåst. Er kun 6+2 uker på vei - men i dag kunne jeg ikke gå med jeansene mine mer. Fikk ikke puste i de..hehe.

Er 6+4 og har en del mensen murringer i magen. Kvalme som kommer å går, og veldig oppblåst mage. Ømme bryst, Trøtt og svimmel.
håper på bedre form snart slik at jeg orker å trene igjen :)

Er 5 uker idag, sist uke hadde jeg mye mens murringer men nå ingen som helst tegn. Likt som sist svangerskap :-)
Satser på at d fortsetter! :-)

Er 6+1 idag. Har ligamentstrekk, ømme pupper og så er jeg veldig lettrørt for tiden;) Men dette er alt annet enn plagsomme symptomer. Regner med at trøttheten kommer etterhvert.

Så utrolig trøtt! Stakkars sønnen min som har en mor som bare gjesper og gjesper. Jeg sliter seriøst med å holde øynene oppe:-(

I dag har jeg vertfall gått rundt å trodd at jeg holder på å miste. Forj@vlige smerter i bekkenet, ryggen og hoftene som stråler nedover på innsiden av lårene når jeg er i bevegelse. Når jeg er i ro så er det bare ryggen og smerter i bekkenet, kjenner meg støl og oppbanket. Kan da umulig få bekkenløsning allerede!?
images

Jeg er ufattelig trøtt, skrubbsulten og noe kvalm. Har også hatt stikninger nederst i magen. Og en veldig oppblåst mage, ser allerede gravid ut;)

2 uker etter første positive test er mine symptomer nå:
Uggen/kvalm, men når jeg spiser går det, irritert, følsom, trøtt, og jeg har INGEN ømme pupper,
og har følelsen at alle dere har det, må jeg bekymre meg nå?

5+4 og ståa er: Ømme pupper(blitt litt bedre) , oppblåst (magen står ut og jeg ser bare feit ut :( ) , småkvalm men spiser lite og ofte for å holde det i sjakk, noen sure oppstøt de siste par dagene etter mat, kraftige mensmurringer (kjennes ut som en megamens og venter å se masse blod :p) hodepine grunnet hormoner.. Det var vel alt :)

2 uker etter første positive test er mine symptomer nå:
Uggen/kvalm, men når jeg spiser går det, irritert, følsom, trøtt, og jeg har INGEN ømme pupper,
og har følelsen at alle dere har det, må jeg bekymre meg nå?

Ingen bekymring. Alle er forskjellige, og egentlig skal du være glad dersom du har minst mulig vanskelige symptomer.

Jeg har ikke ømme pupper i det hele tatt. I første svangerskap kunne jeg ikke pusse tennene eller gå i trapper fordi puppene var så ømme at jeg ikke orket bevegelse. Men jeg kjente ingenting til det i svangerskap nummer to og er absolutt ikke bekymret. :)

Hei hei. 5+5 idag. første symptom for noen uker siden var at jeg vokste ut av bh mine. Alltid hatt små pupper - så dette er litt gøy :) ellers lett stikninger når jrg har sittet rolig og skal reise meg "strekker på vevet ". Litt mer kvass mot samboer (stakkars) og opp og ned med overskudd og temperaturregulering. Det kjipeste er at jeg fikk kraftige smerter fra bekkenet etter løping. Vedvarte 2 dager med noe utstråling nedover sete og lår. Spørs om jeg må holde meg unna løpetrening...

Megaømme pupper, kvalme til og fra, kviser og en følelse av å være pløsete og slapp. :p

Back
Topp