Symptomer nå da jenter?

Nå er alle symptomene mine helt borte, det synst jeg nesten ble litt ubehagelig ! Hvorfor er de borte plutselig? Flere som har det slik?

Jeg er 4+5 i dag, og jeg får en kvalme som kommer og går, stikninger og murringer i magen, vondt på sidene, veldig ømme pupper som allerede har vokst, veldig trøtt og halsbrann! Hurra;) Hvordan skal dette gå med et barn fra før(<3), heltid på skolen med obligatoriske forelesninger og litt jobb ved siden av? ;) Hihi

Ømme og tunge pupper
Har hatt stikninger i livmor men nå er det mer "mensmurringer"
Lett halsbrann
Våknet kl 05 i dag for å tisse selv om jeg tissa rett før jeg la meg :(
Veldig trøtt på kvelden
Småkvalm hvis jeg ikke spiser regelmessig - har vært kjempeflink med jevn spising, til og med frokost :)
Oppblåst/luftsmerter
Blir litt emosjonell over småting og blir veldig frustrert/sint. Stakkars sambo, godt han er borte på jobb disse ukene :p

Nå er alle symptomene mine helt borte, det synst jeg nesten ble litt ubehagelig ! Hvorfor er de borte plutselig? Flere som har det slik?

Hvor langt er du på vei?
Symptomer kommer og går, jeg har ikke alle mine samtidig i hvertfall.
Men jeg må stadig klemme på puppene mine for å dobbelsjekke "Hmmm, au, jo jeg er nok fortsatt gravid :p "

Sist svangerskap hadde jeg nesten ingen symptomer kun litt trøtt å tissetrengt konstant gjennom hele svangerskapet, så forventer veldig lite symptomer denne gang heller :-) så lenge testen er positiv så satser jeg på at d går greit :-) skummelt disse ukene uansett, vet liksom ikke hva som skjer i kroppen eller om noe som helst skjer.
Siden jeg kjente så lite sist så var jeg kjempe bekymret på tidlig UL i uke 12 for at de ikke skulle finne noe. Men en frisk å spretten "reke" å der inne. Så krysser fingre å tær for at det gjentar seg! :-)

Kjenner små smerter i livmoren, veldig øm pupper, tørst og smålig vondt i ryggen. Jeg jubler for at jeg ikke har kvalme!! Bank i bordet!

Her ha kvalmen begynnt å komme, merker og at jeg begynner å reagere på lukter og smaker, og så sellfølgelig en tilkende bombe..

Ingen symptomer, men er veldi tidlig enda, så håper ikke det er et dårlig tegn. Har ikke testedato før mandag, da er det 14 dager siden innsett. Men fikk positiv allerede mandag.

Hvor langt er du på vei?
Symptomer kommer og går, jeg har ikke alle mine samtidig i hvertfall.
Men jeg må stadig klemme på puppene mine for å dobbelsjekke "Hmmm, au, jo jeg er nok fortsatt gravid :p "
Jeg er 6 uker på vei :) De kom visst tilbake i dag, er litt små nervøs når jeg ikke merker noe, sist svangerskap hadde jeg konstant migrene og kvalme første ukene, håper jeg slipper det da !! :)

Hissig på morningen, trøtt, svimmel og tidvis kvalm. Litt mensmurringer.

I uke 6, 5+6 i dag. Kvalmen begynte denne uken, mest morgenkvalme og utover formiddagen. viktig å spise mye. Blir kvalm av forskjellige lukter, akkurat som forrige gang. Og klarer ikke egg, melk, eller pålegg med reker... og endel andre ting. Spiser mest ristet brød med smør. Det som er nytt denne gangen er at jeg ikke har kastet opp en eneste gang enda, men brekt meg flere ganger, er heller ikke så kvalm som jeg har vært i andre svangerskap.Virker som jeg ikke blir like dårlig denne gangen,dette er ganske utrolig for meg etter to svangerskap med ekstrem svangerskapskvalme! ~lykke~

Ble så kvalm i kveld når jeg lå på sofaen..lå bare på vakt til å springe på do for å spy..mn neida. er verre å gå konstant kvalm og ikke få gjort noe med det.. Og jepp nå merker jeg at jeg er gravid igjen. Nå må jeg gå i innkjøp av nytt vaskemiddel til klær som er luktfrie, en annen type såpe i dysjen, har bedt samboer om å holde seg vekke fra meg når han nettopp har røygt..brekker meg av lukta.. Og ikke minst all parfyme..skal bli spenndenes å komme på jobb imorgen med alle luktesansene mine..jobber som frisør og har itullegg en parfyme og sminke i butikken...gooood luck :/

Ble så kvalm i kveld når jeg lå på sofaen..lå bare på vakt til å springe på do for å spy..mn neida. er verre å gå konstant kvalm og ikke få gjort noe med det.. Og jepp nå merker jeg at jeg er gravid igjen. Nå må jeg gå i innkjøp av nytt vaskemiddel til klær som er luktfrie, en annen type såpe i dysjen, har bedt samboer om å holde seg vekke fra meg når han nettopp har røygt..brekker meg av lukta.. Og ikke minst all parfyme..skal bli spenndenes å komme på jobb imorgen med alle luktesansene mine..jobber som frisør og har itullegg en parfyme og sminke i butikken...gooood luck :/

Har du prøvd å drikk ingefær te? Det hjelpe veldig mot kvalme syns jeg. Ta litt honning i hvis du ikke liker smaken! Masse god Yogi te og pukks me ingefær! Lykke til!

Har du ikke rett på å slippe å jobbe når du er gravid som frisør. Hadde ei vennine som var frisør. Hun sa det til meg

Nå kjenner jeg mye oppblåsthet. Forbanna for hver minste lille ting. Noe kvalm og ofte rar smak i munn...

Back
Topp