Ønskespira
Første møte med forumet
Trøttere enn vanlig, og svært tissetrengt. Åja som flere andre her inne ganske så hissig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er alle symptomene mine helt borte, det synst jeg nesten ble litt ubehagelig ! Hvorfor er de borte plutselig? Flere som har det slik?
Jeg er 6 uker på veiHvor langt er du på vei?
Symptomer kommer og går, jeg har ikke alle mine samtidig i hvertfall.
Men jeg må stadig klemme på puppene mine for å dobbelsjekke "Hmmm, au, jo jeg er nok fortsatt gravid"
Ble så kvalm i kveld når jeg lå på sofaen..lå bare på vakt til å springe på do for å spy..mn neida. er verre å gå konstant kvalm og ikke få gjort noe med det.. Og jepp nå merker jeg at jeg er gravid igjen. Nå må jeg gå i innkjøp av nytt vaskemiddel til klær som er luktfrie, en annen type såpe i dysjen, har bedt samboer om å holde seg vekke fra meg når han nettopp har røygt..brekker meg av lukta.. Og ikke minst all parfyme..skal bli spenndenes å komme på jobb imorgen med alle luktesansene mine..jobber som frisør og har itullegg en parfyme og sminke i butikken...gooood luck :/
Har du ikke rett på å slippe å jobbe når du er gravid som frisør. Hadde ei vennine som var frisør. Hun sa det til megBle så kvalm i kveld når jeg lå på sofaen..lå bare på vakt til å springe på do for å spy..mn neida. er verre å gå konstant kvalm og ikke få gjort noe med det.. Og jepp nå merker jeg at jeg er gravid igjen. Nå må jeg gå i innkjøp av nytt vaskemiddel til klær som er luktfrie, en annen type såpe i dysjen, har bedt samboer om å holde seg vekke fra meg når han nettopp har røygt..brekker meg av lukta.. Og ikke minst all parfyme..skal bli spenndenes å komme på jobb imorgen med alle luktesansene mine..jobber som frisør og har itullegg en parfyme og sminke i butikken...gooood luck :/