Symptomer i uke 2?! Er det mulig?

Mamma ble kvalm med en gang hu ble befrukta... ;) Lykke t med test, håpe du får d resultatet du ønske dæ :)

Idag kom det plutselig mye hvit utflod (uvanlig hos meg) og brystene er ømme.. Ingen tegn til tante rød selv om det er 3 dager siden jeg fjerna plasteret.. Selv om tante rød egentlig skulle komme neste helg, bruker den jo å komme når plasteret blir tatt helt av. Kjenner jeg blir nervøs av hele greia! Men begynner utrolig nok å venne meg litt til tanken på at det kan være en liten spire inni der, selv så uplanlagt det nå enn er..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har alle tre gangene fått symptomer rett etter befruktning.

Men jeg tror ikke noen få timer uten plaster kan gjøre at du slipper ett egg med en gang. Egget må jo modnes før det slippes, så tviler sterkt på det.

Jeg blir som regel ikke veldig dårlig av omgangssyken, men 2 ganger har det vært helt andereldes. Mange forskjellige typer virus som gir omgangssyke.

Idag kom det plutselig mye hvit utflod (uvanlig hos meg) og brystene er ømme.. Ingen tegn til tante rød selv om det er 3 dager siden jeg fjerna plasteret.. Selv om tante rød egentlig skulle komme neste helg, bruker den jo å komme når plasteret blir tatt helt av. Kjenner jeg blir nervøs av hele greia! Men begynner utrolig nok å venne meg litt til tanken på at det kan være en liten spire inni der, selv så uplanlagt det nå enn er..

Men da skulle du vel egentlig ikke tatt av plasteret før til neste helg. Nå er det jo helt surr i dagene, så tror ikke du kan sammenligne med hvordan det vanligvis er når du har plasteret på så lenge som du skal. Og hormonell prevensjon kan gi gravidesymptomer, spesielt ved start og slutt av bruk.

Men da skulle du vel egentlig ikke tatt av plasteret før til neste helg. Nå er det jo helt surr i dagene, så tror ikke du kan sammenligne med hvordan det vanligvis er når du har plasteret på så lenge som du skal. Og hormonell prevensjon kan gi gravidesymptomer, spesielt ved start og slutt av bruk.

Nei plasteret skulle av førstkommende Torsdag, så tok det av nesten en uke tidligere pga mistanke om graviditet. Har brukt p-plaster i snart 2 år nå. Men jeg har tatt det av tidligere et fåtall ganger før også, for å få mensen unnagjort tidligere når vi f.eks har planlagt en tur eller lignende. Da har mensen kommet som normalt etter et par dager. Får bare vente og se! Kan hende TR dukker opp snart :)

Jeg har alle tre gangene fått symptomer rett etter befruktning.

Men jeg tror ikke noen få timer uten plaster kan gjøre at du slipper ett egg med en gang. Egget må jo modnes før det slippes, så tviler sterkt på det.

Jeg blir som regel ikke veldig dårlig av omgangssyken, men 2 ganger har det vært helt andereldes. Mange forskjellige typer virus som gir omgangssyke.

Nei får håpe ikke det. :) Men jeg vet ikke hvor lenge plasteret har vært av. Det kan ha løsnet under samleie, eller evt om natten. Sjekket forsåvidt ikke før vi hadde samleie heller, fordi jeg er så vant til at det sitter på.

Ja det er sant det. Nå har jeg fått bihule-betennelse i tillegg, så kan såklart være et annet virus enn jeg normalt har hatt som spiller meg et puss.

Jeg fikk symptomer over en uke før testen var positiv, altså ca uke 3. Var uggen, trett å hadde mye murringer. Jeg merket også når jeg ble gravid:p trodde det bare var tull at d gikk an, for merket ikke noe av det med nr 1:p
Men tydligvis så gjør det det:-)

Å selv om du ikke hadde plastret på noen timer, så er det uansett ganske liten sjangse for at du ble gravid pågrunn av det. Ettersom du fortsatt hadde virkestoffene i kroppen.

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Lykke til :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Tusen takk! :)

Akkurat nå føler jeg at jeg har hatt noen dager å fordøye det på siden jeg først begynte å bli mistenksom.. Og kjenner at det faktisk ikke gjør meg så mye hva resultatet blir. Vi ønsket ikke en ny baby før om 2 år, siden vi har en veldig aktiv 3 åring i hus (i tillegg til en nokså rolig 6 åring og en leken valp) og tenkte det passa bedre når han har blitt større og kanskje kommet over trassalderen. :P Og for min del så ønsket jeg meg også et par år "fri" til å jobbe med å få tilbake kroppen og selvfølelsen min. Har lagt på meg mye siden første svangerskap, og har hittil ligget på latsiden når det kommer til trening, så jeg er ikke så komfortabel med hvordan den ser ut nå. Et nytt svangerskap gjør jo det en del vanskeligere.. Men, uansett så får det bare gå som det går tenker jeg :)

Testet idag, den var negativ :) Får teste igjen om en uke for sikkerhetsskyld, men har blødd litt mer idag så tenker at den stemmer sikkert. :)

Du har ikke omgangsyken da?

Skjønte jeg var gravid en god stund før jeg testa positivt 9dpo, grunnet mensmurringer og mye kviser og uren hud blandt annet. Også mye og annerledes utflod. Ingen svangerskap et like, så klart det er mulig mener nå jeg:)

♡02.03.2015♡

Skjønte jeg var gravid en god stund før jeg testa positivt 9dpo, grunnet mensmurringer og mye kviser og uren hud blandt annet. Også mye og annerledes utflod. Ingen svangerskap et like, så klart det er mulig mener nå jeg:)

♡02.03.2015♡

Fikk vanlig mens idag og negativ test, så da regner jeg med at det var falsk alarm denne gangen :) Skal teste igjen om en ukes tid for sikkerhetsskyld, men har aldri hatt mens i de forrige graviditetene så regner med testen stemte :p

Fikk vanlig mens idag og negativ test, så da regner jeg med at det var falsk alarm denne gangen :) Skal teste igjen om en ukes tid for sikkerhetsskyld, men har aldri hatt mens i de forrige graviditetene så regner med testen stemte :p

Lykke til i neste prøveperiode!:)

♡02.03.2015♡

Er det lov å bli litt bekymra igjen eller?? :confused: Tante Rød dukka opp på Tirsdag (dag 29 i syklusen), men etter bare 3 dager med noe mindre blødninger enn normalt (men ferskt blod) så har jeg slutta å blø?? (Det skal nevnes at jeg alltid har 6-7 dager med blødninger). Tok jo aldri test nr. 2, for jeg følte meg sikker på at den første stemte, i og med mensen kom som normalt... Blir jo litt nervøs, for jeg går jo på nokså sterk antibiotika-kur pga en infeksjon i tillegg til at p-plasteret er på på igjen... :pale

Skal nok kjøpe meg en ny test fort som fy..

Back
Topp