Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mamma ble kvalm med en gang hu ble befrukta...Lykke t med test, håpe du får d resultatet du ønske dæ
![]()
Men da skulle du vel egentlig ikke tatt av plasteret før til neste helg. Nå er det jo helt surr i dagene, så tror ikke du kan sammenligne med hvordan det vanligvis er når du har plasteret på så lenge som du skal. Og hormonell prevensjon kan gi gravidesymptomer, spesielt ved start og slutt av bruk.Idag kom det plutselig mye hvit utflod (uvanlig hos meg) og brystene er ømme.. Ingen tegn til tante rød selv om det er 3 dager siden jeg fjerna plasteret.. Selv om tante rød egentlig skulle komme neste helg, bruker den jo å komme når plasteret blir tatt helt av. Kjenner jeg blir nervøs av hele greia! Men begynner utrolig nok å venne meg litt til tanken på at det kan være en liten spire inni der, selv så uplanlagt det nå enn er..
Sent from my iPhone using BV Forum
Men da skulle du vel egentlig ikke tatt av plasteret før til neste helg. Nå er det jo helt surr i dagene, så tror ikke du kan sammenligne med hvordan det vanligvis er når du har plasteret på så lenge som du skal. Og hormonell prevensjon kan gi gravidesymptomer, spesielt ved start og slutt av bruk.
Jeg har alle tre gangene fått symptomer rett etter befruktning.
Men jeg tror ikke noen få timer uten plaster kan gjøre at du slipper ett egg med en gang. Egget må jo modnes før det slippes, så tviler sterkt på det.
Jeg blir som regel ikke veldig dårlig av omgangssyken, men 2 ganger har det vært helt andereldes. Mange forskjellige typer virus som gir omgangssyke.
Lykke til
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Jeg også har kjent unnfangelsen alle tre gangene. Er hypersensetiv jeg også
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Skjønte jeg var gravid en god stund før jeg testa positivt 9dpo, grunnet mensmurringer og mye kviser og uren hud blandt annet. Også mye og annerledes utflod. Ingen svangerskap et like, så klart det er mulig mener nå jeg
♡02.03.2015♡
Fikk vanlig mens idag og negativ test, så da regner jeg med at det var falsk alarm denne gangenSkal teste igjen om en ukes tid for sikkerhetsskyld, men har aldri hatt mens i de forrige graviditetene så regner med testen stemte
![]()
TakkLykke til i neste prøveperiode!
♡02.03.2015♡