Symptomer i uke 2?! Er det mulig?

jeg fikk gravidsymptomer 3-4dager etter sex.. Det var i form av ømme pupper, og gnaging i magen.. merka det så fort i 2. og 3. svangerskap..

jeg fikk gravidsymptomer 3-4dager etter sex.. Det var i form av ømme pupper, og gnaging i magen.. merka det så fort i 2. og 3. svangerskap..

Såpass.. Nå er det vel omtrent akkurat ei uke siden sex, og el var samme uka.. Har ikke merka noe til ømme pupper ennå, men uggen i magen, hodepine og kvalm. Ikke kasta opp idag da.. Litt over 1 uke til mensen ventes.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det kan foregå mye mystisk i en kropp. Jeg hadde på en måte symptomer fra jeg ble gravid, men jeg visste jo ikke det før senere. Vanligvis har jeg litt mensmurringer rundt EL, som så forsvinner igjen, og kommer tilbake for full styrke like før mensen kommer. Den syklusen jeg ble gravid forsvant aldri murringene rundt EL. Jeg hadde menssmerter nærmest konstant til jeg var 3 mnd på vei.

Og litt teknisk pirk: Når man er passert to fulle uker sier man ikke at man er i andre uka, da er man i uke 3. :)

Jeg ble skikkelig kvalm i det jeg nå vet er uke 2 +4/5 dager. Tok flere tester i mange dager for det var ikke planlagt, ante ikke når el var eller mens skulle komme, og jeg var skikkelig gravid-kvalm. Men den ble jo ikke positiv før uka etter, når jeg var 3+5. Har aldri blitt så tidlig kvalm med de andre to.

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Jeg ble skikkelig kvalm i det jeg nå vet er uke 2 engang, ca 4/5 dager etter el. Tok flere tester for det var ikke planlagt, ante ikke når el var eller mens skulle komme, og jeg var skikkelig gravid-kvalm. Men den ble jo ikke positiv før uka etter, når jeg var 3+5. Har aldri blitt så tidlig kvalm med de andre to.

Hmm.. Kanskje det er jente denne gangen?? ;) Nei jeg har tatt av p-plasteret for sikkerhetsskyld og bestilt tester, så jeg får sjekka neste uke.. Kjenner jeg blir litt nervøs for resultatet nå..

Såpass.. Nå er det vel omtrent akkurat ei uke siden sex, og el var samme uka.. Har ikke merka noe til ømme pupper ennå, men uggen i magen, hodepine og kvalm. Ikke kasta opp idag da.. Litt over 1 uke til mensen ventes.

Vanskelig å si om du er gravid eller bare er syk.. lykke til uansett hva du måtte ønske ;)

Hmm.. Kanskje det er jente denne gangen?? ;) Nei jeg har tatt av p-plasteret for sikkerhetsskyld og bestilt tester, så jeg får sjekka neste uke.. Kjenner jeg blir litt nervøs for resultatet nå..

Hehe nei, gutt denne gang også! :p men lykke til, håper det går slik du ønsker :)

Jeg ble skikkelig kvalm i det jeg nå vet er uke 2 +4/5 dager. Tok flere tester i mange dager for det var ikke planlagt, ante ikke når el var eller mens skulle komme, og jeg var skikkelig gravid-kvalm. Men den ble jo ikke positiv før uka etter, når jeg var 3+5. Har aldri blitt så tidlig kvalm med de andre to.

Det var jo ikke i uke 2 du var kvalm da, det var uke 3. Og positiv test fikk du da i uke 4. :)
Uke 1 er fra 0-6 dager.

Her ble jeg gravid ca 20-21 des, og kjente at jeg var gravid i mellomjula... :O Det stemte gitt, turte ikke ta test da :P Fordi det var ikke et planlagt barn :P

Hehe, ja da kjente du det fort :p Ikke planlagt noe her heller, så spørs om jeg tørr å ta test! :p

Jeg kjente det på ømme pupper i romjula, så skulle mensen ha kommet nyttårsaften, den kom ikke, også etter et par dager ut i januar kom kvalmen :P Hurra :P DA måtte jeg ta test :P For da kjente jeg det igjen :P

Jeg kjente det på ømme pupper i romjula, så skulle mensen ha kommet nyttårsaften, den kom ikke, også etter et par dager ut i januar kom kvalmen :P Hurra :P DA måtte jeg ta test :P For da kjente jeg det igjen :P

Hehe.. Ja rart med disse symptomene og hvordan man plutselig husker så godt fra tidligere svangerskap :p Idag var jeg kvalm i dag tidlig og litt utover formiddagen, ellers kun litt småuggen etter middag. Nå: ingenting o_O .. Skjønner ikke noe jeg. Får vel bare holde ut en uke til med uvisshet..

Eg fekk ekstremt ømme puppa 4 daga(2+4) etter EL i sist svangerskap. Fekk positiv test 3+3 ;) Jenta.

Denne gongen kom dei ømme puppane ette IKM. Positiv test 3+5. Veit ikkje ka så e i magen :P

Eg fekk ekstremt ømme puppa 4 daga(2+4) etter EL i sist svangerskap. Fekk positiv test 3+3 ;) Jenta.

Denne gongen kom dei ømme puppane ette IKM. Positiv test 3+5. Veit ikkje ka så e i magen :P

Jeg er ikke øm i puppene ennå iallefall. Har til gjengjeld ekstremt ømme bryster i forkant av og - under hver el :p Det hadde jeg denne gangen også, men nå er de ikke ømme.

Lykke til med svangerskapet! :D

E hadde mange symptomer på graviditet allerede fra dag 1. Kjente det da sæd og egg smelta sammen. JA e e hypersensitiv så e kjente dette. Noe legene og jordmødre sier er svært sjeldent, men det forekommer at folk merker sånt!
Fikk kvalme, mensenmurringer osv 3 uker før venta mens. Og etter å ha googla masse så fant e ut at e måtte ta en test. Tok en test 1 uke før e skulle ha mens og joda den lyste med 2 streker mot meg omtrent før e va ferdi å tisse på den. Og sia e visste nårti e ble gravid så va det lett å regne ut termin.
Sitter i dag med en nydelig sønn på 4 år.
Jeg også har kjent unnfangelsen alle tre gangene. Er hypersensetiv jeg også:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp