Symptomer i dpo land

Ømme nipler her, men ikke øm i puppene utenom dette. Kløe på magen, men usikker på om det er et symptom;) Som mange andre nevner har jeg merket mye mer utflod enn normalt. Hvitt i fargen og strekkbart akkurat som el-slim:pompus: Hadde mye smerter og stikkinger 1-2 dpo, men kun mindre murringer nå. Økt sexlyst og får lettere orgasme enn vanlig. Føler jeg overanalyserer kroppen litt nå i dpo-dagene. Blir spennende å se om det ligger noe bak symptomene. 6 dpo i dag:p
Høres jo veldig lovende ut dette :angelic: krysser fingrene for deg
 
Åååh spennende! Helt sikkert festeblødning ❤️ krysser fingrene. Jeg har fortsatt negativ test, 11 dpo. Vurderer å kjøpe digital nå bare for å dobbelt sjekke.. For di slår vel ut når IKM er på mandag?

Liten bloddråpe prikk nå på morgenen også, dog litt brunere enn i går. Herregud, jeg håper dette er en festeblødning. Aldri vært gravid før, verken ved uhell eller planlagt, så hadde vært deilig å få bekreftet at det faktisk kan skje for oss. Og har bestilt time til utredning den 3.februar. Hadde vært artig å kunne avbestilt den timen!

Men ja, om du har IKM på mandag hadde jeg lett prøvd meg på en test. Jeg har IKM om 1 uke, men skal prøve å ta en test på mandag. For om dette er en festeblødning vil jeg tro at den vil vise svakt positiv da om jeg er gravid.

Lov å håpe iallefall!
 
Liten bloddråpe prikk nå på morgenen også, dog litt brunere enn i går. Herregud, jeg håper dette er en festeblødning. Aldri vært gravid før, verken ved uhell eller planlagt, så hadde vært deilig å få bekreftet at det faktisk kan skje for oss. Og har bestilt time til utredning den 3.februar. Hadde vært artig å kunne avbestilt den timen!

Men ja, om du har IKM på mandag hadde jeg lett prøvd meg på en test. Jeg har IKM om 1 uke, men skal prøve å ta en test på mandag. For om dette er en festeblødning vil jeg tro at den vil vise svakt positiv da om jeg er gravid.

Lov å håpe iallefall!
Sååå spennende ❤️ krysser virkelig fingrene for deg! Og håper du får to streker som lyser mot deg.
 
Igår var jeg 4dpo. Tempet og hadde 37.2. Idag er jeg 5dpo og hadde 37.4
Det er positivt er det ikke??
 
Igår var jeg 4dpo. Tempet og hadde 37.2. Idag er jeg 5dpo og hadde 37.4
Det er positivt er det ikke??

sånn jeg har forstått det skal tempen stige etter EL ja, og om du er gravid vil den holde seg høy. Men det spørs jo litt hvordan temperaturene dine har vært før El også?
 
Fått svaaaaaaak strek på test til morgen idag. Tviler på at det synes på bildet men, siden den var såpass svak. Jeg bare håper egentlig at det ikke var skyggestrek og at deg blir sterkere om noen dager. 6 dpo når testen ble tatt.
 

Vedlegg

  • DDEB3083-F6F8-445D-80A4-FC29B5C56EFB.jpeg
    DDEB3083-F6F8-445D-80A4-FC29B5C56EFB.jpeg
    7,4 KB · Visninger: 216
Fått svaaaaaaak strek på test til morgen idag. Tviler på at det synes på bildet men, siden den var såpass svak. Jeg bare håper egentlig at det ikke var skyggestrek og at deg blir sterkere om noen dager. 6 dpo når testen ble tatt.
Så spennende! Her er testen blendahvit, så kan nok bare beregne meg på at mensen kommer imorgen..
 
Er 4+2 idag...har hatt mye utflod, en del kvalme, kan sove stående og opplever følelsen av å koke på natta:wideyed: ingen tegn til TR enda, så håper en test viser positivt resultat. Men her jeg bor kjenner alle alle, så usikker på om jeg får tak i test idag. Er liksom ikke noe moro å må se seg over skuldra for å se hvem som kan se hva jeg handler:hilarious::hilarious::hilarious:Tenker egentlig å vente til mandag, da bør hvilke som helst test vise resultat hvis TR enda holder seg unna:)
 
Tok 2 tester igår. Begge var det veldig svak strek. Mulig skyggestrek. Samme idag. Når det er på 3 tester. Er sjansen da stor for at det blir babystrek om noen dager? Er 7 dpo idag.
 
Dette er en berg og dalbane altså :dead: 7 dpo i dag. Hadde en liten blødning 5dpo, samt ømme bryster 6dpo (men kun den dagen). Er ekstremt oppblåst, noe jeg også har vært de 2 andre gangene. FØLER meg veldig gravid, men kjenner det kommer til å være så ekstremt nedtur om testen er negativ.. og dette er 1 pp :hilarious: har IKKE nerver til å evt måtte ha en lang prøveperiode
 
Så spennende! Her er testen blendahvit, så kan nok bare beregne meg på at mensen kommer imorgen..

Jeg er i samme båt! Har følt meg så rar siste uken, utrolig trøtt, svimmel og kortpustet. Har aldri følt meg sånn. Dpo 11 i dag, testet i går morges, men den var negativ. IKM er på tirsdag, men jeg har så utrolig mens-mage/rygg i dag at jeg begynner å bli overbevist om at mens kommer i natt/morgen tidlig. Håper fortsatt litt likevel :)
 
8 dpo og jeg er allerede så sinnsykt kvalm. Får bare skyggestrek på testene enda :/
 
Jeg er øm/støl i nedre del av mage. Jeg tror riktignok det skyldes at jeg er støl etter hosting, men jeg velger å være optimistisk:joyful:
 
Kan noen svare meg på når mens perioden min egentlig startet? Fra 29 desember til 2 januar var det rikelig med brunt blod som kom ut, før jeg fikk styrtblødning fra 2 januar til 6. Skal jeg da regne 29 eller 2 som første mens dag?
 
Tok 2 tester igår. Begge var det veldig svak strek. Mulig skyggestrek. Samme idag. Når det er på 3 tester. Er sjansen da stor for at det blir babystrek om noen dager? Er 7 dpo idag.

Så spennende! Siste jeg var gravid fikk jeg veldig svake streker de to første dagene, før den var merkbart tydeligere den tredje dagen. Krysser fingrene for at det er babystrek hos deg:)
 
Back
Topp