Symptomer i dpo land

Kjenner meg igjen der! Har også testet negativ noen dager nå, IKM en gang mellom onsdag og lørdag. Eneste grunnen til at det ikke ble test i dag var fordi jeg måtte på do kl 5 i dag tidlig, og var alt for trøtt :dead: Spennende dager i vente! Jeg har mista litt troa selv, men krysser fingrene for oss begge!
Jeg har også mista troa.. Blenda hvit test idag, 9 dpo. Men det er jo tidlig enda! Så satser på at jeg ikke får besøk av tr i helgen :arghh: krysser fingrene for oss❤️
 
Bare 3 dpo så vidt jeg vet. Igår og forrige gårs hadde jeg veldig mensen lignende smerter (veldig sterke også) i noen minutter også gikk det vekk. Idag har jeg hatt stikninger i lysken. Men det er kanskje litt tidlig til å være symptomer enda.
Hadde akkuratt det samme noen få dager etter eggløsning. Har egentlig hatt murringer hver dag siden. Så blir veldig spennende å se om det faktisk har vært ett tegn, eller om det er mensen som er på vei..
 
Hahah blir helt gal av å være her inne! Tok en test idag tidlig, og lovet meg selv at jeg skulle vente til helgen før jeg testet igjen... Så leser jeg at noen fikk negativt 9 dpo på morgen urin men positiv på kvelden... Så da måtte jeg teste på kvelden jeg også :bag: huff, tror skuffelsen blir stor hvis mensen kommer i helgen... Føler meg så gravid, samtidig som det ligger en tvil bak alt..
 
Er 5 eller 6 dpo i dag. Siden i dag ettermiddag har jeg hatt en stikkende, krampeaktig følelse nede i lysken på venstre side. Litt lenger ned enn der menssmertene vanligvis er (type hvis du drar en rett linje fra nederst på hoftekammen og halvveis mot midten av magen). Det er en mild, men litt ubehagelig smerte som stråler ned mot underlivet og innersiden av låret. Det er liksom litt diffust og jeg klarer ikke kjenne eksakt hvor smerten stammer fra. Noen som har opplevd noe lignende?
 
Er 5 eller 6 dpo i dag. Siden i dag ettermiddag har jeg hatt en stikkende, krampeaktig følelse nede i lysken på venstre side. Litt lenger ned enn der menssmertene vanligvis er (type hvis du drar en rett linje fra nederst på hoftekammen og halvveis mot midten av magen). Det er en mild, men litt ubehagelig smerte som stråler ned mot underlivet og innersiden av låret. Det er liksom litt diffust og jeg klarer ikke kjenne eksakt hvor smerten stammer fra. Noen som har opplevd noe lignende?
Akkuratt sånn jeg også har det! Små stikninger hele tiden, ned i underlivet og låret.. Rare greier! Er også kvalm nå ikveld.. Men tror dette går mot mens, for di gangene jeg har vært gravid har jeg ikke hatt noen tegn til verken graviditet eller mens uken før IKM..
 
Jeg kjenner veldig på smerter i underlivet nå. De har vært mer eller mindre konstante i 3 dager nå!
Hadde også en kvalmebyge tidligere i dag, men her går omgangssyken på jobben, så tar ikke det som et symptom ;)

Synes også jeg har fått mørkere brystvorter! Tenkte over det da jeg dusja i dag tidlig. Aldri merket noe forskjell på fargen der. Ikke engang forrige gang da jeg var gravid eller ammet heller!
 
Jeg fikk positiv test på søndag, er nå 4+2. Jeg "visste" jeg var gravid i nesten en uke før jeg testet. Har vært gravid 2 ganger før, og har to friske barn.

Mine symptomer denne gangen var:
Tydelige festesmerter 7/8 dpo. Dette hadde jeg også sist graviditet.
Masse luft i magen etter dette, noe jeg ikke pleier å ha. Varte i ca 4-5 dager.
Høyere puls fra rundt 12/13 dpo.
Svettet mye fortere fra ca 12/13 dpo, og ble fortere andpusten.
Forandringer i brystene et par dager før test. Ikke direkte ømme, bare annerledes.
Dagen før test ble jeg svimmel hver gang jeg reiste meg, noe som gjorde meg helt sikker på at jeg var gravid.
OG maten smaker mindre godt enn før, noe som jeg også opplevde i de to forrige svangerskapene mine.
I tillegg har jeg hatt masse stikkinger, strekking og "press" i livmor egentlig helt siden EL. Og murringer de siste dagene.

Forrige pp hadde jeg forøvrig ingen symptomer, ikke en gang menssmerter før TR kom, derav ingen tvil for meg denne gangen.
 
Jeg fikk positiv test på søndag, er nå 4+2. Jeg "visste" jeg var gravid i nesten en uke før jeg testet. Har vært gravid 2 ganger før, og har to friske barn.

Mine symptomer denne gangen var:
Tydelige festesmerter 7/8 dpo. Dette hadde jeg også sist graviditet.
Masse luft i magen etter dette, noe jeg ikke pleier å ha. Varte i ca 4-5 dager.
Høyere puls fra rundt 12/13 dpo.
Svettet mye fortere fra ca 12/13 dpo, og ble fortere andpusten.
Forandringer i brystene et par dager før test. Ikke direkte ømme, bare annerledes.
Dagen før test ble jeg svimmel hver gang jeg reiste meg, noe som gjorde meg helt sikker på at jeg var gravid.
OG maten smaker mindre godt enn før, noe som jeg også opplevde i de to forrige svangerskapene mine.
I tillegg har jeg hatt masse stikkinger, strekking og "press" i livmor egentlig helt siden EL. Og murringer de siste dagene.

Forrige pp hadde jeg forøvrig ingen symptomer, ikke en gang menssmerter før TR kom, derav ingen tvil for meg denne gangen.
Ååååh så gøy! Gratulerer med spiren ❤️ rart med den magefølelsen, når man bare vet.. Jeg hadde som sakt MA i desember, og jeg visste nesten ifra positiv test at noe gale skulle skje.. 3 uker i forveien skrev jeg i termin gruppen at jeg hadde en konstant følelse om at noe var galt, at når jeg kom på neste ultralyd at di skulle si at utviklingen hadde stoppet. Og akkurat det skjedde! Det er så rart. Så mage følelsen stoler jeg alltid 100 % på.
 
Ååååh så gøy! Gratulerer med spiren ❤️ rart med den magefølelsen, når man bare vet.. Jeg hadde som sakt MA i desember, og jeg visste nesten ifra positiv test at noe gale skulle skje.. 3 uker i forveien skrev jeg i termin gruppen at jeg hadde en konstant følelse om at noe var galt, at når jeg kom på neste ultralyd at di skulle si at utviklingen hadde stoppet. Og akkurat det skjedde! Det er så rart. Så mage følelsen stoler jeg alltid 100 % på.

Jeg har samme opplevelse. Ble gravid i august i fjor, hadde hele veien en rar følelse. Sa ofte til samboer «tenk om det ikke er liv der» og «tenk om det er noe galt». Men jeg hadde jo ingen tegn på at noe skulle være galt, ingen smerter eller blod og hadde sterke symptomer. Dro på tul dagen jeg skulle vært 12+1, var så nervøs. Det siste jeg sa før jordmor starta ultralyden var «håper det er liv der», men det var jo ikke det.. :sorry: Så man skal ikke kimse av magefølelsen.
 
Jeg har samme opplevelse. Ble gravid i august i fjor, hadde hele veien en rar følelse. Sa ofte til samboer «tenk om det ikke er liv der» og «tenk om det er noe galt». Men jeg hadde jo ingen tegn på at noe skulle være galt, ingen smerter eller blod og hadde sterke symptomer. Dro på tul dagen jeg skulle vært 12+1, var så nervøs. Det siste jeg sa før jordmor starta ultralyden var «håper det er liv der», men det var jo ikke det.. :sorry: Så man skal ikke kimse av magefølelsen.
Huff, det er så fælt.. :sorry:
 
Akkuratt sånn jeg også har det! Små stikninger hele tiden, ned i underlivet og låret.. Rare greier! Er også kvalm nå ikveld.. Men tror dette går mot mens, for di gangene jeg har vært gravid har jeg ikke hatt noen tegn til verken graviditet eller mens uken før IKM..

Åh, godt å høre at det er flere som har opplevd det samme! Men ikke så bra at det er et tegn på TR:crybaby2 Har du det slik før hver mens?

Har aldri kjent den følelsen før, eller i hvert fall ikke tenkt på det, men jeg har riktignok gått på hormonprevensjon i nesten 9 år så aner ikke hvordan kroppen fungerer til vanlig.
 
4 dpo idag. Fortsatt vondt i magen. Og ikke minst er jeg så trøtt man ikke trodde gikk an. Sitter på jobb og klarer så vidt å ha øynene åpne.
 
Så trøtt at øynene snart falle ut av meg, og masse luft i magen. Men er som sagt bare 4 dpo så kan selvfølgelig være tilfeldig
 
Åh, godt å høre at det er flere som har opplevd det samme! Men ikke så bra at det er et tegn på TR:crybaby2 Har du det slik før hver mens?

Har aldri kjent den følelsen før, eller i hvert fall ikke tenkt på det, men jeg har riktignok gått på hormonprevensjon i nesten 9 år så aner ikke hvordan kroppen fungerer til vanlig.
Nei pleier ikke å ha så mye stikninger og murringer som nå! Men har som regel vært kvalm uken før mens, så det er ikke ett tegn hos meg. Men det er noe rart som skjer i kroppen som jeg ikke er vandt til. Ekstremt trøtt, mye utflod, sulten og disse små smertene i magen. Men, ingen positiv test idag heller.. ❤️
 
Så trøtt at øynene snart falle ut av meg, og masse luft i magen. Men er som sagt bare 4 dpo så kan selvfølgelig være tilfeldig
Jeg har også vært tidlig trøtt denne gang! Rare greier.. Men når ønsket om baby er så sterkt så kan kroppen tulle skikkelig også.. Så jeg er ikke sikker før jeg sitter med 2 streker ❤️
 
Jeg har også vært tidlig trøtt denne gang! Rare greier.. Men når ønsket om baby er så sterkt så kan kroppen tulle skikkelig også.. Så jeg er ikke sikker før jeg sitter med 2 streker ❤️
Samme her. Får krysse fingre for 2 streker på oss begge :)
 
Ømme nipler her, men ikke øm i puppene utenom dette. Kløe på magen, men usikker på om det er et symptom;) Som mange andre nevner har jeg merket mye mer utflod enn normalt. Hvitt i fargen og strekkbart akkurat som el-slim:pompus: Hadde mye smerter og stikkinger 1-2 dpo, men kun mindre murringer nå. Økt sexlyst og får lettere orgasme enn vanlig. Føler jeg overanalyserer kroppen litt nå i dpo-dagene. Blir spennende å se om det ligger noe bak symptomene. 6 dpo i dag:p
 
Jeg fikk littebitt blod i trusa og på papiret i går kveld, er i dag 6dpo. Første gang jeg opplever dette, i løpet av ett år med prøving. Kjente håpet steg og nå kommer jeg til å være livredd for å teste fordi fallhøyden føles større ut nå enn til vanlig. Samtidig så har jeg lyst til å teste i løpet av de neste dagene :smiley-ashamed008:smiley-bounce022
 
Jeg fikk littebitt blod i trusa og på papiret i går kveld, er i dag 6dpo. Første gang jeg opplever dette, i løpet av ett år med prøving. Kjente håpet steg og nå kommer jeg til å være livredd for å teste fordi fallhøyden føles større ut nå enn til vanlig. Samtidig så har jeg lyst til å teste i løpet av de neste dagene :smiley-ashamed008:smiley-bounce022
Åååh spennende! Helt sikkert festeblødning ❤️ krysser fingrene. Jeg har fortsatt negativ test, 11 dpo. Vurderer å kjøpe digital nå bare for å dobbelt sjekke.. For di slår vel ut når IKM er på mandag?
 
Back
Topp