Symptomer i dpo land

Mammalykke95

Forelsket i forumet
Hadde aldri trodd jeg skulle bli helt koko loco når det kom til graviditet.. Men her er jeg! Har en nydelig sønn på snart 2 år, og hadde en MA i desember. Første pp etter mens og jeg føler meg helt gal..

Tester meg hver dag selv om jeg vet at det er umulig å få positiv så tidlig.. Google hvert eneste symptom som dukker opp, selv om jeg vet at det så og si er umulig å ha symptomer når det så vidt er befruktet.. Andre i samme båt? ❤️ Litt gøy å høre andre sine symptomer, selv om di kommer tidlig i syklusen! Jeg er 8 dpo idag og har hatt mye hvit utflod di siste dagene. Har ikm neste søndag og krysser fingrene for positiv test.
 
Av alle symptomene som jeg fikk etter MA i juni. Så var utflod det eneste som kom når jeg var gravid. Alt annet kom kun når jeg ikke var gravid. Krysser fingrene for at det er et godt tegn.
 
Av alle symptomene som jeg fikk etter MA i juni. Så var utflod det eneste som kom når jeg var gravid. Alt annet kom kun når jeg ikke var gravid. Krysser fingrene for at det er et godt tegn.
Åååh spennende! Krysser fingrene ❤️ Men har murringer i magen hele tiden, så redd det er tr som er på vei :bag:
 
Åååh spennende! Krysser fingrene ❤️ Men har murringer i magen hele tiden, så redd det er tr som er på vei :bag:
Jeg hadde masse murringer rundt IKM ved graviditet i sommer, så håpet er ikke ute før TR kommer :happy:
 
Dette blir jo i ettertid, og egentlig bare spekulasjoner:
- ca en uke før IKM var jeg ekstremt svimmel. Satt i sofaen og kunne ikke bevege meg før det svimlet for meg.
- hetetokter, spesielt på natta
- katta har blitt helt sprø, og har gått fra å ikke være interessert i å være på meg til å skulle «kna» hele overkroppen min.
- «sting» i lyske/livmor ved to anledninger når jeg har reist meg raskt fra sofaen
- ikke spotting 2-3 dager før IKM
 
Det jeg reagerte mest på denne gangen (er 6+1) er at niplene mine klødde noe voldsomt. Jeg startet også å teste sjukt tidlig! Haha.. Hadde EL 25 desember og nyttårsaften startet de å klø og ble vonde. Aldri opplevd. Fikk blenda tester (og jeg har streksyn) helt til kvelden 10 dpo. Positiv digital 11 dpo. Så jeg krysser fingrene for deg :D
 
Aner ikke om jeg er dpo, men om jeg er det er jeg ca 6 dpo.

Har i dag hatt ekstremt trykk i livmoren. Sånn at det gjør vondt å hoste, på en måte. Det er ikke bare på en side, slik det var ved eggløsning forrige syklus. Det er liksom hele området.
I tillegg har jeg mye utflod. På jobb tidligere i dag ble jeg sittende lenge i et møte (nesten uten å bevege meg). Da jeg reiste meg opp igjen rant det liksom bare ut. Tyntflytende og hvitt (æsj, så ekkelt!!). Ellers er jeg luftig.

Enten innbiller jeg meg hele greia, eller så er det noe unormalt på gang med kroppen. Ikke karakteristiske symptomer for eggløsning i alle fall, tror jeg...
 
Jeg hadde masse murringer rundt IKM ved graviditet i sommer, så håpet er ikke ute før TR kommer :happy:
Nei er super spent! Tatt både strimmel test og rfsu idag, begge er negative.. Så nå må jeg klare å holde meg til mensen kommer/ikke kommer :angelic: sier jeg hver kveld før jeg sovner, og deg første jeg gjør om morgenen er å teste :angelic:
 
Det jeg reagerte mest på denne gangen (er 6+1) er at niplene mine klødde noe voldsomt. Jeg startet også å teste sjukt tidlig! Haha.. Hadde EL 25 desember og nyttårsaften startet de å klø og ble vonde. Aldri opplevd. Fikk blenda tester (og jeg har streksyn) helt til kvelden 10 dpo. Positiv digital 11 dpo. Så jeg krysser fingrene for deg :D
Åh, fortsatt håp altså ❤️ her har jeg verken kløe eller ømme bryst.. Men er sinnsykt trøtt hele tiden, og i overkant mye utflod..
 
Aner ikke om jeg er dpo, men om jeg er det er jeg ca 6 dpo.

Har i dag hatt ekstremt trykk i livmoren. Sånn at det gjør vondt å hoste, på en måte. Det er ikke bare på en side, slik det var ved eggløsning forrige syklus. Det er liksom hele området.
I tillegg har jeg mye utflod. På jobb tidligere i dag ble jeg sittende lenge i et møte (nesten uten å bevege meg). Da jeg reiste meg opp igjen rant det liksom bare ut. Tyntflytende og hvitt (æsj, så ekkelt!!). Ellers er jeg luftig.

Enten innbiller jeg meg hele greia, eller så er det noe unormalt på gang med kroppen. Ikke karakteristiske symptomer for eggløsning i alle fall, tror jeg...
Jeg har også hatt mye hvit utflod etter eggløsning.. Den ene dagen kunne jeg kjenne at det rant ut, trodde det var tr som kom alt for tidlig. Men det var altså helt hvitt:nailbiting: har også mye murringer.. Blir spennendes å se om det er mens eller graviditet på gang ❤️
 
Jeg har også hatt mye hvit utflod etter eggløsning.. Den ene dagen kunne jeg kjenne at det rant ut, trodde det var tr som kom alt for tidlig. Men det var altså helt hvitt:nailbiting: har også mye murringer.. Blir spennendes å se om det er mens eller graviditet på gang ❤️

Veldig spennende :happy: når tenker du å teste?
 
Haha har testet hver dag etter eggløsning. For det kan jo skje ett mirakel slik at du får positiv test dagen etter sex (ironi fra en testegal).. Men nå skal jeg klare å vente til helgen!! Forventet mens 25 ❤️

:joyful::joyful: Ja, man vet jo aldri med disse miraklene.
driver fortsatt å tester etter eggløsning jeg, men kommer vel neppe positiv test nå. Satser på den har vært. Har IKM 30. eller 31. Mensen har aldri vært mer enn en dag forsinket her, så det bør ikke være noe kluss nå :shifty:
 
:joyful::joyful: Ja, man vet jo aldri med disse miraklene.
driver fortsatt å tester etter eggløsning jeg, men kommer vel neppe positiv test nå. Satser på den har vært. Har IKM 30. eller 31. Mensen har aldri vært mer enn en dag forsinket her, så det bør ikke være noe kluss nå :shifty:
Spennende! Krysser fingrene for oss begge to ❤️ hadde vært veldig gøy om det traff første PP etter ma.. Lengter etter å være gravid! Selv om neste graviditet kommer til å være preget av angst..
 
Spennende! Krysser fingrene for oss begge to ❤️ hadde vært veldig gøy om det traff første PP etter ma.. Lengter etter å være gravid! Selv om neste graviditet kommer til å være preget av angst..

Her krysses alt som krysses kan ;)

Uff da, det høres ikke så kjekt ut. Håper du (vi) blir gravid raskt, og at svangerskapet blir fint! Jeg hadde et utrolig fint svangerskap sist, men tok det jaggu for gitt :(
 
Bare 3 dpo så vidt jeg vet. Igår og forrige gårs hadde jeg veldig mensen lignende smerter (veldig sterke også) i noen minutter også gikk det vekk. Idag har jeg hatt stikninger i lysken. Men det er kanskje litt tidlig til å være symptomer enda.
 
Nei er super spent! Tatt både strimmel test og rfsu idag, begge er negative.. Så nå må jeg klare å holde meg til mensen kommer/ikke kommer :angelic: sier jeg hver kveld før jeg sovner, og deg første jeg gjør om morgenen er å teste :angelic:
Kjenner meg igjen der! Har også testet negativ noen dager nå, IKM en gang mellom onsdag og lørdag. Eneste grunnen til at det ikke ble test i dag var fordi jeg måtte på do kl 5 i dag tidlig, og var alt for trøtt :dead: Spennende dager i vente! Jeg har mista litt troa selv, men krysser fingrene for oss begge!
 
Vi prøvde i 3 år før det klaffet, og det som jeg merket spesielt var den brennende følelsen jeg fikk nedover lårene før IKM. Jeg hadde det samme i oktober, men TR kom noen dager forsent (tok ikke test). I november hadde jeg akkurat samme brennende følelse og jeg var gravid :happy:
 
Vi prøvde i 3 år før det klaffet, og det som jeg merket spesielt var den brennende følelsen jeg fikk nedover lårene før IKM. Jeg hadde det samme i oktober, men TR kom noen dager forsent (tok ikke test). I november hadde jeg akkurat samme brennende følelse og jeg var gravid :happy:
Denne følelsen har jeg også! Minner meg om begynnende bekkenløsning :blackeye: måtte teste idag også, men fortsatt så negativ som den kan bli.. 9 dpo idag tror jeg! Har ikke brukt eggløsningstester så har jo egentlig ikke peiling på når eggløsning var.
 
Back
Topp