Symptomer - har dere fått noen enda?

Ømme og fyldigere pupper, bekkenløsning, konstant sulten og murrer litt innimellom.
 
Har fått mer følsomme nippler og litt kvalme. Og sikkert oppblåst for det ser ut som jeg begynner å få mer rund mage der lillegutt nylig var.
Men det går ganske greit enda. Gleder meg til spark og bevegelsene kommer :)
 
Verker helt ekstremt i puppene idag. Kan ikke være borti de, og jeg får ofte skikkelig vonde stikninger i dem. Er skikkelig vondt [emoji15][emoji45]
 
Jeg har hatt sykt store og ømme bryster, det har vært mitt eneste symptom. I dag forsvant det!  :wideyed: heldigvis så står det MANGEN plasser på nettet at det er flere som opplever det rundt denne tiden, i ukev8 (7+3). Litt deilig å få mine egne tilbake ;)
 
Jeg har få symptomer nå 7 + 4. Hatt masse, men forsvunnet igjen gradvis. Er ekstremt trøtt og slapp enda og spår at jeg vil være det ut 1. Trimester i hvertfall. Også fryser jeg enda mer enn jeg gjør til vanlig..
 
Symptom her.. magen er himla svær og jeg småspiser hele tiden. Ser ut som jeg har gått opp 10 kg på en uke
 
Jeg har vært så sykt kvalm i dag! Spøker for å komme seg på jobb i morgen :/
Ellers har jeg ømme pupper, og sover hele tiden[emoji42]
 
Mensmurring, svimmel, små kvalm innimellom eg trur det nettopp kom ein dråpe fra brystet går det an så tidlig?:wideyed: ( er mellom i mellom veke 4 og 5+×) skulle Lene meg over grinda som står framfor ovnen så var det ein dråpe på genseren:anyone

Det går an så tidlig
 
Mannen sutra over forkjølelse. Fikk ikke så mye sympati :D
 
Stikking i mage, ømme bryst og svært hormonell... Griner av ingenting og kan lett bli forbanna over den minste ting. Det er ikke likt meg i det hele tatt så håper og tror det er hormoner[emoji23] I tillegg så blir jeg bilsyk nesten bare ved å sette meg på bussen og har ikke førerkort så bussen er eneste mulighet for å farte rundt...
 
Nå har puppene blitt ømme. Og blir mer og mer sliten og trøtt. Men ellers god form. Fant ut at verken mamma eller svigermor var kvalm i noen av deres svangerskap, så jeg holder en knapp på at jeg ikke blir kvalm :D Hehe.

Ellers fortsatt tett i nesa og nå også skikkelig kramper nederst i magen når jeg hoster eller nyser (innimellom).
 
Noen som har fått plager med bekkenet allerede? Fikk smerter i bekken for et par dager siden etter å ha gått en lengre tur. Nå gjør det innmari vondt og har problemer med å fungere ordentlig på jobb. Er nå 8+2, sist graviditet fikk jeg bekkenløsning i uke 14, men det var ikke like smertefult som nå. Noen som har erfaring med hva som kan hjelpe? Evt øvelser eller bekkenbelte? Fikk et treningsopplegg sist, men syns ikke det hadde noe effekt... har hatt litt småplager med bekkenet etter sist graviditet. [emoji29]
 
Var også til fysioterapeut, uten at dette hjalp... han avsluttet etterhvert behandlingen og sa at ungen måtte ut før det ble bedre [emoji28]
 
Har bare sykt ømme bryster og blir lett sint.. Rett og slett en bitch.. Kjenner meg på mange måter ikke igjen og glefser fort til mannen min.. Skulle heller spydd hele tiden enn å oppføre meg slik jeg kan gjøre nå, uten å mene det [emoji22]
 
Kvalmen på morningen er helt forferdelig... skal på jobb imorgen... lurer på hvordan det skal gå [emoji40] kjennes jo ut som spysyke...
 
Back
Topp