Symptomer - har dere fått noen enda?

Men bekkenet lever sitt eget liv.. :sorry:
 
- vond korsrygg
- litt kvalme
- mye tissing
- løs mage og oppblåst
- brystspreng
- god luktesans
- finere hud
- trøtt
- tørst
- avsmak for brus og kullsyre
- ikke sulten


Vêr ikke om alt er symptomer men...ting jeg har lagt merke til
 
Merker ingenting jeg.. Var litt små uggen og kvalm rundt IKM og litt over det, men nå er det nada.. Bortsett fra litt murringer i magen :dontknow Så man blir jo litt engstelig da.. Om det går bra eller ikke..:smiley-angelic001 Er jo trøtt og sliten og ekstremt følsom.. Men... Hmmm...
 
Er kvalm om dagen gitt. Mwn usikker på om det er på grunn av graviditeten eller om det er på grunn av influensaen jeg har pådratt meg.. kanskje en kombinasjon? Klarer heldigvis å regulere ned feberen med Paracet, lest at det ikke er gunstig for fosteret når mor har feber. Verker i kroppen, dårlig matlyst, hodepine, vondt i halsen. Jeg angrer veldig på at jeg ikke tok vaksinen før jeg ble gravid :arghh: føler meg nok enda sykere enn normalt, null energi og trøtt fra før.

Sorry klaging, men synes litt synd på meg selv...
 
Litt kvalm om dagen, migrene og støl i bekkenet. Alle symptomer tas imot med stor glede❤️
 
Har vært kvalm i en ukes tid nå, kastet opp for første gang i dag..
 
Vondt i lysken innimellom
Litt sånn merkbar følelse oppi skjeden

Men ellers veldig lite
 
Jeg har forresten et veldig rart symptom! Håret mitt er utrolig fettete, og blir fettete omtrent rett etter at jeg har dusja. Ekkelt :dead:
 
Jeg har forresten et veldig rart symptom! Håret mitt er utrolig fettete, og blir fettete omtrent rett etter at jeg har dusja. Ekkelt :dead:

Sånn er mitt hår også [emoji44]
 
Kvalmen kom greit i gang i dag tidlig.

Har kjent litt på den nå og da den første uken, men i dag våknet jeg av at jeg var kvalm.

Sover som regel til 10 om ingen vekker meg, nå opp kl 0700 og rett til badet. Kastet ikke opp, men følte meg utrolig uggen.

Prøver å drikke litt te og spise litt tørr granola....må forske på mat som er bra mot kvalme...

Noen tips?
 
Kvalmen kom greit i gang i dag tidlig.

Har kjent litt på den nå og da den første uken, men i dag våknet jeg av at jeg var kvalm.

Sover som regel til 10 om ingen vekker meg, nå opp kl 0700 og rett til badet. Kastet ikke opp, men følte meg utrolig uggen.

Prøver å drikke litt te og spise litt tørr granola....må forske på mat som er bra mot kvalme...

Noen tips?

Knekkebrød med salt pålegg. Skinke, ost eller leverpostei.

Men vil helst ha spekemat :rolleyes:
 
Ville hatt en boks med salt kjeks stående + ha liggende en cola i kjøleskapet. Gjør underverker her og jeg har vært mye morgenkvalm gjennom årene (men er ironisk nok mindre kvalm for øyeblikket som gravid) :)
 
4+3. Ekstremt trøtt og sulten hele tiden[emoji39][emoji42] oppblåst og hoven
 
Kvalmen kom greit i gang i dag tidlig.

Har kjent litt på den nå og da den første uken, men i dag våknet jeg av at jeg var kvalm.

Sover som regel til 10 om ingen vekker meg, nå opp kl 0700 og rett til badet. Kastet ikke opp, men følte meg utrolig uggen.

Prøver å drikke litt te og spise litt tørr granola....må forske på mat som er bra mot kvalme...

Noen tips?

Jeg våknet også av kvalme i dag. Halv 6 :( vært uggen noen dager men idag slo kvalmen virkelig til! Tar det som ett godt tegn da, men ganske slitsomt!
 
Kvalmen kom greit i gang i dag tidlig.

Har kjent litt på den nå og da den første uken, men i dag våknet jeg av at jeg var kvalm.

Sover som regel til 10 om ingen vekker meg, nå opp kl 0700 og rett til badet. Kastet ikke opp, men følte meg utrolig uggen.

Prøver å drikke litt te og spise litt tørr granola....må forske på mat som er bra mot kvalme...

Noen tips?

Det er veldig mange som sier at ting med ingefær hjelper :)
 
Puppene mine ble ømme nesten rett etter befruktning. Det var faktisk mannen min som merket det først. Nå er det ømt inni magen også, nesten som om mensen hele tiden skal til å begynne. Og jeg har lagt på meg. Jeg har hatt mer eller mindre samme vekt fra jeg var 15 år til nå (40 år) men nå er plutselig trusene mine for små!
 
Her har kvalmen tatt seg bra opp også. Tidligare i veka låg det på "uggen", no har det oppgradert seg til "skikkelig fyllasjuk". Spendt på utviklinga..:confused:

Meeen, så lenge frøet vekse, så skal eg tåle det..!
 
Ingen ting annet enn murringer og sting når jeg reiser meg. Sist svangerskap kom kvalmen i uke 6.
 
Veldig trøtt og oppblåst. Håper trøttheten gir seg etterhvert! Ikke kjent noe på kvalme enda. (5 uker i dag)
 
Back
Topp