Symptomer - har dere fått noen enda?

Fått skikkelig gravide-blodtrykk, og svimmelhet som matcher :confused: 105/65, puls 75. Til vanlig er eg 120/75, og puls 55. Mykje forskjellig som skjer i systemet..

Jeg ble målt til 95/60 i forgårs. Også vanligvis 120/~75. Var på aerobic på kvelden samme dag og ble helt ufattelig sliten....
 
Svimler! Og så gjør det litt vondt nedentil [emoji85]
 
Har blitt svimmel de siste dagene, sinnsykt trøtt, småuggen og mistet matlysta og ekstremt ømme pupper
 
Ja!fryser hele tiden.. er vanligvis veldig varm av meg men de siste ukene har jeg fryst så sinnsykt! Kan det være sammenheng med at jeg er gravid? :) fant det ut i dag litt sjokk ennå
Det kan det nok ja. Jeg fryser og svetter om hverandre. Veldig plagsomt[emoji85]
 
Konstant kvalm siden tirsdag.. Gir seg jo ikke i løpet av dagen heller..
 
Jeg har hatt større og runde pupper den siste uka [emoji57] Ellers foreløpig ingenting, men er bare 3+5. Fikk ørebetennelse samme dag som første positive test, så aner ikke om det er noe symptomer som skjuler seg under den da [emoji855]
 
Mensmurring, svimmel, små kvalm innimellom eg trur det nettopp kom ein dråpe fra brystet går det an så tidlig?:wideyed: ( er mellom i mellom veke 4 og 5+×) skulle Lene meg over grinda som står framfor ovnen så var det ein dråpe på genseren:anyone
 
Oppblåst og litt ømme bryter om jeg kjennere etter. Mensmurringer , men mindre nå en rundt sist helg når jeg fant det ut.
 
Våkna kvalm i går 3+5, og i dag kom slitenheta eg husker fra sist... hadde håpa å komme litt lenger før eg ble slått ut [emoji30]
 
6+4 i dag, og tredje dagen med ekstrem morgenkvalme og oppkast. Går over litt utpå dagen, men er trøtt hele tiden. Stikking nederst i magen og lysken kommer og går.
 
6+1 her, ikke kvalm enda heldigvis, men fått god luktesans og kan bli uggen av enkelte lukter. Og fått større pupper da!
 
Andre som er ekstremt trøtte? Jeg er 5+3 i dag og har vanskeligheter med å fungere i hverdagen. Føler meg konstant trøtt og uggen. Må gjerne ta flere powernaps om dagen. Jeg synes det er værst om morgen da det tar lang tid før jeg kommer i gang;)

Er 5+6 idag, og er også fryktelig trøtt.. går helt i svime om dagen[emoji28] hjalp ikke akkurat å bli forkjølet nå heller[emoji53]
 
Er 5+6 idag, og er også fryktelig trøtt.. går helt i svime om dagen[emoji28] hjalp ikke akkurat å bli forkjølet nå heller[emoji53]

Da har vi termin nesten samtidig jeg kjenner meg godt igjen i det du beskriver med å gå i svime. I tillegg så har kvalmen kommet her så er ikke helt i slaget kan du si. I løpet av helgen har jeg tatt minst 5 powernaps hver dag for å komme meg igjennom dagen.
God bedring til deg deg! Håper forkjølelsen gir seg snart:)
 
Da har vi termin nesten samtidig jeg kjenner meg godt igjen i det du beskriver med å gå i svime. I tillegg så har kvalmen kommet her så er ikke helt i slaget kan du si. I løpet av helgen har jeg tatt minst 5 powernaps hver dag for å komme meg igjennom dagen.
God bedring til deg deg! Håper forkjølelsen gir seg snart:)

Huff ja, kvalmen har vært veldig av og på hos meg[emoji4] takk for det [emoji4]
 
Mensmurring, svimmel, små kvalm innimellom eg trur det nettopp kom ein dråpe fra brystet går det an så tidlig?:wideyed: ( er mellom i mellom veke 4 og 5+×) skulle Lene meg over grinda som står framfor ovnen så var det ein dråpe på genseren:anyone

Første "melka" skal vel ikkje komme før tidligast rundt 16 veker. Men om du har fleire barn, og nylig har amma, kan det vel hende at hormona sett igang noko før den tid..?
 
Andre som merkar at det skjer mykje down under? :rolleyes:

Mulig eg kjenner for godt etter, men synst det murra, stikker og strekker seg heile tida. Føler meg sår/øm i området under symfysen. Som om sjølve livmora er øm..alt ubehag i det området er jo eit stressmoment. Sjølv om det sikkert er heilt vanlig..
 
Back
Topp