Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her og kommer og går svak kvalme. Er jo ett godt tegn så håper den holder seg der, men kan kontrolleres. Når kvalmen brått slutta Sist, var det fordi spira sluttet og utvikle segI dag begynte kvalmen å komme litt
Huff så tristHer og kommer og går svak kvalme. Er jo ett godt tegn så håper den holder seg der, men kan kontrolleres. Når kvalmen brått slutta Sist, var det fordi spira sluttet og utvikle seg
Var samme her også sistHer og kommer og går svak kvalme. Er jo ett godt tegn så håper den holder seg der, men kan kontrolleres. Når kvalmen brått slutta Sist, var det fordi spira sluttet og utvikle seg
Ømme pupper. Det har vært et tidlig symptom begge gangene jeg har vært gravid. Gleder meg til å komme hjem fra jobb, så jeg slipper å ha på BH
Haha! Lurer på om puppene har blitt litt større, og at det er derfor BH-en er vond.. får spørre samboerenHaha, her er det omvendt!! Så sykt vondt å ha puppene ut i det fri, spesielt når jeg skal ut av senga om morgenen, vurderer sterkt å sove med sportsBH
Det kan jo være store forskjeller fra svangerskap til svangerskap også, i tillegg er det tidlig enda Kanskje er det et annet kjønn denne gangen, som gir litt andre symptomer? Har hørt om flere som har opplevd stor forskjell på symptomer ved jentebaby og guttebaby. Jeg tror nok alt er helt fint med det lille frøet i magen!Forrige graviditet(som endte i MA) hadde jeg ømme pupper i dagene før IKM. Denne gangen er de tunge, men ikke vonde. Kjenner jeg blir ganske stressa, i tillegg er jeg ikke kvalm enda men ble ikke det før i uke 5 sist gang. Vet det er enda tidlig men driver jo og sammenligne svangerskapene, selv om jeg bare kom til uke 8 sist gang.
Har humørsvingninger, løper på do ofte og har strekksmerter i magen så håper det er gode tegn
Helt sant, det er veldig store forskjeller. Tok en ny test nå og det er stigning så håper det er godt tegnDet kan jo være store forskjeller fra svangerskap til svangerskap også, i tillegg er det tidlig enda Kanskje er det et annet kjønn denne gangen, som gir litt andre symptomer? Har hørt om flere som har opplevd stor forskjell på symptomer ved jentebaby og guttebaby. Jeg tror nok alt er helt fint med det lille frøet i magen!