Symptomene våre

Anulula

Elsker forumet
Sensommerbarna 2019
MayDay2021
Selv om alle svangerskap er helt ulike er det veldig kjekt å sammenligne ulike symptomer.

Med gutten vår ble jeg kvalm i uke tre som varte helt frem til to uker etter fødselen. Men denne gangen er jeg ikke kvalm enda. Til nå har jeg bare hatt en del murringer og ligamentsmerter, mant det føles som jeg får mye luft i magen hver gang jeg setter meg ned :hilarious:

• Liker
Reactions: TS
Er i uke 4+2 i dag, her har det vært mye murringer tidligere....mens nå er det brystene og brystknoppene som er sinnsykt ømme:happy:

4+2 idag, ømme pupper, murring, ligamentsmerter og litt kvalme som kommer i bølger i løpet av dagen. Heldigvis ikke så ofte kvalm ennå, men det kommer vel:hungover:

Er 3+3 og kjenner jeg er småkvalm av og til( har slitt med hyperemesis i alle 4 graviditeter).
Tissetrengt, ligamentstrekk, promper som Pumba i løvenes konge( da jeg vaaar et ungdomsviiiin*nynne*:hilarious:), tyngre og litt mer ømme bryster, hodepine.

Last edited:
4+1, små kvalme øyeblikk, mye murringer og ligament smerter :joyful: Ømme bryst og veldig gassy :hilarious: Og tisser ekstremt:eek::D

3+6, Lett hodepine (stort sett våknar eg med det), litt stikningar og svake murringar litt no og då. Tissar litt oftare og føler eg blir oftare sulten.
Ellers kjenner eg ganske lite enda :nailbiting:

Er 3+3, og kjenner egentlig ikke at jeg er gravid.. jeg hadde bare følelsen på at jeg var det, uten å kunne forklare hvordan. Eneste symptomet er bittelitt øm/tung i brystene, men trodde det var at jeg var støl etter litt tung benkpress på trening :hilarious:

Var kvalm hele forrige graviditet, kjenner jeg er veldig engstelig for at det skal bli slik denne gangen også, men ingen kvalme enda, heldigvis!
Nå er jeg bare trett, svimmel når jeg reiser meg, mye ligamentsmerter, ømme bryst og tissatrengt. Trodde bare jeg var overarbeidet siden jeg var så sliten og svimmel hehe :hilarious: Mannen prøver seg på at jeg har vært irritabel også :angelic:

4+1, små kvalme øyeblikk, mye murringer og ligament smerter :joyful: Ømme bryst og veldig gassy :hilarious: Og tisser ekstremt:eek::D
Dette fortsetter egentlig, ikke mye endring :laughing021

Flere som har mensenmurringer? Det stresser meg litt, men synes å huske at det var slik i sist graviditet også..

Har ingen symptomer lenger jeg.. ikke ligamentsmerter eller mensmurringer. Ingen kvalme eller ømme pupper.. har dog fått mye mer luft i magen, men vet ikke om det er et symptom da :p

Har ingen symptomer lenger jeg.. ikke ligamentsmerter eller mensmurringer. Ingen kvalme eller ømme pupper.. har dog fått mye mer luft i magen, men vet ikke om det er et symptom da :p
Lift i magen kommer av progesteron, jeg fiser som et godstog sier mannen:hilarious:

Lite symptomer, men de som er: Fiser så tilogmed Pumba ville gjemt seg på savannen:hilarious:, tisser HELE tiden, og litt småuggen av og til:rolleyes:

Mannen ble furt for jeg feis på beinet hans i senga igår:hilarious: Trodde jeg skulle holde igjen men hadde ikke sjans :hilarious:

Åååh, jeg døøøør:laughing021:laughing001Aldri prompa på mannen før, og ikke om han er i rommet heller:sorry: Men som pappa sier" det man ikke har i hendene, det klarer man ikke å holde på":hilarious:

Back
Topp