Symptom tråden ❤️

Mitt første og hittil eneste symptom er leamus i nedre del av mage, på en merkelig måte:happy090

Spent på om og når kvalmen setter inn. Det kan bli utfordrende mtp jobb. Hadde det skikkelig ille sist mellom uke 6 og 13

Uggen 2.dag på rad. Skummelt, fordi jeg har kasta opp 3x dag i 10-15 uker i forrige svangerskapene.. 4+2 i dag

Jeg har lest gjennom deres symptomer. Er det ingen som føler seg fuktig nede? Hos meg føler det seg slik at jeg har fått mensen hele veien og går ofte på do men på papir er det ingenting å se bare at undertøyet er ganske fuktig de siste 4 dager. Men ikke noen farge på vannet. Litt rart. Dessuten murringer 4 dager nå. Og 2 dager hadde jeg ømme pupper. Er uke 5+2.

Jeg har lest gjennom deres symptomer. Er det ingen som føler seg fuktig nede? Hos meg føler det seg slik at jeg har fått mensen hele veien og går ofte på do men på papir er det ingenting å se bare at undertøyet er ganske fuktig de siste 4 dager. Men ikke noen farge på vannet. Litt rart. Dessuten murringer 4 dager nå. Og 2 dager hadde jeg ømme pupper. Er uke 5+2.
Ja! Jeg har hatt masse ekstra utflod!

Sååå kvalm, og så vondtr pupper!!! Og luktesansen har blitt ekstrem :depressed::dead:

Hei! Førstegangsgravid her. Jeg lurer på om det er flere som sliter med intense luftsmerter? Det kommer og går gjennom hele dagen, og jeg våkner stort sett hver natt med skikkelig mageknip. Er dette normalt? Og er det noen som har noen gode tips? Det har vært slik hver dag i over en uke, er nå 6+2.

I dag kom kvalmen for alvor her også.. grusomt!

Ett av mine symptomer er tydeligvis katt på fanget 24/7:laughing002 Flere som merker atferdsendring hos kjæledyrene sine?

Ett av mine symptomer er tydeligvis katt på fanget 24/7:laughing002 Flere som merker atferdsendring hos kjæledyrene sine?
Haha ja! ikke med kattene, men med begge hundene våre. Hun ene er en Newfoundlandshund på 63Kg og hun vil helst ligge oppå magen min og vil være i nærheten heele tiden:hilarious: Hun gjorde det samme i det forrige svangerskapet også:)

Åhnei.. blir stressa når jeg ser hvor mange av dere som har blitt kvalme :nailbiting::p I notatene fra de to forrige graviditetene mine ser jeg at kvalmen meldte seg begge gangene i uke 6 og varte til uke 11/12. Nå er jeg 5+5, så det er vel bare å forberede seg….

Har hatt noe hodepine og litt murringer, men i dag kom kvalmen for fullt (6+0). Håper det ikke varer hele SV denne gangen…

Back
Topp