Symptom tråd

Trøtt og sliten, ømme pupper, ligamentsmerter og veldig oppblåst(på kvelden ser jeg ut som jeg er 6 mnd på vei [emoji85]) Kvalmen har heldigvis avtatt noe :D
 
Merket stor endring på meg selv på bare ett par uker ekstra :) mindre humørsyk, men mer intense syke drømmer, kvalme og oppkast, tett i nesa og annerledes i hva jeg spiser. Takler ikke lenger kaffe, ikke no spes glad i gulost eller kjøtt lengre, men er sucker for tomater, knekkebrød med leverpostei og majones, og grønnsakssuppe :)
 
Ligamentsmerter på en side (merkelig nok) og jeg er skrubbsulten! Og oppblåst. Ellers fint lite symptomer her, men sånn har det vært hele tiden. Ja, og er noe mer trøtt - men sammenligna med forrige svangerskap er jeg rimelig fresh og våken. Da sov jeg vel type 16 timer i døgnet eller noe.
Bra du skrev det, synes heller ikke jeg har så mange/sterke symptomer. Er 7+3 og så hjertet banket 6+1. Samme som med nr 2, han hadde jeg lite/milde symptomer med så det blir vel en gutt nå også ;)
 
Hvordan er det med symptomene her nå? Føler mine har forsvunnet helt
Synes ikke jeg merker så mye lengre heller, er 7+3 i dag. Vonde pupper, oppblåst på kvelden og er nok litt ekstra trøtt. Litt vanskelig å si det med trøtthet for jeg har en på 11 måneder som ikke sover så bra for tiden.
 
Formen min er egentlig ganske fin, kan bli skikkelig kvalm om jeg glemmer å spise, men hyppige små måltider hjelper noe helt utrolig.

Ganske intense ligamentsmerter.

Vonde pupper

Veldig aktivt drømmeliv
 
Kaster opp fler ganger daglig så kvalmen er definitivt værst ... livredd for at jeg får ekstrem svangerskapskvalme igjen, dette ser ikke lovende ut ... :(
 
Bra du skrev det, synes heller ikke jeg har så mange/sterke symptomer. Er 7+3 og så hjertet banket 6+1. Samme som med nr 2, han hadde jeg lite/milde symptomer med så det blir vel en gutt nå også ;)

Ekstra god trygghet med TUL når en ikke kjenner på så mange symptomer! Jeg er 8+0 og var på UL i går og så ei sprell levende spire med fine hjerteslag. :) Jeg har ikke ømme pupper engang denne gangen, sist så tålte jeg knapt å ha bh på meg. :p

Jeg tror også det er gutt denne gangen også, spent på om jeg har rett. Jeg hadde et par flere symptomer sist, som metallsmak i munnen og ømme bryst - ellers var det bare trøtthet og at jeg var oppblåst da også.
 
Ekstra god trygghet med TUL når en ikke kjenner på så mange symptomer! Jeg er 8+0 og var på UL i går og så ei sprell levende spire med fine hjerteslag. :) Jeg har ikke ømme pupper engang denne gangen, sist så tålte jeg knapt å ha bh på meg. :p

Jeg tror også det er gutt denne gangen også, spent på om jeg har rett. Jeg hadde et par flere symptomer sist, som metallsmak i munnen og ømme bryst - ellers var det bare trøtthet og at jeg var oppblåst da også.
Så herlig ❤
Ja veldig! TUL når jeg er 9+0 og 12+0, orker ikke vente til OUL.
Blir spennende om det er gutter vi får nå også da:)
 
Ømme bryst, fryser, kvalme som kommer og går, trøtt, utålmodig, av og til bekkensmerter. Synes tiden går sååååå sakte! Kan ikke huske det var sånn med nr. 1!
 
Ømme bryst, fryser, kvalme som kommer og går, trøtt, utålmodig, av og til bekkensmerter. Synes tiden går sååååå sakte! Kan ikke huske det var sånn med nr. 1!
Føler så med deg.
Hadde absolutt ikke slike symptomer med 1. Eller 2. Men nå vettu, tredje, da skal man oppleve alt [emoji28]
 
Back
Topp