Symptom tråd

Murrer enda litt i magen, litt stikkinger i ny og ne, men det er ikke ubehagelig vondt:) jeg er veldig trøtt for tiden og blir sulten ca 2 timer etter jeg har spist :p kan bli litt kvalm hvis jeg ikke spiser. Har bra matlyst, så får håpe jeg ikke eser ut i svangerskapet :laughing8
5+6

Høres ut som vi har det ganske likt. I natt lå jeg våken fra 02-05. Heldigvis er det helg så jeg kan sove når jeg vil. Jeg er 5+5 i dag. Hva med deg? Fortsetter det sånn til uka kommer jeg til å sovne på kontoret [emoji23]

Jeg er bare 4+1 men har hatt det slik i ca en uke nå! Veldig slitsomt, håper det gir seg til jeg begynner på jobb igjen på mandag. Lykke til, håper det gir seg hos deg :D

Egentlig ingen symptomer i dag. Tett nese, men er litt forkjøla også, så..... blir litt bekymret av det jeg :S hvorfor er alle symptomene borte?

Jeg er bare 4+1 men har hatt det slik i ca en uke nå! Veldig slitsomt, håper det gir seg til jeg begynner på jobb igjen på mandag. Lykke til, håper det gir seg hos deg :D
Jeg også begynte sånn ca. en uke etter EL. Det har vært litt av og på siden da. Jeg tror ikke jeg har sovet gjennom en hel natt uten å våkne siden da. Jeg merker jeg har vært vesentlig mere trøtt nå i uke 5, og sovnet kl. 20 og sov til halv 7 med et par oppvåkninger mellom, så hadde vært deilig å slippe å ligge sånn og være lys våken... Det er jo bare frusterende når jeg vet at søvnbehovet er så mye større. Blir jo en ond sirkel [emoji23] snart sover jeg vel hele døgnet[emoji43] Vi krysser fingrene for en god uke til uka [emoji4] hvis ikke så tenker jeg bare at alle graviditetstegn er hjertelig velkomne. De er jo tross alt en indikasjon på at ting går som det skal [emoji4]

Egentlig ingen symptomer i dag. Tett nese, men er litt forkjøla også, så..... blir litt bekymret av det jeg :S hvorfor er alle symptomene borte?
Jeg har også hatt et par dager hvor jeg har følt meg helt fin. Tenker fort som deg da, men vips så kommer alt tilbake og kanskje enda sterkere. Jeg prøver å ikke bekymre meg. Hvis noe går galt får jeg ikke gjort noe med det uansett. Prøv å bruke tiden på noe du liker å gjøre, så får du litt mindre tid til å bekymre deg. Hjelper i alle fall for meg å holde meg litt opptatt [emoji4] sender deg en klem, jeg [emoji4]

Jeg har også hatt et par dager hvor jeg har følt meg helt fin. Tenker fort som deg da, men vips så kommer alt tilbake og kanskje enda sterkere. Jeg prøver å ikke bekymre meg. Hvis noe går galt får jeg ikke gjort noe med det uansett. Prøv å bruke tiden på noe du liker å gjøre, så får du litt mindre tid til å bekymre deg. Hjelper i alle fall for meg å holde meg litt opptatt [emoji4] sender deg en klem, jeg [emoji4]

Takk<3 har liksom hatt så tydelige symptomer til nå. Kjempemasse murringer i magen, hodepine og svimmel, men så bare poff.... ingen symptomer. Satser på at det er som du sier, at de kommer og går litt :)

Veeldig trøtt! Sover veldig godt på natten. Drømmer mye. Ømme pupper og småkvalm (hjelper å spise)

Noen som har vondt i halebeinet? Eller har det ikke en dritt med graviditet å gjøre? [emoji23]

Ikke for å skremme deg, men da jeg fikk bekkenløsning med nummer 1 trodde jeg at jeg hadde slått halebeinet, for det var så vondt. Det bør selvfølgelig ikke være det hos deg, men dette startet veldig tidlig hos meg sist, og krysser nå fingrene for å ikke få det denne gangen!

Ikke for å skremme deg, men da jeg fikk bekkenløsning med nummer 1 trodde jeg at jeg hadde slått halebeinet, for det var så vondt. Det bør selvfølgelig ikke være det hos deg, men dette startet veldig tidlig hos meg sist, og krysser nå fingrene for å ikke få det denne gangen!
Jaja... Har jo litt historikk i forhold til rygg og hofter, så det skulle vel bare mangle[emoji23]. Tror mamma også hadde bekkenløsning. Vet ikke om sånne ting går litt i «arv»? Jeg blir ikke skremt, men takker for svaret[emoji4] da kan jeg jo sjekke opp litt og kanskje forebygge hvis det overhodet er mulig. Jeg har ikke peiling på dette [emoji18][emoji18] Husker du hvor tidlig det begynte med deg sist?

Sviende nippler og strekking i magen, er vandt med å få mensen smerter 1 uke før mensen kommer, så når eg ikkje kjente dei så var eg veldig sikker på at eg var gravid Har og begynt og merke tegn til halsbrann, med dei andre to hadde eg ikkje det før den siste mnden

Er tett nese ett symptom?? Er gravid altså, men bare lurer? Har vært tett i nesa noen dager nå.

Er tett nese ett symptom?? Er gravid altså, men bare lurer? Har vært tett i nesa noen dager nå.

Ja, det er et veldig vanlig symptom :)

Jeg fikk positiv graviditetstest idag og det jeg har merket er at jeg har hatt mensenmurringer/smerter i 2 uker. MEN, det har jeg hatt tidligere også. Det som fikk meg til å begynne å lure er at jeg har hatt så utrolig ømme brystvorter, i mange dager nå, og brystvortene står nesten alltid ut. Veldig spesielt, hehe.

Hehe for ett symptom [emoji1] Kan være bra men plutselig blir eg tett! Fryktelig irriterende [emoji14] + At eg idag har hatt sykt menssmerter [emoji50] Måtte ta ibux for å dempe smerten!

Ikke ta Ibux hvis du er gravid. Ta heller Paracet:)

Hehe for ett symptom [emoji1] Kan være bra men plutselig blir eg tett! Fryktelig irriterende [emoji14] + At eg idag har hatt sykt menssmerter [emoji50] Måtte ta ibux for å dempe smerten!
Trodde ikke man burde ta ibux når man er gravid?

Back
Topp