Symptom tråd

Jeg er 5+5 i dag:) Håper dette går over og at jeg ikke blir mye plaget med kvalme.. men et godt tegn uansett da:) gir meg litt ro i kroppen:)

Hvordan har de tidligere graviditetene dine vært? Kvalmen?

Det første svangerskapet mitt som er det eneste som ble fullendt var jeg bare småkvalm. Det etter som varte til uke 16 merket jeg ingenting. Men de tre etter det har jeg vært veldig kvalm :p så er det denne gangen igjen :p

Uggen i dag da jeg våkna men gikk fort over. Ikke hatt mye kvalme forrige heller og kasta opp sånn 2-3 ganger hele svangerskapet så håper jeg er like hedig denne gangen også :) jeg fikk gutt da og dem sier med jente er man oftere veldig mye mer kvalm :s

Var ute å gikk/jogga og måtte snu halvveis fra der jeg pleier fordi jeg ble så kvalm :/

Har vært litt småkvalm for første gang i dag, får håpe det ikke blir så mye værre senere :p
Er 5+3

Jeg er 5+3 i dag. De siste dagene har jeg vært så trøtt at jeg føler meg helt i koma. Sovna kl 20 (!) i går kveld. Får ikke til å sove på ettermiddagen. Sitter bare i sofaen som en zombie. Er også litt uggen/sulten om hverandre og har ømme pupper. Spent på hvordan dette utvikler seg [emoji16] har ingen barn fra før.

Puppene er litt ømme og jeg har litt vondt i magen, ellers er det fint lite symptomer, og de jeg har kan likegodt være TR liksom. Ryker en G-test om dagen. Tror liksom ikke helt at jeg er gravid enda :)

Denne gangen er jeg utrolig trøtt, litt smerter i magen innimellom, og veldig sliten. Hadde ikke noe av dette forrige gang [emoji5]

Småkvalme som kommer i bølger
Tungpustet
Mensmurringer
Og så sovner jeg i tide og utide[emoji4]

I løpet av dagen har magen min blitt en stor ballong. Føler meg overvektig! Og går og «letter på trykket» hele tiden... Tenkte å ta meg en joggetur etterpå, selv om jeg har mest lyst til å sove [emoji14]

Er 4+3 idag. Tisser all the time. Får ikke sove på natta. Litt vondt i korsryggen (kan være tilfeldig da jeg av og til får det når jeg sover skjevt ) dårlig i magen, skikkelig pms symptomer... redd mensen skal komme heile tia. Begynner å få mer ømme bryst, nipler og syns jeg føler me gravid.

Nå har svimmelheten kommet :S joy!

Er det forresten fler enn meg som sliter med at det låser seg eller henger seg opp i korsryggen? Jeg føler jeg må knekke konstant for å løse opp. Var sånn sist gang også, men jeg er ikke slik til vanlig.

Back
Topp