Symptom tråd

Er 4+2 idag. Er kvalm og har såre brystvorter, noe som er kjedelig når man ammer en på 9 mnd.. planlegger å avslutte det i løpet av den neste mnd (skulle det uansett). Ellers har jeg vært tett i nesen og ganske irritabel, samt at jeg kjenner en del murringer og stikkinger i KS-arret fra 9 mnd. siden. Ellers er jeg veldig trøtt, selv om vesla sover hele natten og er kjempe snill

Bare veldig "tunge" pupper. Det som fikk meg til å skjønne at eg måtte være gravid. Aldri følt det sånn før. Ikkje med førstemann heller :-)

Her er kvalmen veldig sentral litt små murring i magen innimellom.. ellers er det innvendig skjelvinger.. føles ut som jeg rister veldig. Men syns ikke tror jeg

Trøøøtt og murringer så langt;)

Samme her, men jeg har litt stikking nederst i magen og litt friskt blod i utfloden. Har hatt det i tre dager på rad nå:dontknow Det er ikke slik som SA jeg hadde i oktober. Krysser fingrene for at denne blødningen er helt normalt. 5 dager til legetimen:nailbiting:

Jeg har blitt veldig tett i nesen og det svir nedi halsen. Er dette symptom eller begynnende forkjølelse? Er vel ikke halsbrann så tidlig vel?

Har kjempe ømme pupper, er blitt veldig kveldstrøtt og drømmer mye på nettene. Håper at ømheten snart går over, for det er ikke noe behagelig, bare man kommer borti gjør det kjempe vondt :p

Drømmene mine egner seg ikke på trykk lengre. Haha, for en fantasi, blir jo helt flau når jeg våkner

Forsovet meg til jobb flere ganger. Er det et symptom? Haha :D
Ellers har jeg ingen symptomer bortsett fra litt ømme pupper :)

I dag er den store symptom dagen! Frustrerende hodepine, kvalm, slapp og trøtt, fryser og løs i magen.. Jeg har tusen ting som må gjøres men orker ikke å løfte en finger engang. Hvordan går det med dere?

Fin igjen i dag, men får litt murringer som gjør jeg må sette meg og slappe litt av. Godt kroppen sier ifra

Back
Topp