Symptom tråd

6+1. Vært mye mer kvalm de siste par dagene. Gjerne knyttert til stress og lenge siden forrige måltid. Ikke kastet opp enda, selv om det har vært noen brekninger.

Sov til ti i morges, så duppet jeg fra tolv til to. Magisk. Blir tungt med ny arbeidsuke!

Jeg og kjenner mer på symptomene. Trøtt og sliten, litt kvalm men ikke oppkast. Hjelper å spise ;)

Jeg er så vanvittig oppblåst. Ser jo ut som jeg er 20 uker på vei nesten! Haha :-) Noen andre som også er veldig oppblåst? Syntes det er slitsomt å ha stramme ting på meg.
ImageUploadedByBV Forum1483352837.148481.jpg

Ja jeg var en av de som fikk massive strekkmerker på siden heeelt i slutten av svangerskapet med førstemann..

Jeg er så vanvittig oppblåst. Ser jo ut som jeg er 20 uker på vei nesten! Haha :-) Noen andre som også er veldig oppblåst? Syntes det er slitsomt å ha stramme ting på meg.
Vis vedlegget 213887

Ja jeg var en av de som fikk massive strekkmerker på siden heeelt i slutten av svangerskapet med førstemann..

Haha samme her! Her er bilde fra nyttårsaften! Jeg hadde vanskelig for å skjule den magen :')
Men er litt av og på da, kan være passe flat og plutselig 1 time senere står den rett ut og ser ut som jeg er halvveis i svangerskapet :p ImageUploadedByBV Forum1483356931.949031.jpg

Andre som har vondt i tennene? Ikke sånn hull i tennene-vondt, men mer opphovnet tannkjøtt-vondt?

Er det vanlig å være så dårlig i kroppen, føles som influensa.. ?

Utenom det så har jeg kjent litt på halsbrann såvidt igår som gav seg. Og litt menssmerter. Veeldig sliten!

Småkvalm og fiser aldri til vanlig,men hver gang jeg er gravid så fiser jeg hele tiden og det stiiinker! Har aldri startet så tidlig som nå da :p
Og vondt i hodet, noe jeg til vanlig aldri har :p

3+6, merker kun murringer. Venter på den fantastiske kvalmen som starter i uke 6-7 for min del...

Småkvalm og fiser aldri til vanlig,men hver gang jeg er gravid så fiser jeg hele tiden og det stiiinker! Har aldri startet så tidlig som nå da :p
Og vondt i hodet, noe jeg til vanlig aldri har :p

Hormoner lager flatulens. Stinkende flatulens! ;) helt vanlig :) er også skikkelig gazy :S

Stikking i puppene, begynnende kvalme som blir bedre når jeg spiser. Oppblåst som søren!
Og veldig fort andpusten :-) haha

Første dag hjemme med kvalme, ingen oppkast så langt. Men håper ikke dette skal bli hverdagen fremover, var ikke sånn forrige svangerskap....

Første dag hjemme med kvalme, ingen oppkast så langt. Men håper ikke dette skal bli hverdagen fremover, var ikke sånn forrige svangerskap....

Hvor langt er du? Begynner å kjenne det jeg også sånn smått, men er bare 3+5 :p

Hvor langt er du? Begynner å kjenne det jeg også sånn smått, men er bare 3+5 :p

Jeg er 5+5 i dag:) Håper dette går over og at jeg ikke blir mye plaget med kvalme.. men et godt tegn uansett da:) gir meg litt ro i kroppen:)

Hvordan har de tidligere graviditetene dine vært? Kvalmen?

Back
Topp