symptom tråd!

Er kun 4+4 enda. Kjenner ingen spesielle symptomer, kun sår bv høyre bryst:)
 
Jeg tisser mye men det er vel det
 
Oppblåst.. teller det?!? Føler jeg er 20 uker på vei..... :p
Her og, blir litt stresset når magen plutselig er rund og god, jeg vil ikke noen skal mistenke at jeg er gravid ennå :p
 
Her og, blir litt stresset når magen plutselig er rund og god, jeg vil ikke noen skal mistenke at jeg er gravid ennå :p
Ikke jeg heller! Føler alle kan se det;)
Så tenker jeg om det er tvillinger.....
 
Litt trøttere enn vanlig bare
 
Jeg har alle de samme tegnene, men utrolig nok har jeg to rare symptomer også. 1) Når jeg sitter ned, så får jeg "strømninger" opp den midterste tåen på høyre fot. 2)Når jeg bruker q-tips i høyre øre blir jeg kvalm.

De samme symptomene fikk jeg med en gang i forrige graviditet. Det var sånn jeg fant ut at det var greit å ta en test. ;-)
 
Mistenker at kvalmen sniker seg på nå! Går å er småkvalm idag og alle lukter lukter vondt! :( moro når man har mye lukter på jobb... inkl min egen parfyme stinker :eek: angrer for at jeg tok på
 
Mistenker at kvalmen sniker seg på nå! Går å er småkvalm idag og alle lukter lukter vondt! :( moro når man har mye lukter på jobb... inkl min egen parfyme stinker :eek: angrer for at jeg tok på
Hehehe.. nå måtte jeg le litt faktisk.. ingen parfyme på deg på en stund da forstår jeg :p
 
Har en del kvalme, mye trøtthet og pupper ut av en annen verden! :p
Har ikke barn fra før, så dette med puppene er veeeeeldig merkbart :)
 
6+2; måtte bare snu i inngangen til kjøkkenet i morges...d stinka! (gårsdagens steikepanne etter løvbiff va mest framtredende lukt) :p ble enda kvalmere enn æ va, så dro på jobb uten frokost, men har litt mat på jobb, så klarte å få i mæ litt da. Kvalmen blir verre for hver dag, og luktesansen sterkere!!
 
4+3 :) - Merker lite foreløpig. Begynt å bli veldig trett på dagen og litt frysen. Var litt uggen og svimmel tidligere idag, men kan være tilfeldig. Litt stikninger i livmor-området. Forrige svangerskap kjente jeg ingenting så tidlig. Kun litt murring.
 
3+2 og har kun småmurringer, men er jo veldig tidlig ennå. :) Håper jeg slipper like billig unna som sist.
 
5 +2 i dag og er skikkelig sulten! Samboeren min holdt på å le seg i hjel av meg i dag, så ut som jeg ikke hadde sett mat før :smiley-ashamed008 :)
 
Syyykt såre nippler :p
 
Ikke noen
 
Etter å ha prøvd i nesten 1 år så har jeg gitt opp på å lete etter symptomer men har hatt masse mens murringer og en liten blødning i går.. 9 dpo :) klarer jo ikke helt å ikke kjenne etter
 
Nipplene er så innmari såre, bare jeg kommer litt borti så svir det! Og de er konstant stive
 
Back
Topp