Symptom-jakten

Jeg har mest murringer på den siden jeg kjente veldig eggløsnings smerter fra. Tror dere dette er normalt? Testene øker hver dag så det bør jo være bra?
Er bare murring, ikke direkte vondt

Jeg har hatt murring i korsrygg og ilende/strekkende «smerter» som ikke gjør veldig vondt foran og ned i lysken. Det har roet seg litt nå. Er helt sykt trøtt og ganske gretten, men også glad haha. Har vært litt uggen på morgenen noen dager, 12 dpo måtte jeg nesten stoppe bilen for å kaste opp på vei til jobb, men det gikk over etter 20 min. Har kanskje litt mer symptomer nå så tidlig enn jeg hadde med datteren min, spesielt det i korsrygg og nedre mage <3
Wii er så gøy at så mye begynner å skje allerede! Selv om det er slitsomt. Går det greit på jobb?<3
Jeg prøver allerede å unngå litt tunge løft, vet ikke om det har så mye å si så tidlig men

Wii er så gøy at så mye begynner å skje allerede! Selv om det er slitsomt. Går det greit på jobb?<3
Jeg prøver allerede å unngå litt tunge løft, vet ikke om det har så mye å si så tidlig men
Ja, det går greit på jobb, men er kanskje ikke like effektiv fordi jeg er trøtt. Tror kanskje også jeg blir trøtt og sliten av alt tankekjøret rundt tester og frykt for å miste osv, samt å holde det hemmelig. Ikke så mye symptomer i dag, har roet seg litt. Det er jo greit å være litt snill med kroppen nå, selv om det ikke er farlig å løfte tenker jeg <3 Mye som skjer i kroppen allerede nå!

Ja, det går greit på jobb, men er kanskje ikke like effektiv fordi jeg er trøtt. Tror kanskje også jeg blir trøtt og sliten av alt tankekjøret rundt tester og frykt for å miste osv, samt å holde det hemmelig. Ikke så mye symptomer i dag, har roet seg litt. Det er jo greit å være litt snill med kroppen nå, selv om det ikke er farlig å løfte tenker jeg <3 Mye som skjer i kroppen allerede nå!
Ja du sier noe der, vanskelig å sove ordentlig om natten når tankene surrer hele tiden. Men hjelper mye å lufte tanker med andre her som går igjennom det samme til akkurat samme tid<3
I natt var første natt på dagevis at jeg har sovet bedre heldigvis

Jaa, føler meg litt sånn jeg gjør i luteal fasen haha, trøtt og crappy. Men enig i at det er gøy å kjenne at det er noe på gang:shy:

Har sovet såå urolig og drømmer så ekstremt mye. Jeg er en person som har stort søvnbehov og gjerne legger meg kl 21 på en fredag:rabbit
Men nå går det liksom greit med lite søvn, lever på en sånn spenningsfølelse :Heartred
Man får energi av å glede seg til noe tror jeg, og så må man kanskje bli vant til litt søvnløse netter fremover :p Jeg sover godt og tungt, men har ikke hatt en eneste drøm på over en uke nå. Veldig rart! Haha:joyful:

Jeg har hatt murring i korsrygg og ilende/strekkende «smerter» som ikke gjør veldig vondt foran og ned i lysken. Det har roet seg litt nå. Er helt sykt trøtt og ganske gretten, men også glad haha. Har vært litt uggen på morgenen noen dager, 12 dpo måtte jeg nesten stoppe bilen for å kaste opp på vei til jobb, men det gikk over etter 20 min. Har kanskje litt mer symptomer nå så tidlig enn jeg hadde med datteren min, spesielt det i korsrygg og nedre mage <3
Oi, huff da! Ikke gøy å kaste opp, men godt det gikk fort over :Heartred

Jeg har mest murringer på den siden jeg kjente veldig eggløsnings smerter fra. Tror dere dette er normalt? Testene øker hver dag så det bør jo være bra?
Sånn kjenner jeg det også, alltid på min høyre side, så tror det er bra og at det bare er kroppen som forbereder seg :Heartred

Hei! Jeg sniker litt. Skal kanskje melde meg inn her, hvis jeg ser at ting går riktig vei (venter litt pga flere tidligere spontanaborter), men ville bare si at jeg spurte en gynekolog om dette en gang jeg var gravid og hun mente det kunne være det gule legemet som gir murringen. Det er jo på den siden egget slapp, så det kan stemme. Kjenner det samme nå, og er 18 dpo med to tydelige streker. :Heartred

Hei damer. Ser ut som jeg blir en del av gjengen her inne :) fikk positiv test på lørdag, sku ha ikm på mandag. Men har i over en uke hatt murringer å ømme pupper. Lørdagen så begynte jeg også å få øm rygg, kjennes ut som den er heilt løs å ubehagelig. Må virkelig fokusere på å gå normalt å rett. Innbiller meg at jeg kjenner et å anna kvalmestreif men tja.... skal jo liksom ikke være mulig med symptomer enda... Men er 3 svangerskapet så antar det er kroppen som kjenner igjen å er raskt ute :dontknow

Back
Topp