Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wii er så gøy at så mye begynner å skje allerede! Selv om det er slitsomt. Går det greit på jobb?<3Jeg har hatt murring i korsrygg og ilende/strekkende «smerter» som ikke gjør veldig vondt foran og ned i lysken. Det har roet seg litt nå. Er helt sykt trøtt og ganske gretten, men også glad haha. Har vært litt uggen på morgenen noen dager, 12 dpo måtte jeg nesten stoppe bilen for å kaste opp på vei til jobb, men det gikk over etter 20 min. Har kanskje litt mer symptomer nå så tidlig enn jeg hadde med datteren min, spesielt det i korsrygg og nedre mage <3
Ja, det går greit på jobb, men er kanskje ikke like effektiv fordi jeg er trøtt. Tror kanskje også jeg blir trøtt og sliten av alt tankekjøret rundt tester og frykt for å miste osv, samt å holde det hemmelig. Ikke så mye symptomer i dag, har roet seg litt. Det er jo greit å være litt snill med kroppen nå, selv om det ikke er farlig å løfte tenker jeg <3 Mye som skjer i kroppen allerede nå!Wii er så gøy at så mye begynner å skje allerede! Selv om det er slitsomt. Går det greit på jobb?<3
Jeg prøver allerede å unngå litt tunge løft, vet ikke om det har så mye å si så tidlig men
Ja du sier noe der, vanskelig å sove ordentlig om natten når tankene surrer hele tiden. Men hjelper mye å lufte tanker med andre her som går igjennom det samme til akkurat samme tid<3Ja, det går greit på jobb, men er kanskje ikke like effektiv fordi jeg er trøtt. Tror kanskje også jeg blir trøtt og sliten av alt tankekjøret rundt tester og frykt for å miste osv, samt å holde det hemmelig. Ikke så mye symptomer i dag, har roet seg litt. Det er jo greit å være litt snill med kroppen nå, selv om det ikke er farlig å løfte tenker jeg <3 Mye som skjer i kroppen allerede nå!
Man får energi av å glede seg til noe tror jeg, og så må man kanskje bli vant til litt søvnløse netter fremoverJaa, føler meg litt sånn jeg gjør i luteal fasen haha, trøtt og crappy. Men enig i at det er gøy å kjenne at det er noe på gang
Har sovet såå urolig og drømmer så ekstremt mye. Jeg er en person som har stort søvnbehov og gjerne legger meg kl 21 på en fredag
Men nå går det liksom greit med lite søvn, lever på en sånn spenningsfølelse![]()

Oi, huff da! Ikke gøy å kaste opp, men godt det gikk fort overJeg har hatt murring i korsrygg og ilende/strekkende «smerter» som ikke gjør veldig vondt foran og ned i lysken. Det har roet seg litt nå. Er helt sykt trøtt og ganske gretten, men også glad haha. Har vært litt uggen på morgenen noen dager, 12 dpo måtte jeg nesten stoppe bilen for å kaste opp på vei til jobb, men det gikk over etter 20 min. Har kanskje litt mer symptomer nå så tidlig enn jeg hadde med datteren min, spesielt det i korsrygg og nedre mage <3

Sånn kjenner jeg det også, alltid på min høyre side, så tror det er bra og at det bare er kroppen som forbereder segJeg har mest murringer på den siden jeg kjente veldig eggløsnings smerter fra. Tror dere dette er normalt? Testene øker hver dag så det bør jo være bra?
Er bare murring, ikke direkte vondt

Hei! Jeg sniker litt. Skal kanskje melde meg inn her, hvis jeg ser at ting går riktig vei (venter litt pga flere tidligere spontanaborter), men ville bare si at jeg spurte en gynekolog om dette en gang jeg var gravid og hun mente det kunne være det gule legemet som gir murringen. Det er jo på den siden egget slapp, så det kan stemme. Kjenner det samme nå, og er 18 dpo med to tydelige streker.Jeg har mest murringer på den siden jeg kjente veldig eggløsnings smerter fra. Tror dere dette er normalt? Testene øker hver dag så det bør jo være bra?
Er bare murring, ikke direkte vondt