Symptom-jakten

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Her kan vi legge inn symptomene våre :Heartred

Innså egentlig at jeg var gravid med spenninger og stor sensitivitet i puppene. En tyngdefølelse og murringer i livmor. Samt veldig tissetrengt på natt. 1-2 turer på do hver natt nå.

Og humøret. Hvordan kan jeg glemme det :hilarious:

Jeg er på cd40 og 2dpo - negativ gtest - men altså puppene mine er helt sykt faste nå. Aldri sett på maken. Pluss mye murring i magen.

Jeg er på cd40 og 2dpo - negativ gtest - men altså puppene mine er helt sykt faste nå. Aldri sett på maken. Pluss mye murring i magen.
2 dpo er altfor tidlig for positiv test, men hvis det ikke er vanlig til deg i dpo-land, høres det veldig lovende ut!

Dette var mitt tidlige tegn. Får alltid ømme bryster før mens, men nå var det next level.
Brystene ble ømme på EL dag, og på 6-7dpo var di enorme, vond til tider, og hadde mye blodårer.
Tenkte det bare var mye progesteron denne syklusen :blackeye:

Dette var mitt tidlige tegn. Får alltid ømme bryster før mens, men nå var det next level.
Brystene ble ømme på EL dag, og på 6-7dpo var di enorme, vond til tider, og hadde mye blodårer.
Tenkte det bare var mye progesteron denne syklusen :blackeye:
Ja, seriøst? Jeg håper du har rett :greet025 Jeg tok brystreduksjon da jeg var 18, så det er jo helt vilt at de kan bli SÅ ømme nå synes jeg da.. men det tyder vel på at jeg kan få «vanlige» symptomer, juhuuu!!! Wææ, har så lyst å teste snart men er så redd for å bli skuffa.

Kjenner dere på litt småstikk og magesmerter? Jeg er 12 dager dpo og har i tillegg idag blødd litt. Når jeg googler så står det at det som regel vanlig, men begynner å bli redd :/ Skal ringe lege imorra og håper jeg kan få sjekket hcg nivået :smiley-angelic001

Kjenner dere på litt småstikk og magesmerter? Jeg er 12 dager dpo og har i tillegg idag blødd litt. Når jeg googler så står det at det som regel vanlig, men begynner å bli redd :/ Skal ringe lege imorra og håper jeg kan få sjekket hcg nivået :smiley-angelic001
Jeg hadde mye stikk i nedre mage da jeg hadde et vellykket svangerskap :) Hadde også tre runder med blødninger i første trimester. Når jeg har mistet har jeg kjent veldig lite. Kjenner selv en del strekk og ilende smerter (ikke så vondt), samt murring i korsrygg nå og har gjort det siden 9 dpo, er 14 dpo i dag :) Tar det som et godt tegn inntil videre. Håper du får sjekke hcg, det hadde jeg også villet <3

Jeg hadde mye stikk i nedre mage da jeg hadde et vellykket svangerskap :) Hadde også tre runder med blødninger i første trimester. Når jeg har mistet har jeg kjent veldig lite. Kjenner selv en del strekk og ilende smerter (ikke så vondt), samt murring i korsrygg nå og har gjort det siden 9 dpo, er 14 dpo i dag :) Tar det som et godt tegn inntil videre. Håper du får sjekke hcg, det hadde jeg også villet <3
Kan jeg spørre hvordan de tre rundene med blødninger var for deg? Var det tre separerte dager med litt blødninger liksom? Sorry hvis jeg spør dumt, må ha det inn med teskje noen ganger :smiley-ashamed004 Jeg pleier å få spotting tre dager før mensen, så derfor jeg blir litt engstelig for at det var kjemisk og at jeg nå skal få mensen snart... Men kjenner fremdeles på kvalme og må ofte tisse. Blir gal av usikkerheten altså

Det begynte i uke 6-7, blødde litt mer enn spotting. Varte 1-2 dager. Dro rett på ul for å si det sånn! Samt blodprøver. Alt var i orden og jeg fikk se hjertet slå, da jeg var forberedt på SA. Hadde ny runde to ganger til i første trimester, den ene gangen så mye at det så ut som mensen. Det er jo til å bli helt gal av det her, håper du får ta blodprøver i dag <3

Oi, så man kan blødninger litt og det kan gå fint altså, det er godt høre :Heartred Jeg tok ny test når jeg våkna i natt og den var veldig tydelig i forhold til testene på lørdag og søndag, men jeg har fått legetime halv ti idag bare i tilfelle. Har gledet meg så lenge til dette, så hvis det hadde blitt SA så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort...

Kjenner at hormonene er over alt nå, kan virkelig ikke se på reels nå for jeg gråter av alt mulig!
Også har jeg hatt murringer hver dag siste uken, og brystene er så vonde og ømme..
Håper jeg slipper unna kvalmen i alle fall frem til 17.mai :angelic:

Kjenner at hormonene er over alt nå, kan virkelig ikke se på reels nå for jeg gråter av alt mulig!
Også har jeg hatt murringer hver dag siste uken, og brystene er så vonde og ømme..
Håper jeg slipper unna kvalmen i alle fall frem til 17.mai :angelic:
Samme her! Masse murringer og emosjonell, men de ømme brystene avtok litt og blir heller kvalm på kveldstid av alle ting :smiley-ashamed004 Selv om man føler seg litt crappy, så er det gøy å kjenne på at kroppen forandrer seg :Heartred

Det gikk fint, fikk tatt blodprøver og skal få svar imorra :Heartred har ikke blødd noe idag heldigvis :happy:
Så bra, både at du har fått målt og ikke minst at du ikke blør! Hadde vært rart om det var SA/kjemisk og blødningen stoppet sånn som det. Synes det høres lovende ut <3

Så bra, både at du har fått målt og ikke minst at du ikke blør! Hadde vært rart om det var SA/kjemisk og blødningen stoppet sånn som det. Synes det høres lovende ut <3
Jaa har snakka med en kollega som har opplevd SA og ho opplevde det som veldig vondt og mye mer blod, så tror jeg bare opplevde at livmora mi gjorde seg bare mer klar kanskje :Heartred Åssen går det med deg og dine symptomer da? :Heartred

Samme her! Masse murringer og emosjonell, men de ømme brystene avtok litt og blir heller kvalm på kveldstid av alle ting :smiley-ashamed004 Selv om man føler seg litt crappy, så er det gøy å kjenne på at kroppen forandrer seg :Heartred
Jaa, føler meg litt sånn jeg gjør i luteal fasen haha, trøtt og crappy. Men enig i at det er gøy å kjenne at det er noe på gang:shy:

Har sovet såå urolig og drømmer så ekstremt mye. Jeg er en person som har stort søvnbehov og gjerne legger meg kl 21 på en fredag:rabbit
Men nå går det liksom greit med lite søvn, lever på en sånn spenningsfølelse :Heartred

Jaa har snakka med en kollega som har opplevd SA og ho opplevde det som veldig vondt og mye mer blod, så tror jeg bare opplevde at livmora mi gjorde seg bare mer klar kanskje :Heartred Åssen går det med deg og dine symptomer da? :Heartred
Jeg har hatt murring i korsrygg og ilende/strekkende «smerter» som ikke gjør veldig vondt foran og ned i lysken. Det har roet seg litt nå. Er helt sykt trøtt og ganske gretten, men også glad haha. Har vært litt uggen på morgenen noen dager, 12 dpo måtte jeg nesten stoppe bilen for å kaste opp på vei til jobb, men det gikk over etter 20 min. Har kanskje litt mer symptomer nå så tidlig enn jeg hadde med datteren min, spesielt det i korsrygg og nedre mage <3

Back
Topp