Symptom-jakten

Ingen symptomer her. Bortsett fra vondt i magen rundt El tid

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Har gått igjennom to SA :-( Nå er jeg gravid igjen og håper at spiren holder seg der inne nå. Jeg begynte og få litt mens smerter som kom og gikk. Da skjønte jeg at jeg var gravid, ømme pupper meldte seg også :)
 
Har gått igjennom to SA :-( Nå er jeg gravid igjen og håper at spiren holder seg der inne nå. Jeg begynte og få litt mens smerter som kom og gikk. Da skjønte jeg at jeg var gravid, ømme pupper meldte seg også :)

Gratulerer så mye! :) Skjønner deg kjempegodt, har hatt SA selv - og er gravid igjen nå :D Måtte spirene klore seg fast!!!
Btw, disse symptomene var mine også :D Blir glad hver gang jeg kjenner disse "mensensmertene" nå, ettersom jeg ikke hadde spesielle symptomer sist jeg var gravid - og mistet, selv om jeg vet begge deler er vanlig (mye og lite symptomer).
Jubler over alle symptomene :) Hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har noen av dere prøvd pergo??
Fikk dere evt bivirkninger av denne etter at kuren var fullført - altså mellom el og ikm?

Har mange symptomer nå, men d er enda en uke til ikm.
 
Gratulerer så mye! :) Skjønner deg kjempegodt, har hatt SA selv - og er gravid igjen nå :D Måtte spirene klore seg fast!!!
Btw, disse symptomene var mine også :D Blir glad hver gang jeg kjenner disse "mensensmertene" nå, ettersom jeg ikke hadde spesielle symptomer sist jeg var gravid - og mistet, selv om jeg vet begge deler er vanlig (mye og lite symptomer).
Jubler over alle symptomene :) Hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
Vært igjennom en sa og en ma, begge i uke 12. Utrolig tungt.
Jeg gleder meg til å kunne prøve igjen, men j veit ikke hvordan j vil føle d!
UTROLIG glad, men allikevel ganske redd vil j tro - for at d skal skje igjen..

Takler dere d greit eller?
 
Back
Topp