Symptom-jakten

Aprikosblomst

Elsker forumet
har iallefall startet hos meg :)
Enn dere? Har dere andre som håper å komme inn her fått noen symptomer? :)

Sambo pleier å stryke meg på ryggen på kvelden når vi legger oss, og i går kommenterte han "fyy, du e kjempevarm!!". Det er et godt tegn for meg, for jeg fryser ofte og har en normal temperatur på 36.
Ellers har jeg hatt EN øm pupp i siden EL. I morgest var den andre begynt å bli øm også. Jippi - liker ømme pupper, ettersom det er sjeldent jeg får det :D
Ellers svakesvakesvake menssmerter som kommer og går igjennom dagen.
IKM 23. mai :)
 
Jeg jakter også symptomer. Kjenner litt stikninger og føler meg oppblåst. Ellers intet. IKM 22. Mai. Krysser fingrene for oss begge!!
 
Happy hunting :D her er jakten igang :p


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
I natt drømte jeg om fødsel. Hele natten, er jeg sikker på, selv om det sikkert var 2% av nattens drømmer :p Haha. Håper det er et godt tegn! Selv om jeg aldri fikk 10 cm åpning i drømmen... Fikk bare 3 cm (og Ross var tilstede, så tror jeg har sett for mye Friends, og tatt over i episoden om Rachel sin fødsel) ;) hihi.
Ellers ømme pupper og litt svake menssmerter i korsrygg.
 
I natt drømte jeg om fødsel. Hele natten, er jeg sikker på, selv om det sikkert var 2% av nattens drømmer :p Haha. Håper det er et godt tegn! Selv om jeg aldri fikk 10 cm åpning i drømmen... Fikk bare 3 cm (og Ross var tilstede, så tror jeg har sett for mye Friends, og tatt over i episoden om Rachel sin fødsel) ;) hihi.
Ellers ømme pupper og litt svake menssmerter i korsrygg.


Hahaha. Flirer høyt her :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
I natt drømte jeg om fødsel. Hele natten, er jeg sikker på, selv om det sikkert var 2% av nattens drømmer :p Haha. Håper det er et godt tegn! Selv om jeg aldri fikk 10 cm åpning i drømmen... Fikk bare 3 cm (og Ross var tilstede, så tror jeg har sett for mye Friends, og tatt over i episoden om Rachel sin fødsel) ;) hihi.
Ellers ømme pupper og litt svake menssmerter i korsrygg.

HAHAHAHAA!! Fantastisk!! :)
 
Hei.

Når starter symptomene egentlig......?!!

D er altfor tidlig allerede..? To dager etter antatt el.

Brygger sikkert på noe, skikkelig uvel i dag. Mye forskjellig som går nå.
 
Hei.

Når starter symptomene egentlig......?!!

D er altfor tidlig allerede..? To dager etter antatt el.

Brygger sikkert på noe, skikkelig uvel i dag. Mye forskjellig som går nå.
Egget fester seg en gang mellom 6 og 10 dpo, så det er vel forskjellig fra person til person når symptomene begynner.:)
 
Her går det i strekk i livmoren, varm, kvalm og det vanlige:) føle meg rett og slett elendig hehe sier det med en gang så er eg ferdig med det:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så d er ikke mulig å få symptomer før 6 dpo da?

Joda, det er det, men ofte kan det være symptomer på at EL har vært. Jeg har feks av og til ømme pupper etter EL, men det har sammenheng med selve EL.

Men, man vet jo aldri hvilke symptomer som dukker opp hos folk. Noen sier at de har symptomer allerede fra EL til positiv test, så man kan aldri si for sikkert ;)


Fra mobil.
 
Nei, sant d. Håper naturligvis at den satt i sikringeboksen for å si d sånn, men j har vanskelig for å tro at d er noen symptomer på full klaff enda.. Bare vært i utrolig dårlig form i dag. D er min første pergo så kan oj hende d er derfor j evt reagerer etter el, ikke vet j..

Håper håper;)

Så får vi se når Tr nærmer seg..

Takk for svar!
 
Hei! Håper på mars jeg (ikke begynt prøving), men må snike litt her siden jeg gleder meg sånn! Jeg fikk barn i feb. 13, og jeg kan si at når spiren satt, fikk jeg oppblåst mage på kveld (umulig å ikke åpne knappen i buksa), og kjempevondt i magen fra 2-3 dpo!!! Og jeg har regelmessig syklus, så vet det var det. Sånn til oppmuntring... :0)
 
Hei! Håper på mars jeg (ikke begynt prøving), men må snike litt her siden jeg gleder meg sånn! Jeg fikk barn i feb. 13, og jeg kan si at når spiren satt, fikk jeg oppblåst mage på kveld (umulig å ikke åpne knappen i buksa), og kjempevondt i magen fra 2-3 dpo!!! Og jeg har regelmessig syklus, så vet det var det. Sånn til oppmuntring... :0)
Takk!!!

Håpet stiger;)

Fin måned å få barn i og kan j tenke meg?
 
Helt perfekt måned ja! Eneste grunnen til at vi venter nå, er bare for at de skal få bursdag i forskjellig måned, og fordi jeg vil prøve å gå gravid i alle fall på en LITT annerledes tid :0) Men februar et perfekt ja, da går det mot lysere tider, og en selv kommer litt ut av babyboblen til sommermånedene :0)
 
Har spist mye mer en eg pleier i dag og enda er eg kvalm/sulten:/ blææ


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har ikm 30. og har i flere dager hatt murringer, men det betyr nok ikke så mye siden det også kan være TR som kommer snikende... Ellers stikninger i går kveld, halsbrann etter kaffe, ømme pupper. MEN testet negativt i dag så har mine tvil, jeg er nok skikkelig på symptomjakt ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I går da jeg var på jobb, sto jeg å forbarma meg over smerter/ubehag i magen. Men så slo det meg; det kan jo jaggu være symptomer. ;) ubehaget har vært her i dag også, strekker seg under navlen på en måte. Så håper det er noe på gang. Eller så er de el-smerter. (Ustabil syklus.) Men hadde jo positiv el test på onsdag. Jaja, får vente å se.
:)
 
Last edited:
Jeg er litt redd for å håpe for mye å kjenne for mye etter symptomer da jeg blir skuffa når det ikke er noe er i pp 6 nå. Men er jo ikke unormalt at det kan ta noen mnd før det klaffer. Har ikm nå om en uke og har vært veldig varm i huden, samboeren min sier han ikke kan ligge inntil meg da det brenner på huden hans. Har hatt litt murring pg stikking i magen og vært litt hard i magen pluss litt øm i ene brystet, så krysser fingrene☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
En av mine første symptomer et at jeg var veldig varm. Det blir spennende å se, Rikke

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Back
Topp