Maylinn
Flørter med forumet
Tusen takkBegge er tydelig positive, gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkBegge er tydelig positive, gratulerer
<3Begge er tydelig positive, gratulerer
Ser også din strek Veldig spennende å følge andres strekerHeii
Noen som ser den svake skygge streken som jeg gjør ?
Kastet selvfølgelig urinen ut så fikk ikke tatt en andre test.
Mens er en dag forsinket.
Ser strek der ogsåDette var fra i går rundt 14 tiden Kjøpte Make Sure.
Jeg ser dessverre ingenting?? Men er det kanskje bare et dårlig bilde?Vises ikke i dag på bildet, bare i virkeligheten
Jeg så det på testen men det er så svakt at kameraet ikke fanget det oppJeg ser dessverre ingenting?? Men er det kanskje bare et dårlig bilde?
Gjerne oppdater med bilder når du får sterkere strekJeg så det på testen men det er så svakt at kameraet ikke fanget det opp
Ikke noe strek nå, og nå blør jegGjerne oppdater med bilder når du får sterkere strek
Åh nei…Ikke noe strek nå, og nå blør jeg
Jeg ser, spennende! Håper strekene blir sterkere. Når er IKM? Og hvilken test er dette?Nytt bilde, spent nå.
Synes den sto veldig lovende ut! Råsa slik jeg ser det?Nytt bilde, spent nå.
Testen har ikke blitt sterkere i dag dette husker jeg ikke, mulig MS. Synes ikke de er noe særlig, viser ofte skyggestreker....Jeg ser, spennende! Håper strekene blir sterkere. Når er IKM? Og hvilken test er dette?
Ikke blitt noe bedre... Dette er fra i går synes MS tester er dårlige. Viser alltid skyggestrek jo. Forventet mens i dag.Synes den sto veldig lovende ut! Råsa slik jeg ser det?