Sykt svak positiv strek??

Ikke blitt noe bedre... Dette er fra i går ‍ synes MS tester er dårlige. Viser alltid skyggestrek jo. Forventet mens i dag.
ser strek da. Men kjedelig om det er skygge..
 
16 dpo nå og testet LH bare for fun. 0,45???!!! Hva i alle dager, liksom?? Tror disse testene driver gjøn med meg! :yuck:
 

Vedlegg

  • 20240926_093430.jpg
    20240926_093430.jpg
    91,4 KB · Visninger: 59
  • 20240926_093438.jpg
    20240926_093438.jpg
    125,6 KB · Visninger: 60
16 dpo nå og testet LH bare for fun. 0,45???!!! Hva i alle dager, liksom?? Tror disse testene driver gjøn med meg! :yuck:
Men den til høyre er hcg? Den er jo uten tvil positiv….:)
 
Den har ikke blitt noe sterkere siden mandag og clear blue monitoren min sier "ikke gravid", så du kan si jeg begynner å gå på veggene:smiley-bounce022
What! Syntes denne så mye sterkere ut enn de du har lagt ut før:bag:
 
Første bildet er mandag og siste bildet er fra i dag, synes du streken har blitt sterkere? :drunken_smilie
Vanskelig å si, så bare på noen tidligere i tråden. Meeen når det er sagt så er jo det helt sinnsykt om det er skyggestreker!!
Hadde dratt å fått meg en blodprøve hcg. Er av og til vanskelig å bruke tester til å se økning. Leser at flere har hatt litt problemer med fargestoffet i noen tester. Når det er sagt, minn meg på å aldri bruke dette merket dersom det viser seg å være falske positive:dead:
 
Første bildet er mandag og siste bildet er fra i dag, synes du streken har blitt sterkere? :drunken_smilie
Jeg vil dessverre si at den ikke har økt i tråd med den den burde ha gjort. Det kan være tegn på en kjemisk graviditet.
Har du vært å fått en måling av HCG over 48 timer? :Heartred
 
Jeg vil dessverre si at den ikke har økt i tråd med den den burde ha gjort. Det kan være tegn på en kjemisk graviditet.
Har du vært å fått en måling av HCG over 48 timer? :Heartred
Nei, har ikke sjekket hcg over 48t :sorry: jeg tenkte jeg bare skulle teste LH nivået fremover og se hva som skjer:happy090
 
Vanskelig å si, så bare på noen tidligere i tråden. Meeen når det er sagt så er jo det helt sinnsykt om det er skyggestreker!!
Hadde dratt å fått meg en blodprøve hcg. Er av og til vanskelig å bruke tester til å se økning. Leser at flere har hatt litt problemer med fargestoffet i noen tester. Når det er sagt, minn meg på å aldri bruke dette merket dersom det viser seg å være falske positive:dead:
Fikk blødning nå :sorry:
 
Back
Topp