Maylinn
Flørter med forumet
Forventet mens i dagJeg ser, spennende! Håper strekene blir sterkere. Når er IKM? Og hvilken test er dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forventet mens i dagJeg ser, spennende! Håper strekene blir sterkere. Når er IKM? Og hvilken test er dette?
ser strek da. Men kjedelig om det er skygge..Ikke blitt noe bedre... Dette er fra i går synes MS tester er dårlige. Viser alltid skyggestrek jo. Forventet mens i dag.
Teste idag?Forventet mens i dag
Ja testet med Make sure test men akkurat likt som i går.Teste idag?
Ja testet med Make sure test men akkurat likt som i går
Takk for detJeg har ikke erfaring med make sure tester selv.. men ser strek. Hvis ikke du får mensen snart så hadde jeg tatt blodprøve. Håper for deg. Gjerne oppdater
Takk for det
Men den til høyre er hcg? Den er jo uten tvil positiv….16 dpo nå og testet LH bare for fun. 0,45???!!! Hva i alle dager, liksom?? Tror disse testene driver gjøn med meg!
Den har ikke blitt noe sterkere siden mandag og clear blue monitoren min sier "ikke gravid", så du kan si jeg begynner å gå på veggeneMen den til høyre er hcg? Den er jo uten tvil positiv….
What! Syntes denne så mye sterkere ut enn de du har lagt ut førDen har ikke blitt noe sterkere siden mandag og clear blue monitoren min sier "ikke gravid", så du kan si jeg begynner å gå på veggene
Første bildet er mandag og siste bildet er fra i dag, synes du streken har blitt sterkere?What! Syntes denne så mye sterkere ut enn de du har lagt ut før
Vanskelig å si, så bare på noen tidligere i tråden. Meeen når det er sagt så er jo det helt sinnsykt om det er skyggestreker!!Første bildet er mandag og siste bildet er fra i dag, synes du streken har blitt sterkere?
Jeg vil dessverre si at den ikke har økt i tråd med den den burde ha gjort. Det kan være tegn på en kjemisk graviditet.Første bildet er mandag og siste bildet er fra i dag, synes du streken har blitt sterkere?
Nei, har ikke sjekket hcg over 48t jeg tenkte jeg bare skulle teste LH nivået fremover og se hva som skjerJeg vil dessverre si at den ikke har økt i tråd med den den burde ha gjort. Det kan være tegn på en kjemisk graviditet.
Har du vært å fått en måling av HCG over 48 timer?
Fikk blødning nåVanskelig å si, så bare på noen tidligere i tråden. Meeen når det er sagt så er jo det helt sinnsykt om det er skyggestreker!!
Hadde dratt å fått meg en blodprøve hcg. Er av og til vanskelig å bruke tester til å se økning. Leser at flere har hatt litt problemer med fargestoffet i noen tester. Når det er sagt, minn meg på å aldri bruke dette merket dersom det viser seg å være falske positive
Så vil ikke anbefale MSFikk blødning nå