Syklusoversikt v/ bruk av CBFM :-)

Da viser monitoren lav i dag, fikk ikke max denne måneden :( Så nå er det til å vente på mensen :rolleyes:
Blir dobbel pergokur denne gangen, håper det gjør susen....

1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo - 28 dager
3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

3 PP med pergo - Syklus start 15/10

Dag 1 - Lav :rolleyes:
Dag 2 - Lav :rolleyes:
Dag 3 - Lav :rolleyes:
Dag 4 - Lav :rolleyes: - Start tredje pergokur
Dag 5 - Lav :rolleyes:
Dag 6 - Lav :rolleyes:
Dag 7 - Lav :rolleyes:
Dag 8 - Lav :rolleyes:
Dag 9 - Lav :rolleyes: - Første testdag
Dag 10 - Lav :rolleyes:
Dag 11 - Lav :rolleyes:
Dag 12 - Lav :rolleyes:
Dag 13 - Lav :rolleyes:
Dag 14 - Lav :rolleyes:
Dag 15 - Lav :rolleyes:
Dag 16 - Lav :rolleyes:
Dag 17 - Høy :) Endelig skjer det noe ;)
Dag 18 - Høy :)
Dag 19 - Høy :)
Dag 20 - Høy :)
Dag 21 - Høy :)
Dag 22 - Høy :)
Dag 23 - Høy :)
Dag 24 - Høy :)
Dag 25 - Høy :)
Dag 26 - Høy :)
Dag 27 - Lav :(
Dag 28 - Lav :(
Dag 29 - Lav :(
Dag 30 - Lav :(
Dag 31 - Lav :(
Dag 32 - Lav :(
Dag 33 - Lav:(
Dag 34 - Lav:(
Dag 35 - Lav :(
Dag 36 - Lav:(
Dag 37 - Lav :(
Dag 38 - Lav :(
Dag 39 - Lav :(

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Last edited:
Hvordan går det med deg? :)

Er på 9 DPO i dag - veldig lite symptomer.........har hatt ømme bryster med stikkinger i brystvorter :)

Hvordan går det med deg? :)

Er på 9 DPO i dag - veldig lite symptomer.........har hatt ømme bryster med stikkinger i brystvorter :)

Er på dag 36 og forsatt ingen mens. Håper den kommer denne uken, slik at det ikke blir mer enn 40 dager denne gangen. Er frustrerende når kroppen ikke er i system ;) Er hvertfall klar til å begynne på dobbel pergo neste pp..

Enn du da? Er vel snart ny eggløsning på deg vel ;)

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Er på dag 36 og forsatt ingen mens. Håper den kommer denne uken, slik at det ikke blir mer enn 40 dager denne gangen. Er frustrerende når kroppen ikke er i system ;) Er hvertfall klar til å begynne på dobbel pergo neste pp..

Enn du da? Er vel snart ny eggløsning på deg vel ;)

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Veldig kjedelig. Hva gjorde det at du fikk så lange sykluser? P.g.a prevensjonslutt? Ja, skulle ønske at systmet er så perfekt med en gang når man slutter en eller annet :)

Ja, er på dag 7 i dag - monitoren spurte meg :) EL er rett rundt hjørnet - HÅPER at den kommer på dag 10! Ikke dag 12! :P for å få bedre lutealfasen :D

PP 5

Dag 1 - 5 = :angry5
Dag 6 - LAV ;)
Dag 7 - LAV ;) - CBFM START :smiley-bounce015
Dag 8 - Lav ;)
Dag 9 - Lav ;)
Dag 10 - lav ;)
Dag 11 - maks :D
Dag 12 - maks :D
Dag 13 - høy - 1 dpo :)
Dag 14 - lav - 2 dpo :)
Dag 15 - lav - 3 dpo :)
Dag 16 - lav - 4 dpo :)
Dag 17 - lav - 5 dpo :)
Dag 18 - lav - 6 dpo :)
Dag 19 - lav - 7 dpo :)
Dag 20 - lav - 8 dpo :)
Dag 21 - lav - 9 dpo :)- svak blå strek på cbd
Dag 22 - 10 dpo :) Test nr 2 :GRAVID :D:wav
Dag 23 -
Dag 24 - IKM

Last edited:
Veldig kjedelig. Hva gjorde det at du fikk så lange sykluser? P.g.a prevensjonslutt? Ja, skulle ønske at systmet er så perfekt med en gang når man slutter en eller annet :)

Ja, er på dag 7 i dag - monitoren spurte meg :) EL er rett rundt hjørnet - HÅPER at den kommer på dag 10! Ikke dag 12! :P for å få bedre lutealfasen :D

Jeg har pcos, er nok det som er årsaken. Kanskje jeg bare får eggløsning annen hver måned.

Håper dette er måneden for dere :) Alltid spennende når eggløsning nærmer seg :)

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Jeg har pcos, er nok det som er årsaken. Kanskje jeg bare får eggløsning annen hver måned.

Håper dette er måneden for dere :) Alltid spennende når eggløsning nærmer seg :)

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Å ja :( Kjedelig med PCOS - dumt at de finnes! :) Men håper du får mens snart, og at det skal klaffe for dere nå! :)

Ja, alltid spennende med eggløsning - synes det er verst mellom EL og IKM........langsomme dager :) Håper jeg glemmer så fort når det nærmer seg jula, har mye ting å gjøre. Tenker og planlegger å kjøpe julegave til min kjære, kanskje en liten søt julekalender men er usikker :P

Jeg stusser litt...
Pleie å få positiv EL test om kvelden. På CBFM pleier å skyte fra LAV til MAKS dagen etterpå, aldri high..
Er det fordi jeg har kort LH stigning......?
Begynner å lure om man har enten kort eller lang - er det like trygg?
tongue0023.gif

Jeg stusser litt...
Pleie å få positiv EL test om kvelden. På CBFM pleier å skyte fra LAV til MAKS dagen etterpå, aldri high..
Er det fordi jeg har kort LH stigning......?
Begynner å lure om man har enten kort eller lang - er det like trygg?
tongue0023.gif

Det vet jeg faktisk ikke. Kan jo være at når du først får LH stigning skjer det så fort at den ikke registrerer en økende stigning. At LH stigningen skjer veldig fort. Hvilken dag har du komt til?

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Det vet jeg faktisk ikke. Kan jo være at når du først får LH stigning skjer det så fort at den ikke registrerer en økende stigning. At LH stigningen skjer veldig fort. Hvilken dag har du komt til?

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Ja, det kan være det :) Jeg pleier å få positiv EL om ettermiddagen - så sikkert derfor monitoren ikke rekker å si i fra før, rart jeg aldri får høy men viktigst jeg får maks :) Stoler på EL tester :)

Jeg er på dag 9......Får i morgen - søndag eller på mandag :) Håper i morgen :smiley-bounce005

Å ja :( Kjedelig med PCOS - dumt at de finnes! :) Men håper du får mens snart, og at det skal klaffe for dere nå! :)

Ja, alltid spennende med eggløsning - synes det er verst mellom EL og IKM........langsomme dager :) Håper jeg glemmer så fort når det nærmer seg jula, har mye ting å gjøre. Tenker og planlegger å kjøpe julegave til min kjære, kanskje en liten søt julekalender men er usikker :P

Gleder meg veldig til jul og mye å gjøre ja. Skal begynne å pynte neste uke og det er jo litt av en jobb. Er vel litt over normalt gla i julen og har masse pynt, så tar sin tid :p Pleier alltid å pynte alt bortsett fra juletre til den 1. Men vi skal til Gol på julebord hele neste helg, så må gjøre det før vi reiser ;)
Med min flaks får jeg sikkert mensen den helgen, hadde vært kjempekjip siden jeg blør så mye.

Koslig med kalender til kjæresten, hvilken tenker du på da?

Jeg har mer enn nok med å lage til mine 2 barn. Holder på å strikke kalender til minste jenta, men tar sin tid. Kun 6 "luker" igjen, så skal vel bli ferdig :p

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Ja, det kan være det :) Jeg pleier å få positiv EL om ettermiddagen - så sikkert derfor monitoren ikke rekker å si i fra før, rart jeg aldri får høy men viktigst jeg får maks :) Stoler på EL tester :)

Jeg er på dag 9......Får i morgen - søndag eller på mandag :) Håper i morgen :smiley-bounce005

Håper du får deg en fin førjulspresang i magen da :) og så får jeg håpe på mens så jeg kommer meg videre ;)

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Gleder meg veldig til jul og mye å gjøre ja. Skal begynne å pynte neste uke og det er jo litt av en jobb. Er vel litt over normalt gla i julen og har masse pynt, så tar sin tid :p Pleier alltid å pynte alt bortsett fra juletre til den 1. Men vi skal til Gol på julebord hele neste helg, så må gjøre det før vi reiser ;)
Med min flaks får jeg sikkert mensen den helgen, hadde vært kjempekjip siden jeg blør så mye.

Koslig med kalender til kjæresten, hvilken tenker du på da?

Jeg har mer enn nok med å lage til mine 2 barn. Holder på å strikke kalender til minste jenta, men tar sin tid. Kun 6 "luker" igjen, så skal vel bli ferdig :p

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Hihi, jeg er også over normal glad i jula! Det som er dumt er at jeg har juleting hos min samboer sin pappa - vi rakk ikke å hente de :( Vi flyttet til en leilighet så derfor la vi igjen noen tingene hos han da vi bor i en liten leilighet, skal flytte i neste år så henter vi alle våres tingene....Vi skal kjøpe en stor leilighet :)

Jeg har bittelittsmåting så jeg kan vel gjør det koselig hjemme :) Har fri i jula i 2 uker - gleder meg kjempemasse - skal bake, lage god middag og alt til min kjære kommer hjem! Stæsja opp med masse lys! hihi! Ønsker meg peis! Skal finne en peis og et badekar og balkong / hageflekk i neste år :) Er så glad i interiør!

Ja, vi skal til Hemsedal i neste helg - stå på ski. Da rekker jeg ikke å pynte opp - kanskje 4 lys på et fat før vi reiser også, koselig å tenne på når vi kommer hjem :)

Veldig kjedelig å blø så mye på tur , jeg hater 1 og 2 mensdag da jeg også blør mye, får også så KJEMPEVONDT i magen - alt føles dritt. Ikke god i humør. Sliten :(

En liten kalender....Hver advent får han åpne tenker jeg...kanskje et flaxlodd. Et juleøl. En kinobillett... og .... en til hmm....... bare små ting ;) Måtte le litt for seg selv. På første år da vi ble sammen - hadde vi 24 små gaver, han synes det var så styr tilslutt. sprang rundt og leta etter gaver etter jobben, stakkars :P Tror 4 holder :) Jenter er nok mer interessert å gjøre slike ting enn gutter er ;)

Håper du får deg en fin førjulspresang i magen da :) og så får jeg håpe på mens så jeg kommer meg videre ;)

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Håper det også! :) Ja, skal håpe på førjulsmens på din del , hehe!

Uhja :( ........... kanskje LH stigingen var ikke høy nok? Ellers vet jeg ikke *:( ....... Hvor mange runder har du brukt CBFM nå? ..........Selv om monitoren kan være tullete så er lurt å legge inn aksjer når man tror man vet når man har det ;) .... Vi begynner med å legge inn nå siden vi får vel EL i helgen. :dance008

Er 3. runden med monitoren nå så hadde jo håpt at den skulle spille litt på lag med meg nå!
Har i grunnen blitt enig med sambo om at hvis den ikke fungerer denne mnd så skulle vi bare droppe den. tror ikke jeg klarer det da :p er jo alltids håp om at neste går greit hehe.

Men jo, vi legger inn aksjer jevnt å trutt så det har jo i grunnen ikke noe å si sånn sett, men kontrollfreaken i meg holder på å klikke mongo... Er ikke nok med at en skal bli helt tullerusk av å være i dpo lang generelt, må legge på litt usikkerhet om hvor mange dpo en er også :p

El i helgen passer jo supert :D lykke til :)

Er 3. runden med monitoren nå så hadde jo håpt at den skulle spille litt på lag med meg nå!
Har i grunnen blitt enig med sambo om at hvis den ikke fungerer denne mnd så skulle vi bare droppe den. tror ikke jeg klarer det da :p er jo alltids håp om at neste går greit hehe.

Men jo, vi legger inn aksjer jevnt å trutt så det har jo i grunnen ikke noe å si sånn sett, men kontrollfreaken i meg holder på å klikke mongo... Er ikke nok med at en skal bli helt tullerusk av å være i dpo lang generelt, må legge på litt usikkerhet om hvor mange dpo en er også :p

El i helgen passer jo supert :D lykke til :)

Ja, ikke noe grunn å stresse med monitoren hvis man ikke ser maks :) Det er tryggeste å ha sex annen hver dag og hver dag i EL så burde det holde :) Hihi! :)

Ja, jeg synes monitoren fungerer bra for meg - lettere kontroll på dpo land , men jeg tar også el tester ved siden av for å være 100%... pleier å få EL før monitoren viser MAKS :) ...........Jeg synes det er noe så jævlig mellom EL og IKM :( Lang ventetid :)

Back
Topp