Syklusoversikt v/ bruk av CBFM :-)

Hehe ja det er det! Men jeg syns faktisk tiden fra TR begynner og frem til el også er lang!
lutealfasen er i hvert fall litt spennende når en temper for da skjer det noe hele tiden.
Mens frem til cd 10 er det jo bare gørr :p

Lurt å tempe !;) jeg er ingen morgenfugl så er nok ikke noe for meg :p holder med cbfm og EL tester så lenge :) men det med temping kan man vel se når egget har sluppet ?

Ja da sier jeg vel egentlig at både tr til EL er kortere enn fra EL til tr så kanskje mer kjedelig fra EL til tr for min del ;p uansett hele prosessen er gøøøørrrrrrr :p

Ja - ble overlykkelig da jeg fikk litt tidlig positiv eggløsning - da er lutealfasen min bedre! :)

Jeg lurer på en ting ...

Min monitor fikk maks på dag 11 + smileys........Jeg angret på at jeg ikke tok clearblue digital kvelden før, fordi pleier å få positiv om kvelden...

Ja, så på dag 12.... maks på monitoren - men ikke smileys på clearblue digital - vil det si at egget er sluppet?

Ja :)
el-testene er jo positive før eggløsning, mens monitoren er mens eggløsningen står på.
Så hos meg ble det positiv el-test på fredag fulgt av maks på lørdag og søndag.

Ja :)
el-testene er jo positive før eggløsning, mens monitoren er mens eggløsningen står på.
Så hos meg ble det positiv el-test på fredag fulgt av maks på lørdag og søndag.

Hm... trodde at både el tester og monitoren slår på samme måte - 24-36 timer før men forstår at monitoren kan jo ikke svare før da :) Da har jeg EL enten i går - i dag.. må bli da en runde for sikkerhetsskyld i dag og :P

Hihi...Min kjære synes det er ikke så tent å LAGE BARN :) Hehe, vil heller kose uten å tenke på å LAGE BARN! :laughing002

Bare å la være å fortelle han når el er da :p

Ja, det gjør jeg :) MEN, når han er kjempesliten så.....jeg mååå nesten fortelle :( men jeg er flink å snakke om forskjellige morsomme ting og får han til å le og "glemme" så koser vi lett etterpå ;) .......

Håper ikke det tar så lang tid - slitsomt med prøveperioder :P

Gleder meg å bli ferdig med å ta testpinner på CBFM....synes det er tull å bruke så mye når jeg trenger bare noen! :( Selv om har hatt maks og høy , så hvorfor forsette... de tjener bare på det :( ............. håper jeg slipper å kjøpe mer hvis jeg blir gravid denne gangen :P Hihi ....*krysse fingrene og tær!* :)

Men fortsetter den å spørre etter maks? Det er jo rart!
Her måtte jeg teste dagen etter maks, også sa den stopp.

Ja, siden den spør etter enten 10 eller 20 testpinner...... Den begynte å spørre meg på dag 7..... så har jeg maks på dag 11+12... så da har jeg bare brukt 6 stykker, så er det 4 igjen :P

Hva med deg?

Ja men da skjønner jeg. Men ganske håpløst i grunnen. Trøsten er jo at du måtte ha kjøpt nye til neste runde uansett siden du ikke hadde et "helt sett" igjen...
Men aller helst så håper vi jo du slipper det ;)

Denne gangen stoppet den på 10 hos meg men jeg fikk maks på den 8. og 9. pinnen. Så var det en dagen etterpå.
Veldig uvant å være ferdig å tisse på pinner egentlig :p
Har jo brukt 20 de andre gangene hehe.
5 dpo i dag! snegler seg av gårde!

Ja men da skjønner jeg. Men ganske håpløst i grunnen. Trøsten er jo at du måtte ha kjøpt nye til neste runde uansett siden du ikke hadde et "helt sett" igjen...
Men aller helst så håper vi jo du slipper det ;)

Denne gangen stoppet den på 10 hos meg men jeg fikk maks på den 8. og 9. pinnen. Så var det en dagen etterpå.
Veldig uvant å være ferdig å tisse på pinner egentlig :p
Har jo brukt 20 de andre gangene hehe.
5 dpo i dag! snegler seg av gårde!

Hihi - siden jeg har bare to igjen - så tror det er siste i morgen eller på lørdag så håper selvsagt slippe å gjøre et nytt innkjøp.....blir så fort mye penger :P Hihi! :)

Ja, jeg måtte brukte 20 pinner på 1 og 2 runde, men så etter det bare 10, så det er greit. Verre for de med lange sykluser :(

Hihi - ja, ble en vane å tisse på pinner - synes det er deilig å ha tissefripinner *hihi*...........

Du er heldig - 5 dpo! Jeg er på 3 DPO! Min IKM er den 7. desember - hva med deg?:)

Jeg har også ikm 7 desember :) litt lengre lutealfase enn deg da :p
Men så artig med samme dato :D

Målet er å ikke teste før den dagen, men tviler på jeg klarer å holde det hehe ;)
Når har du tenkt å teste?

Du er heldig som har lengre lutealfase da har du bedre sjanse å få egget til å feste skikkelig :) Jeg har mellom 10-11 dager, heldigvis 11 mot 12 dager på IKM så håper jeg er heldig :)

Hehe, jeg tester ofte før men så det blir så dyrt når man prøver i flere måneder - så jeg venter heller til IKM denne gangen selv om jeg har en test men tenker dt er best slik :) Jeg pleier å få mens rundt kl 10 hver gang, hehe :) Da er det like greit å vente til IKM... HVIS ikke mens kommer så tar jeg en test , hvis jeg er gravid så løper jeg til butikken og kjøper en søt bamse og kort...skriver f.eks : DU SKAL BLI PAPPA! Hihi! Hadde vært kult! :) Og kult om vi er det på samme dag, så kan vi være i samme gruppe som følger med hverandre fremover :)

Hvilke PP er du på nå ? :)

Dette er pp 4 etter ma.

Ja tenk om vi ender i samme termingruppe!! :D Da blir det spennende å se hvem som får først da hehe :D
Men vi får vel forskjellige termindatoer da. Eller tanta mi kom 9. nov så det er vel den datoen en tar utgangspunkt i :)
Når kom tanta hos deg?

Men har du meldt deg inn i ikm uke 49 gruppa?

Back
Topp