Syklusoversikt v/ bruk av CBFM :-)

Hehe ja bare å ha sex annen hver dag :) Når f.eks min el er på ca dag 10-11 - så ville jeg ha begynt å ha sex noen dager før + på el og par dager etter :) lykke til! :D

Ja det blir spennende å se denne måneden! Håper og krysser fingrene for at det klaffer, syns hele dette prøve greiene er noe stress jeg. Men går nok på at vi ble gravid med hormonspiral og viste at sannsynligheten for at vi kom til å miste var stor men da hadde vi funnet ut hva vi ville iallefall. Og tidligere er jeg også blitt gravid uten at det har vært så veldig planlagt, så når en først planlegger det så vil en jo at det skulle ha skjedd i går! :)

Ja, håper virkelig at vi klarer også på pp3 - vil jo gjerne ha unge før august i neste år! Men tviler, får bare prøve våres beste! Jeg fikk ikke EL i denne måned - veldig uheldig! Ja, når man skal lage barn, er mer stress enn man ikke planlegger! Hehe. Du kan late som du ikke planlegger så kanskje spiren dukker opp :P Jeg dropper å teste med billig tester - holder med monitoren og sex annen hver dag :D....Er så kjedelig å vente på mens - men har heldigvis kort syklus....Er så skuffende å se lav på 2 måneder - håper det skjer noe på pp 3 :( æsj! :P

Ja, håper virkelig at vi klarer også på pp3 - vil jo gjerne ha unge før august i neste år! Men tviler, får bare prøve våres beste! Jeg fikk ikke EL i denne måned - veldig uheldig! Ja, når man skal lage barn, er mer stress enn man ikke planlegger! Hehe. Du kan late som du ikke planlegger så kanskje spiren dukker opp :P Jeg dropper å teste med billig tester - holder med monitoren og sex annen hver dag :D....Er så kjedelig å vente på mens - men har heldigvis kort syklus....Er så skuffende å se lav på 2 måneder - håper det skjer noe på pp 3 :( æsj! :P

Selv om det er sjokk å plutselig være gravid så er det faktisk bedre en disse månedene her, vente på å bli ferdig med å blø! Humpe i vei ( ganske koselig) men underbevisstheten vet at det er andre baktanker med det også, selv om det er helt topp! Også er det dpo land..... Off, paranoia til de grader! Løye vi kvinnfolk er rare og mennen de prøver så godt de kan å engasjere seg i noe som ikke er der! Ha ha ha! Løye vi blir sprø!

Prøver så godt jeg kan å være positiv! Men fra å bli gravid av ingenting før til å prøve nå, tar litt på kjenner jeg! Men får bare håpe det klaffer snart!

Tenker også litt på fordelen å få før 1. September. Men får satse på at vi kommer inn i juni. 1dpo i dag så da er det bare 13 dager til IKM! Ha ha ha! :)

Selv om det er sjokk å plutselig være gravid så er det faktisk bedre en disse månedene her, vente på å bli ferdig med å blø! Humpe i vei ( ganske koselig) men underbevisstheten vet at det er andre baktanker med det også, selv om det er helt topp! Også er det dpo land..... Off, paranoia til de grader! Løye vi kvinnfolk er rare og mennen de prøver så godt de kan å engasjere seg i noe som ikke er der! Ha ha ha! Løye vi blir sprø!

Prøver så godt jeg kan å være positiv! Men fra å bli gravid av ingenting før til å prøve nå, tar litt på kjenner jeg! Men får bare håpe det klaffer snart!

Tenker også litt på fordelen å få før 1. September. Men får satse på at vi kommer inn i juni. 1dpo i dag så da er det bare 13 dager til IKM! Ha ha ha! :)

Hehe - selvom jeg hater mens så gleder jeg meg faktisk til å få - vil bare la tiden gå fooort! Ja, vanskelig å la være og tenke på mange forskjellige ting siden man planlegger så er de i bakhodet hele tiden. Jeg sluttet med å ta billig tester men så har jeg dem i baktanke - at de frister.. men stopp! :) Mannen min sier jeg må bare slappe av - det er jo lett for han, vi kvinnfolk har det ikke så lett! :) Haha! Ja, prøver også å være positiv her og!

Selvom 3 pp begynner etter neste helgen - men kjenner at jeg begynner å bli utålmodig :( ..... du er heldig som er på 1. dpo - vil også! jeg har bare et forsøk til hvis jeg skal klare å få ungen før barnehagestart - det er noe så jævlig! :( Du har vel 2 forsøk til innen grensen? :P Siste gang var min mann i utlandet da jeg hadde EL -*grrr*

Ikke aktivt, tok det litt som det kom. Fjernet spiral i oktober 11, vært av og på med metformin frem til mai i år. Skjedde jo ingenting på den stunden, så har gått fast på metformin siden mai og fikk pergo i august. Men jeg vet jo hva som er problemet, så bestilte time privat hod Aleris. Har fått time på sykehus 1.nov, men orket ikke vente så lenge, derfor valgte jeg å betale for det selv. Men har jeg ikke blitt gravid til november har jeg timen for sikkerhetsskyld ;)

1 PP med pergo

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

Det er lurt! Håper du får god hjelp der! Fortsatt lav hos meg - mens kommer nok på lørdag! Håper den kommer siden jeg fikk ikke eggløsning. Har ikke ømme bryster som jeg pleier å få hver måned - veldig rart når jeg ikke får noe PMS.... litt luksus men bedre å ha EL når man vil ha BARN! :D

Det er lurt! Håper du får god hjelp der! Fortsatt lav hos meg - mens kommer nok på lørdag! Håper den kommer siden jeg fikk ikke eggløsning. Har ikke ømme bryster som jeg pleier å få hver måned - veldig rart når jeg ikke får noe PMS.... litt luksus men bedre å ha EL når man vil ha BARN! :D

Spør monitoren din etter tester forsatt?
Regner med at min spør etter i morgen eller onsdag ;)

1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Spør monitoren din etter tester forsatt?
Regner med at min spør etter i morgen eller onsdag ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

ja, bør monitoren gi opp å spørre? Kanskje den ber meg å ta test så lenge jeg har lav Hele tiden?
heia på deg!:) :smiley-bounce016

ja, bør monitoren gi opp å spørre? Kanskje den ber meg å ta test så lenge jeg har lav Hele tiden?
heia på deg!:) :smiley-bounce016

Den tester vel i 28 dager tror eg, i håp om å finne el ;) Hvilke dag er du på?

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Den tester vel i 28 dager tror eg, i håp om å finne el ;) Hvilke dag er du på?

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

dag 18 idag ;) egentlig 19 siden mens kom ca 2 timer etter jeg testet:) ja da er det ca 5 dager til mens kommer ;) gleder meg :p

2 PP med Pergo - Syklus start 17/9

Dag 1 - Lav
Dag 2 - Lav
Dag 3 - Lav
Dag 4 - Lav - startet på andre pergokur
Dag 5 - Lav
Dag 6 - Lav
Dag 7 - Lav
Dag 8 - Lav - Første testdag ;)
Dag 9 - Lav
Dag 10 - Lav
Dag 11 -
Dag 12 -
Dag 13 -
Dag 14 -
Dag 15 -
Dag 16 -
Dag 17 -
Dag 18 -
Dag 19 -
Dag 20 -
Dag 21 -
Dag 22 -
Dag 23 -
Dag 24 -
Dag 25 -
Dag 26 -
Dag 27 -
Dag 28 -
Dag 29 -
Dag 30 -
Dag 31 -
Dag 32 -
Dag 33 -
Dag 34 -
Dag 35 - IKM ;)

1 PP med Pergo - Syklus start 7/8

Dag 1 - Lav
Dag 2 - Lav
Dag 3 - Lav
Dag 4 - Lav
Dag 5 - Lav
Dag 6 - Lav - startet på første pergokur
Dag 7 - Lav
Dag 8 - Lav
Dag 9 - Lav - Første testdag
Dag 10- Lav
Dag 11- Lav
Dag 12- Lav
Dag 13- Lav
Dag 14- Lav
Dag 15- Lav
Dag 16- Lav
Dag 17- Lav
Dag 18- Lav
Dag 19- Lav
Dag 20- Lav
Dag 21- Lav
Dag 22- Lav
Dag 23- Lav
Dag 24- Lav
Dag 25- Lav
Dag 26- Lav
Dag 27- Lav
Dag 28- Lav
Dag 29- Lav
Dag 30- Lav
Dag 31- Lav
Dag 32- Lav
Dag 33- Lav
Dag 34- Lav
Dag 35- Lav - IKM ;) Spotter. Endelig skjer det noe her ;)
Dag 36 - Lav Spotter litt.
Dag 37 - Lav
Dag 38 - Lav
Dag 39 - Lav
Dag 40 - Lav

Håper på 2014-baby <3

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥[/quote]

Last edited:
2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
[/quote]

Oioi! :) Gleder til det er min tur også - håper ikke at jeg mister EL i denne måned og, det er så kjedelig. Hadde EL hver måned så plutselig nå ville EL ikke komme frem :( .....Håper Monitoren er grei mot meg på 3 pp :)

HVor mange PP ville du ha prøvd før du går til legen for f.eks pergo eller noe?

Oioi! :) Gleder til det er min tur også - håper ikke at jeg mister EL i denne måned og, det er så kjedelig. Hadde EL hver måned så plutselig nå ville EL ikke komme frem :( .....Håper Monitoren er grei mot meg på 3 pp :)

HVor mange PP ville du ha prøvd før du går til legen for f.eks pergo eller noe?[/quote]

Hvor mange pp er det siden dere begynte å prøve?

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

HVor mange PP ville du ha prøvd før du går til legen for f.eks pergo eller noe?

Hvor mange pp er det siden dere begynte å prøve?

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥[/quote]

Sluttet med p piller i mai - aktiv prøving siden juli.... Ca 4-5 pp nå men 2 pp med monitor men bare lav ;(

Jeg ville nok prøvd noen pp' er til, men om du vil gå til lege eller ikke er jo helt opp til deg ;) Du kan jo bestille en time til GU hvis legen din har ultralyd, så kan jo legen se hvordan forholdene er oppi der. Han kan jo se om du har hatt eggløsning, om mensen er på vei osv...
Gjør det du føler er best for deg :)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Jeg ville nok prøvd noen pp' er til, men om du vil gå til lege eller ikke er jo helt opp til deg ;) Du kan jo bestille en time til GU hvis legen din har ultralyd, så kan jo legen se hvordan forholdene er oppi der. Han kan jo se om du har hatt eggløsning, om mensen er på vei osv...
Gjør det du føler er best for deg :)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

mmm.....Ja, jeg tror jeg er bare nervøs av den tullete magen min - ja, jeg får prøve frem til desember, hvis jeg ikke får max til jula så får jeg spørre legen om midler som stimulerer min eggløsning da monitoren er sta ;) mmmm :)

God morgen!

Jeg fikk til min store overraskelse - MAX idag på dag 21? MEN i snitt kommer min mens om 2 dager. Er det verdenskorteste lutealfase ? Er det faktisk mulig? Eller vil det være at mens kan være forsinket?
Jeg fikk mye stikking i magen igår........

Eller er det kanskje feil med monitoren - er det faktisk mulig å få EL par dager før mens?

*forvirret!*!!*
laught.gif

Kanskje fordi jeg var litt heldig med testpinne i dag og traff dåsa mi, som gjør at den testpinnen får hudkontakt slik får feil resultatet kanskje...........

God morgen!

Jeg fikk til min store overraskelse - MAX idag på dag 21? MEN i snitt kommer min mens om 2 dager. Er det verdenskorteste lutealfase ? Er det faktisk mulig? Eller vil det være at mens kan være forsinket?
Jeg fikk mye stikking i magen igår........

Eller er det kanskje feil med monitoren - er det faktisk mulig å få EL par dager før mens?

*forvirret!*!!*
laught.gif

Jaaa, så spennende :D Er nok el som er forsinket. Bare å gi gass nå ;)

Har du en annen el test du kan ta i tillegg for å sjekke?

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Back
Topp