Sykemeldte

Jeg har vært 50% sykemeldt i 3 uker. Mer enn nok å jobbe 50% pga formen! Kvalme, svimmelhet også så usannsynlig trøtt a gitt!! Håper jeg blir bedre ila kommende uke. Da er det tilbake til legen for oppfølging av sykemelding.
 
Jobber 100%, ingen plager annet enn litt trøtt og uggen innimellom.
 
Så utrolig deilig..sånn var jeg også for noen dager siden. Morgenkvalm, trøtt og uggen så jeg håpet det ville holde seg sånn.
Krysser fingrene for at det holder seg slik ja[emoji4] Har vært slik med alle tre guttene, men hatt veldig mye kynnere i alle svangerskapene når jeg har bikket 15 uker, det har vært litt slitsomt[emoji13]
 
Krysser fingrene for at det holder seg slik ja[emoji4] Har vært slik med alle tre guttene, men hatt veldig mye kynnere i alle svangerskapene når jeg har bikket 15 uker, det har vært litt slitsomt[emoji13]
Høres fantastisk ut. Her er er det hyperemesis i 3 svangerskap. Håper ikke det varer hele denne gangen. Kynnere fra rundt uke 15 jeg og..tror mange får det?
 
Jeg har 1 MA + 2 SA bak meg, og all tilbakemelding jeg får fra legene er "dette er helt normalt". Jeg har ikke blitt tilbudt noen sykemelding - verken under selve abortene eller nå som jeg er gravid igjen - og selv TUL måtte jeg begrunne med at jeg tross alt skulle begynne på blodfortynnende så fort jeg var konstatert gravid.

Jobber 100% og har ingen problemer med kvalme, bekken eller noe annet.

Hvorfor må du ta blodfortynnende?
 
Jaha, det var jeg ikke klar over. Takk for opplysende svar. Men, kan blodfortynnende forhindre abort?
Ja i første trimester kan det visstnok hjelpe til med bedre blodgjennomstrømning så ikke den lille dør av små blodpropper sa gyn her.
 
Jeg tok egenmelding igår pga kvalme.
Er ikke akkurat i god form, men er på jobb og tar det veldig med ro. Jeg har kontorjobb, så kan sitte og gjøre ingenting når det blir for ille.
Skal begynne ny jobb på torsdag og gruer meg til hvordan det skal gå:sorry:
Tenkte ringe bemanningsbyrået i dag og fortelle om situasjonen, gruer meg til det og.

I tillegg kan jeg nok se frem til bekkenløsning om kanskje så lite som 3 uker:( fikk i uke 15 i svangerskap nr 2 og uke 10 i fjor.
Er nå i uke 7, og blir vel ikke akkurat en ressurs i den nye jobben:(

Huff, føler med deg på den der. Forhåpentligvis skal du jobbe for noen som støtter familiesituasjonen din. På vår arbeidsplass går sånt veldig bra, så jeg håper du skal jobbe for flotte folk, som tilrettelegger. Uansett ikke din feil - ikke ha dårlig samvittighet for det der. Baby først!
 
Jeg jobber fult, men har mulighet til hjemmekontor. Men jeg jobber ikke 100% da - klarer det ikke siden jeg er så kvalm og trøtt og har intens hodepine hele dagen. Idag måtte jeg sove 3 ganger - en time hver gang, etter jeg stod opp. Helt knekt. men jeg håper jeg slipper sykemelding. skal hvert fall prøve å unngå det så lenge jeg ikke kaster opp. (8+1)
 
Høres fantastisk ut. Her er er det hyperemesis i 3 svangerskap. Håper ikke det varer hele denne gangen. Kynnere fra rundt uke 15 jeg og..tror mange får det?
Huff så trasigt[emoji17][emoji173]️ krysser fingrene for deg[emoji173]️
 
Huff, føler med deg på den der. Forhåpentligvis skal du jobbe for noen som støtter familiesituasjonen din. På vår arbeidsplass går sånt veldig bra, så jeg håper du skal jobbe for flotte folk, som tilrettelegger. Uansett ikke din feil - ikke ha dårlig samvittighet for det der. Baby først!

Takk!
Hun på Bemanningsbyrået var veldig snill i hvert fall:)
Det er ikke akkurat det beste miljøet på min gamle jobb, så kanskje det blir en opptur å begynne i ny jobb:)
 
Jeg jobber fult, men har mulighet til hjemmekontor. Men jeg jobber ikke 100% da - klarer det ikke siden jeg er så kvalm og trøtt og har intens hodepine hele dagen. Idag måtte jeg sove 3 ganger - en time hver gang, etter jeg stod opp. Helt knekt. men jeg håper jeg slipper sykemelding. skal hvert fall prøve å unngå det så lenge jeg ikke kaster opp. (8+1)

Huff, høres slitsomt å være så kvalm og trøtt.:(
Da er det helt normalt at jeg nesten ikke klarer å tenke på jobb og bare vil legge meg ned:shy:
 
Dere som er blitt sykemeldte, hvordan har sjef/kollegaer reagert?
Sjefen syns det er leit at jeg er så dårlig og ønsket god bedring, kollegaene det samme, hører heldigvis fra dem nesten daglig på Snapchat [emoji173][emoji5] (ikke sjefen på Snapchat da[emoji23])
 
Forståelsesfull sjef og kollegaer. Får søte oppdateringer fra jobb [emoji4]
 
Jeg har vært veldig åpen med sjefen om hele prøve karusellen vi har vært gjennom siste to årene med abortene, depresjon, planlagt ivf osv osv. Så her var det veldig mye forståelse å hente.
 
Huff, høres slitsomt å være så kvalm og trøtt.:(
Da er det helt normalt at jeg nesten ikke klarer å tenke på jobb og bare vil legge meg ned:shy:

Normalt for oss to hvert fall :) Men alle er jo forskjellige... Bra bemanningsbyrået er støttende, og fint at du er positiv til å komme til et bedre sted enn der du var - jeg håper det blir tilfellet!
 
Back
Topp