Sykemeldt

Kine03

Glad i forumet
Er det flere som er sykemeldt pga av kvalme eller gravidplager? Har vert sm i fire uker pga kvalme og trøtt/sliten. Er så lei av å vere hjemme. Skal prøve med 50 % på jobb neste uke. Jobber på småbarnsavdeling i barnehage. Håper det går fint!

Uff, kan tenke meg det er slitsomt og ha den jobben og være i så dårlig form.. Håper det får over snart :)

Var sykmeldt 100% i to uker, begynte påan igjen 75 prosent idag. Tanken er å være på jobb hver dag, med lity kortere dager, da formen er verst om morran ;)

Ja.. Vært sykemeldt siden uke 5.. Første uke med 20% jobbing nå.. Blir gal av å gå hjemme, men orker ikke jobb heller..
Ser veldig frem til uke 12, håper det er den magiske grensa :-/

Har vært sykemeldt nesten hele oktober. En uke 50 % og resten 30 %. Er det fortsatt. 30% fungerer veldig bra, da jeg har korte dager og kan reise hjem å slappe av/sove litt før jenta vår blir hentet i bhg :) føler meg totaltsett mye bedre! Spent på hvordan det går når jeg skal tilbake i 100% jobb fra og med neste onsdag.

Begynte på 50% i dag og prøver en uke.. Kvalmen gir seg ikke,men vært på jobb frem til nå hundre prosent.. Men er jo dø når jeg kommer hjem.. Så får se nå om formen bedrer seg:)

Har vært sykemeldt siden 6+0 og er nå 14+0, enda ingen tegn til bedring med kvalmen..

Vært sykemeldt i 6uker, og beskjed fra sykehuset at jeg må regne med å være det ut svangerskapet denne gangen også.

Vært sykemeldt i 6uker, og beskjed fra sykehuset at jeg må regne med å være det ut svangerskapet denne gangen også.
Hypermesis du sliter med?

Jeg har vært sykemeldt to uker, har vært tilbake siden forrige uke. Jeg måtte krype til korset i uke 10. Da var jeg så utmattet og dårlig at jeg satt på toalettet på jobb og gråt. Det er ennå både smertefullt, utmattende og meget ubehagelig å være i jobb, men jeg håper det verste går over snart. Jeg har anemi, og det går utover almenntilstanden min. Skal så lite til før kroppen sier stopp, og jeg står/går oppreist 7,5 timer hver dag på jobb.
Jeg føler meg faktisk litt som en superhelt når dagen faktisk er over..

Hypermesis til tusen her:/ fått operert inn CVK i kveld når for næring og veskebehandling og totalt sengeliggende :(

Har vært 50% sykemeldt i to uker, og begynner å jobbe 100% i morgen. Kjenner at jeg vil jobbe fult, men har mine tvil. Har vært utmattet og ekstremt trøtt, derfor sykemelding. Skal prøve ut uka, om ikke så kanskje jobbe 60 eller 80%.. Jobber i barnehage så hverdagene er ganske hektiske med mange krav fra store og små :)

Jobber 100% og ofte mer, når jeg kommer hjem fra jobb er jeg så sliten at jeg ligger på sofaen til jeg går å legger meg om kvelden. Jobber i helgene å.. Men får meg ikke til å si til legen at jeg må ha sykemelding fordi jeg er sliten? Klarer meg jo fint på jobb men får ikke gjort noe etterpå..

Jeg har fått sykemelding i 14 dager etter alt for mange uker med kvalme. Det gikk til slutt ut over jobben og jeg måtte bare innse at det var nok det beste. Er 14+1 i dag og håper inderlig kvalmen og hodeverken gir seg snart!

Er 14+0 og ble denne uka sykemeldt 100% Pga kvalme og uggen form.
I hele NOV skal jeg være sykemeldt 40%

Jobber 100% og ofte mer, når jeg kommer hjem fra jobb er jeg så sliten at jeg ligger på sofaen til jeg går å legger meg om kvelden. Jobber i helgene å.. Men får meg ikke til å si til legen at jeg må ha sykemelding fordi jeg er sliten? Klarer meg jo fint på jobb men får ikke gjort noe etterpå..
Jeg følte ikke at jeg lengre gjorde jobben min når jeg satt innelåst på dass og gråt av ubehag og utmattelse.
Hjemme har jeg en veldig aktiv og krevende (nesten) toåring. Og en mann som ikke er tilstedet på ettermiddager (jobber mye kveld).
Jeg kom meg på jobb til tross for kvalme med førstemann. Men da var jeg ikke i nærheten av så utmattet. (Jeg sier utmattet, ikke sliten. For det er virkelig utmattelse det er snakk om)
Nå kan det ha noe med anemien å gjøre også. Syns det er godt gjort å ha anemi når man har tatt jerntilskudd i 1,5 mnd i forkant av blodprøvene -.-

Er 50% sjukmeldt no, og sliter med hovudpine heile tida, trøytt, sliten og bekken plagar :(

Er det flere som er sykemeldt pga av kvalme eller gravidplager? Har vert sm i fire uker pga kvalme og trøtt/sliten. Er så lei av å vere hjemme. Skal prøve med 50 % på jobb neste uke. Jobber på småbarnsavdeling i barnehage. Håper det går fint!
Jeg skal sykemelde meg nå.. Jobber også i b.hage, og sliter veldig med trøtthet... Vær obs på den 5.barnesykdom o.l!!!! Alvorlig for gravide!

Hypermesis du sliter med?

Jeg har vært sykemeldt to uker, har vært tilbake siden forrige uke. Jeg måtte krype til korset i uke 10. Da var jeg så utmattet og dårlig at jeg satt på toalettet på jobb og gråt. Det er ennå både smertefullt, utmattende og meget ubehagelig å være i jobb, men jeg håper det verste går over snart. Jeg har anemi, og det går utover almenntilstanden min. Skal så lite til før kroppen sier stopp, og jeg står/går oppreist 7,5 timer hver dag på jobb.
Jeg føler meg faktisk litt som en superhelt når dagen faktisk er over..
Du er en superhelt!! :D helt ødelagt etter jobb her også, så blir kun vasket tøy og liknende i helgene. Såvidt jeg orker å ta ut av oppvaskmaskinen :p men vi får krysse fingrene for at det snart går over :)

Back
Topp