Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hypermesis du sliter med?Vært sykemeldt i 6uker, og beskjed fra sykehuset at jeg må regne med å være det ut svangerskapet denne gangen også.
Hypermesis til tusen her:/ fått operert inn CVK i kveld når for næring og veskebehandling og totalt sengeliggende![]()
Jeg følte ikke at jeg lengre gjorde jobben min når jeg satt innelåst på dass og gråt av ubehag og utmattelse.Jobber 100% og ofte mer, når jeg kommer hjem fra jobb er jeg så sliten at jeg ligger på sofaen til jeg går å legger meg om kvelden. Jobber i helgene å.. Men får meg ikke til å si til legen at jeg må ha sykemelding fordi jeg er sliten? Klarer meg jo fint på jobb men får ikke gjort noe etterpå..
Jeg skal sykemelde meg nå.. Jobber også i b.hage, og sliter veldig med trøtthet... Vær obs på den 5.barnesykdom o.l!!!! Alvorlig for gravide!Er det flere som er sykemeldt pga av kvalme eller gravidplager? Har vert sm i fire uker pga kvalme og trøtt/sliten. Er så lei av å vere hjemme. Skal prøve med 50 % på jobb neste uke. Jobber på småbarnsavdeling i barnehage. Håper det går fint!
Du er en superhelt!!Hypermesis du sliter med?
Jeg har vært sykemeldt to uker, har vært tilbake siden forrige uke. Jeg måtte krype til korset i uke 10. Da var jeg så utmattet og dårlig at jeg satt på toalettet på jobb og gråt. Det er ennå både smertefullt, utmattende og meget ubehagelig å være i jobb, men jeg håper det verste går over snart. Jeg har anemi, og det går utover almenntilstanden min. Skal så lite til før kroppen sier stopp, og jeg står/går oppreist 7,5 timer hver dag på jobb.
Jeg føler meg faktisk litt som en superhelt når dagen faktisk er over..