Sykemelding

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Er det mange her som er sykemeldte pga. symptomene ved graviditet? Hvor mye?

Jeg er ikke...har ingen symptomer, og håper for all del at jeg kan jobbe til The bitter end...det gikk finfint sist.

Jeg har brukt 2 egenmeldingsdager, og kommet senere minst to dager. Jeg er så vanvittig sliten, og lurer på om det hadde vært lettere for både meg og arbeidsplassen min å være sykemeldt en dag i uka. Men det er så lite, og jeg veit ikke om det er tullete. Men de to siste ukene har jeg brukt en egenmelding i uka, og de to ukene var lettere enn denne. Denne uka har vært tøff, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal greie jobb i morgen. Men det går jo, og i morgen har jeg en tidligvakt, så er ferdig halv tre.

Det som bekymrer meg er at jeg får sterkere smerter i magen når jeg er sliten og fortsetter å kjøre på, men jeg har ikke hatt noen blødninger, så jeg veit ikke om jeg får sykemelding? Jeg vil ikke sykemeldes over lang tid eller noe, bare en dag i uka nå i noen få uker..

Uff så grusomt. Hyperemesis?
Jeg er optimist og håper at det bare er veldig mye hormoner om dagen .. Vært sånn i ni dager nå... Var så på at dette skulle gå. Ville ikke ha medisiner eller noe som helst.. Det håndklet har jeg kastet inn for å si det sånn ;0) Hadde litt trua på akupunktur etter behandling nr en , men har vel egentlig ikke hjulpet så lang.. Men ligger nå her jeg.. Jeg og den sorte vaskebøtta ..

Jeg har brukt 2 egenmeldingsdager, og kommet senere minst to dager. Jeg er så vanvittig sliten, og lurer på om det hadde vært lettere for både meg og arbeidsplassen min å være sykemeldt en dag i uka. Men det er så lite, og jeg veit ikke om det er tullete. Men de to siste ukene har jeg brukt en egenmelding i uka, og de to ukene var lettere enn denne. Denne uka har vært tøff, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal greie jobb i morgen. Men det går jo, og i morgen har jeg en tidligvakt, så er ferdig halv tre.

Det som bekymrer meg er at jeg får sterkere smerter i magen når jeg er sliten og fortsetter å kjøre på, men jeg har ikke hatt noen blødninger, så jeg veit ikke om jeg får sykemelding? Jeg vil ikke sykemeldes over lang tid eller noe, bare en dag i uka nå i noen få uker..
Syntes det hørtes lurt ut med en dags sykemelding i uka. Er jo ikke så mye forlangt. Du må ta vare på deg selv. Det er best å være føre var.

Syntes det hørtes lurt ut med en dags sykemelding i uka. Er jo ikke så mye forlangt. Du må ta vare på deg selv. Det er best å være føre var.
Ja.. Jeg får se hvordan morgendagen går, også ta det rolig i helga. Er det sånn neste uke også så får jeg se. Jeg har time hos legen om en mnd.

Jeg er optimist og håper at det bare er veldig mye hormoner om dagen .. Vært sånn i ni dager nå... Var så på at dette skulle gå. Ville ikke ha medisiner eller noe som helst.. Det håndklet har jeg kastet inn for å si det sånn ;0) Hadde litt trua på akupunktur etter behandling nr en , men har vel egentlig ikke hjulpet så lang.. Men ligger nå her jeg.. Jeg og den sorte vaskebøtta ..
Æsj, grusomt. Jeg skal ikke klage på den "lille" kvalmen jeg har.

Snakk med legen din, jeg kommer til å be om sykemelding om jeg ikke blir bedre. Orker ikke mere enn å reise på jobb, er jeg på jobb kan jeg drite i trening, venner og moro resten av dagen....

Jeg var i en uke fordi jeg svimte mye av. men er tilbake i jobb nå. Har ennå ikke begynt med oppkast som sist jeg var gravid. men regner med når det begynner så kan jeg ikke gå fylt.

Er ikke sykmeldt, og håper jeg slipper. Dagene går så mye fortere når jeg er på farta:) + at jeg tar et fag på 10 stp nå, så passer så dårlig:( ikke noe man velger selv selvfølgelig, men krysser fingrene. Gikk i jobb hele perioden sist, og det var gøy å vraket rundt i gangene på jobb egentlig;):D

*vraltet* !! ....er det mulig....:P

Jeg har det på samme måte! Blir så utrolig sliten for tida, og det blir verre og verre utover uka. Jeg har brukt en egenmeldingsdag pluss en del avspaseringstimer... Jeg har også lurt på om symptomene kommer sterkere når jeg er sliten, kan virke litt sånn. Synes det er vanskelig, spesielt siden jeg ikke har lyst at noen fler enn sjefen skal få vite noe enda. Skikkelig uvant å ikke klare å yte maks, jeg er hun som aldri er syk og alltid får ting gjort. Men nå føler jeg meg delvis ubrukelig!

Jeg har det på samme måte! Blir så utrolig sliten for tida, og det blir verre og verre utover uka. Jeg har brukt en egenmeldingsdag pluss en del avspaseringstimer... Jeg har også lurt på om symptomene kommer sterkere når jeg er sliten, kan virke litt sånn. Synes det er vanskelig, spesielt siden jeg ikke har lyst at noen fler enn sjefen skal få vite noe enda. Skikkelig uvant å ikke klare å yte maks, jeg er hun som aldri er syk og alltid får ting gjort. Men nå føler jeg meg delvis ubrukelig!
Ja, ubrukelig er veldig treffende. Jeg klarer ikke å yte det jeg pleier på jobb. Det er så utrolig kjipt!

Kjenner meg så igjen i det du sier her. Har det på samme måte. Er alltid rivjernet på jobb og hjemme, men nå går alt for halv maskin, så føler meg ganske så inkompetent he he, det går nok over om en stund.

Jeg er sykemeldt.konstant kvalm og denne uka har jeg hatt ryggproblemer:( håper jeg snart blir bedre...
Jeg tror det hadde vært lettere for meg å be om en sykemelding om jeg var kvalm og kastet opp hele dagen. Det er bare et par dager jeg har det sånn, ellers er jeg fryktelig sliten! Trøtt og sliten. Det virker liksom ikke som en "god nok grunn" i hodet mitt :P

Back
Topp