Sykemelding

Han har vel en rett til å uttale seg da han er fastlege for mange av disse kvinnene som er gravide da :) og som nevnt så er avisene flinke til å vri på sannheten. Hehe

Nå tenkte jeg ikke på denne mannen for har ikke lest den saken, men generelt så er det ofte menn som uttaler seg om saken når det er veldig negativt rettet mot gravide som beskyldes for å late som de er syke, og nettopp det tror jeg gjør at mange slike saker ser enda verre ut. Og det er sikkert med sykmeldinger i svangerskap som med sykmeldinger i alle andre tilfeller at det vil alltid være noen som "jukser" også blir det fremstilt i media som at det gjelder "alle".

Nå tenkte jeg ikke på denne mannen for har ikke lest den saken, men generelt så er det ofte menn som uttaler seg om saken når det er veldig negativt rettet mot gravide som beskyldes for å late som de er syke, og nettopp det tror jeg gjør at mange slike saker ser enda verre ut. Og det er sikkert med sykmeldinger i svangerskap som med sykmeldinger i alle andre tilfeller at det vil alltid være noen som "jukser" også blir det fremstilt i media som at det gjelder "alle".
De som jukser kan man antagelig ikke gjøre noe med og kan vel si meg enig i at det sikkert er mange menn som uttaler seg i slike saker. Men akkurat denne saken var rettet mot kvinner som er friske i svangerskapet, men allikevel forventer sykemelding fra de er seks mnd på vei.

De som jukser kan man antagelig ikke gjøre noe med og kan vel si meg enig i at det sikkert er mange menn som uttaler seg i slike saker. Men akkurat denne saken var rettet mot kvinner som er friske i svangerskapet, men allikevel forventer sykemelding fra de er seks mnd på vei.

Som sagt snakket jeg ikke om enkeltsaken, men debatten på temaet:)

Er sykmeldt 50% ut februar pga altfor mange tanker i hodet som gjør at jeg ikke får sove! Er såå sliten hele tiden, men får ikke sove verken på natten eller dagen! Står opp på morgenen å kjenner at kroppen verker for at den er så sliten :(

Har vært hjemme i to dager nå, men håper på å komme tilbake på jobb på mandag.
Men det er vanskelig å være kvalm å kaste opp på jobb uten at noen får misstanker :(

sendt fra Note 3 - sengekos

E sjeleglad for at eg e frisk og rask, kun ømme puppa.
E sjølstendig næringsdrivande, så hadde fått da trangt i begynnelsen. I tillegg hadde eg fått problem med å skaffa sjåfør på bilen i 1,5år...
Håpe på atmannen kan kjøra for meg mens eg e i permisjon, så spare masse penga :P

Kjenner meg så igjen i det du sier her. Har det på samme måte. Er alltid rivjernet på jobb og hjemme, men nå går alt for halv maskin, så føler meg ganske så inkompetent he he, det går nok over om en stund.

Samme her.... Håper det grovere snart ! Kjipt å ha det sånn

Har tatt ut 3 egenmld dager, vore kvalm og elendig! I morga ska eg ringe legen og håper eg får ei sj.mld! Må ha det stille og rolig rundt meg, småkvalm heile dagen...klarer ikkje spy...men prøver fleire ganger for dagen! Var dårleg med dei to første og, so satser på at det går over etter kvart!!

Var sykemeldt 50% i slutten av januar, pga svimmelheten. Ble sykemeldt dagen før jeg fant ut at jeg var gravid. :P
I etterkant har jeg ike vært borte fra jobb, men jeg greier ikke å yte max da jeg heller har en usigelig trang til å sove hele tida.

Back
Topp