Sykehuset Innlandet, Kongsvinger

En tråd i 'Fødesteder i Norge' startet av Babyverden, 23 Nov 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bkno9957662 Første møte med forumet

Gleder meg til å få føde på Kongsvinger ❤️ utrolig koselige jordmødre og føler meg veldig imøtekommende der ❤️

2. Strikkefrue Forumet er livet Maiblomstene 2017 Himmelbarn

Både født og tatt keisersnitt på Kongsvinger sykehus, og jeg er veldig fornøyd med kompetansen der og hvordan jeg ble tatt vare på:)

3. Katta92 Glad i forumet Marsboere 2020

Dem er helt fantastiske på dette sykehuset. Jeg har akkurat fått babyen min der, og maken til støtte og hjelp skal man lete lenge etter! De er veldig forståelsesfulle og kommer med masse råd. Man blir heller ikke presset til noe man ikke vil. Fantastisk personale med en kjempe kompetanse.

• Hjertelig Hjertelig x 5
  4. Nitten90 Betatt av forumet

Fødte på Kongsvinger sykehus nå nylig som førstegangsfødende og hadde en fantastisk opplevelse der til tross for både corona-tider og høysesong. Akuttmottaket slapp meg inn først alene, men partner fikk komme inn når det var konstantert at jeg var i aktiv fødsel (jeg hadde 5 cm åpning). Jordmor var fantastisk hyggelig, rolig og kompetent. Følte meg godt ivaretatt hele veien og det samme gjorde partner. Fikk epidural med en gang jeg ba om det uten diskusjon. Trengte etter det ingen rie-stimulerende midler. Var rolig og trygg hele veien og riene mine var effektive. Fikk også kun små rifter. Så følte at jordmor var til svært god hjelp fra start til slutt og var flink til å trygge meg, hjelpe meg med å takle smertene og forløse barnet. Barseloppholdet var også helt fantastisk med nydelige barnepleiere og jordmødre! Partner fikk være der hele tiden med meg og barnet, og ble godt inkludert i stell og informasjon. Vi fikk god hjelp til amming og samspill og alt vi lurte på. Vi reiste derfor hjem som trygge og glade foreldre. De fortjener all skryten de får! Gleder meg til neste gang. :)

• Hjertelig Hjertelig x 2
  5. Hei! Jeg skal føde på Kongsvinger nå, og lurte på om noen vet pris for samboer på Familierommet?

• Liker Liker x 1
  6. Katta92 Glad i forumet Marsboere 2020

Hei!
    Fødte i Mars, rett etter lockdown og vi betalte ikke noe for de tre dagene vi var der.

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden