Syke menn

MinusNinus

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2015
Julibaluba 2017
Hahahaha! Etter å ha blitt sykemeldt 50% i dag pga sterke kynnere kommer mannen hjem og synes veeeeeeeeeeldig synd på seg selv! Han måtte gå og legge seg tidlig og kunne ikke hjelpe meg med noe for han var på vei til å bli syk. Så nå ligger han og snorker i sengen. Jeg elsker den mannen over alt på jord, og synes det er søtt at han presterer å faktisk mene at han er i dårligere tilstand enn meg akkurat nå. *ler høyt*

Haha, samme her. Mannen min har hatt en "snikende sykdom" i en ukes tid nå (uten å ha blitt noe særlig verre i grunn) og jeg rister på hodet her jeg sitter med høygravidmagen min og alle medfølgende plager og må høre på hvor fælt han har det.

Mannfolk! ;) Gleder meg til han dunker albuen eller noe underveis i fødselen og skal sutre over det også :P

De er fine i den alderen ;-) Min slo tåa si i dørstokken en dag rundt de tider jeg ble sykemeldt pga begynnende prolaps og tidlige kynnere, da klarte jeg bare å ligge pga smerter etter jobb. Men han hadde det verre enn fødsel sa han B-)

Hehe, min kom hjem fra jobb i går fordi han var kvalm. Lå hele dagen og jeg slepte meg til butikken og fikk lagd middag. Han synes fryktelig synd på seg selv, men han klarte heldigvis å ha litt humor på det selv og mente det var sympatigravidkvalme og mensenmurringer. Men i det han kvikna litt til så hang han opp klær så kan vel ikke klage for mye. :)

Hahaha!

Jeg hadde betalt myyyye penger for å se mannen gå høygravid en uke når han ligger døden nær ved tett nese :P

Hos oss er det omvendt :P min stoiske mann ville taklet en graviditet og fødsel med glans, det er jeg sikker på! Jeg blir ordentlig bekymra hvis han ikke ser ut som om han er helt i toppform (da tar han på seg dyna som en kappe og drar den med seg ut i stua der han setter seg med xboxen og da skjønner jeg at han er skikkelig dårlig, og jeg setter på te til han). Jeg tviler ikke på at fødsel kommer til å gå bra selvom jeg nok er litt mer tander enn min mann, da. Han er jo med og støtter som best han kan, og når han er til stede da blir jeg litt mer som han og takler verden bedre!

Jeg så en video på youtube der han skal ta salto med en sykkel, men han tryner og knekker kragebeiner tvert av. Han bare spretter opp igjen og sier at "det gikk bra!" Haha :D Han har vel brukket hvert bein i kroppen, men skryter av at han aldri har brukket det samme beinet to ganger... Jeg har lagt ned forbud mot motorsykler, ellers får han gjøre som han vil:rolleyes:

Hihi.. har hatt en syk mann hjemme nå jeg også. Litt forkjølet, så er han nesten døden nær. :p Pingler!

Åååå, men det er jo såååå ubehagelig å være forkjøla! Jeg hater å være forkjøla :P jeg er sjelden så syk som når jeg er tett i nesa og har feber... Sist var jeg overbevist om at jeg hadde fått nedsatt immunforsvar pga kreft eller noe, og lå for døden. Jeg gråt og greier :rolleyes:

min har trenings værk ;) han kan jo ikke gå stakkar ;) så jeg som har bekken løsning & ikke kan bøye meg ordentlig må lufte hunder & vaske gulv :P sliiiiten. heldigvis er han bedre i dag så han lovet at han skulle ta ALLT fram til fødsel så fort han er blitt bra i benet :P

Åååå, men det er jo såååå ubehagelig å være forkjøla! Jeg hater å være forkjøla :p jeg er sjelden så syk som når jeg er tett i nesa og har feber... Sist var jeg overbevist om at jeg hadde fått nedsatt immunforsvar pga kreft eller noe, og lå for døden. Jeg gråt og greier :rolleyes:
Jeg tror du er den kvinnelige utgaven av mannen min. Han har også veldig ofte "kreft" når han er syk eller har vondt et sted. Og forkjølelse er selvsagt helt grusomt. Jeg er så glad for at det er jeg som er gravid og ikke han :P

Hehe, min kom hjem fra jobb i går fordi han var kvalm. Lå hele dagen og jeg slepte meg til butikken og fikk lagd middag. Han synes fryktelig synd på seg selv, men han klarte heldigvis å ha litt humor på det selv og mente det var sympatigravidkvalme og mensenmurringer. Men i det han kvikna litt til så hang han opp klær så kan vel ikke klage for mye. :)
Mensenmurringer!! :p hahahaha!!

Haha, samme her. Mannen min har hatt en "snikende sykdom" i en ukes tid nå (uten å ha blitt noe særlig verre i grunn) og jeg rister på hodet her jeg sitter med høygravidmagen min og alle medfølgende plager og må høre på hvor fælt han har det.

Mannfolk! ;) Gleder meg til han dunker albuen eller noe underveis i fødselen og skal sutre over det også :P
Hahhaha, ja snikende sykdom! Farlig den! Hahahahaha! ;)

Jeg tror du er den kvinnelige utgaven av mannen min. Han har også veldig ofte "kreft" når han er syk eller har vondt et sted. Og forkjølelse er selvsagt helt grusomt. Jeg er så glad for at det er jeg som er gravid og ikke han :p
Huff, isåfall håper jeg han ikke er ofte syk! Han har det fryktelig ille, nemlig :p:D

Jeg tror du er den kvinnelige utgaven av mannen min. Han har også veldig ofte "kreft" når han er syk eller har vondt et sted. Og forkjølelse er selvsagt helt grusomt. Jeg er så glad for at det er jeg som er gravid og ikke han :P
Hahaha.. mannen min er også innom de fleste alvorlige sykdommer. En halsbetennelse blir fort svults i halsen eller skremmende og ukjente bakterier etter en runde på Google. Jeg pleier å gi han søkeforbud når han er syk. :rolleyes:

Hahaha.. mannen min er også innom de fleste alvorlige sykdommer. En halsbetennelse blir fort svults i halsen eller skremmende og ukjente bakterier etter en runde på Google. Jeg pleier å gi han søkeforbud når han er syk. :rolleyes:
Godt å høre at vi er flere! Søkeforbud hjelper dårlig her da han allerede har peiling på de fleste symptomer på alvorlige sykdommer - det beste er egentlig å bare sende ham til legen, så får han høre at det ikke er noe farlig fra noen han tror på :P

Godt å høre at vi er flere! Søkeforbud hjelper dårlig her da han allerede har peiling på de fleste symptomer på alvorlige sykdommer - det beste er egentlig å bare sende ham til legen, så får han høre at det ikke er noe farlig fra noen han tror på :P
Ja, det er egentlig eneste som fungerer. En gang klarte jeg å få han målløs.. jeg lever selv med en type kreft. Har gjort det i mange år og kommer til å bli gammel med diagnosen uten særlig symptomer så det er ikke noe tema i hverdagen. Men da sa jeg "Heeey.. Jeg LEVER med kreft og du har vondt i halsen!!!" Jeg bare digger kreft-kortet noen ganger.. det stopper en hver klaging.

Back
Topp